Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Ronja,
Ik weet perfect hoe je je voelt. Ik dacht ook altijd te doen alsof ik het niet hoor(de)... En 's avonds lag ik dan te twijfelen aan mezelf in mn bed, ging ik nadenken, wat ik verkeerd heb gedaan, en hoe ik kan vermageren of hoe ik sterk kan staan tegen die kut opmerkingen... Maar het is onmogelijk en pesterijen zijn haast niet tegen te houden... Ik hoop dat je gauw je zelfvertrouwen terug kan opnemen, als je een chat wil slaan, of een babbel wil, kan je me altijd vinden op msn, ik ben bereid naar je te luisteren.. Want ik weet perfect wat er in jou vanbinnen omgaat! Liefs, Bitanem Chapie16@hotmail.com
|
Hoi!
Ik herken het ja,ik was vroeger nogal mollig,toen kreeg ik erg vaak die opmerkingen naar m'n kop,en daar zat/zit ik erg vaak mee. Maar dat mensen dat zeggen wil niet zeggen dat jij dik/lelijk of wat dan ook bent,die mensen zijn gewoon hersenloos,ze zijn zelf onzeker en schelden dan maar iemand anders uit,om zich beter en stoerder te voelen. Erg achterlijk maar zo zijn (edit ![]() Heel veel sterkte ermee tenminste! [Dit bericht is aangepast door Celesta (03-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hey Ronja
Ik snap je helemaal wat je door maakt. Ik heb het ook meegemaakt. Eerst was ik heel populair, ondanks dat ik dik ben. En toen begonnen ze. Van de k*t opmerkingen te maken. Ik kon er niet meer tegen, ik deed net of het me niets deed. Maar van binnen verscheurden ze me. Ik heb het uit eindelijk verteld aan mijn hartsvriendin. En die heeft me er door heen geholpen. Ik ben ook naar mijn mentrix geweest en die heeft het ook gestopt. De meeste zeggen dat je moet terug schelden en hun vernederen. Maar dat vind ik niet de juiste oplossing. Dat zij het bij jou doen, hoeft nog niet te betekenen dat jij het ook moet doen. Zij zijn dom bezig om jou leven te verwoesten. Iedereen zei altijd tegen mij. Je moet terug schelden, slaan of wat dan ook. Mijn antwoord was daar op: Dat heeft geen zin. Ik wil hun die pijn niet geven. Degene die pesten zitten meestal zelf ook met een probleem of willen erbij horen. echt, ik heb er ervaring mee. Ik denk ook van mezelf dat ik stom, lelijk, dik en ga zo maar door ben. Maar er zijn zoveel mensen die om mij geven. Zelfs de Leraren en Leraressen zeggen het tegen me van: Jij bent een leuke, gezellige, aardige, knappe, lieve meid. Dus JIJ bent dat ook, al vind je je zelf lelijk dom en bla bla. Negeer ze, die jou uitschelden hoe moeilijk het ook is. Ze zijn het niet waard om jou leven te verpesten. En praat er over met iemand die je vertrouwt, die je kan helpen. Of iemand van school die het kan stoppen het helpt echt! Bij mij is het ook gestopt en nu ben ik weer populair. Ik heb ooit dit gedicht geschreven, misschien heb je er wat aan. PESTEN: Vaak werd ik gepest. Omdat ik er niet zo uitzie als de rest? Ik draag misschien 'verkeerde' kleren? Ze wilden me niet accepteren. Ik voelde me soms zo alleen, Ook al had ik vrienden om me heen. Ik liet te veel over me heen komen Tot dat ik het niet meer hield. Ik hoopte dat er een dag zonder pesten zou aankomen. Maar die hadden ze van me afgenomen. Het werd me telkens moeilijker gemaakt. Elke dag werd ik weer hard geraakt. Ik hield het bijna niet uit. En nam toen al bijna een fout besluit. Ik wilde niet meer Alles deed me zo'n zeer. Ik dacht na over hoe het zou zijn Als ik weg ging van al deze pijn Ik vond niets meer fijn Waarom deden ze dit, voor de gein? Op mijn echte vrienden kan ik vertrouwen. Mijn echte vrienden zijn zij Maar denken ze niet dat ze voor schut staan bij mij? Zij zijn degene die mij steunen Ik mag tenminste op hen leunen Dit gebeurt bijna niet meer Maar de gedachten doen nog wel zeer. De pijn die ze me hebben gegeven Die kan ik hun nooit meer vergeven Het is nog niet uit mijn leven te schrijven En het zal nog wel een tijdje blijven Het is nu een week geleden gebeurd Maar van binnen hebben ze me verscheurd Hun woorden hebben mij littekens gegeven Waar ik voor altijd mee moet leven. Ik zal nooit meer dezelfde zijn van vroeger. Hier ook nog een gedichtje wat mijn vriendin heeft geschreven. Ik lees het vaak na en het geeft me moet!! Be yourself!!! No? Find yourself!!! Love yourself and don't hate yourself!!! I know, the live can be terrible. But try it, to always be yourself! Lees het vaak na. En voor de rest veel sterkte. Ik weet wat je meemaakt! Je mag me altijd mailen als je daar behoefte aan hebt!! xxxxxxxxxxxxxxxx-jes leintje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe voorkom ik dat ik gepest word? Verwijderd | 28 | 15-09-2013 11:15 | |
Games |
Pes 2010 komt eraan! Caviamax | 4 | 08-08-2009 12:29 | |
Psychologie |