Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Is wel een heel goed idee, moet ook bij ons komen met dat goede doel dan...
Bij ons is het zo dat je 3 keer in een trimester (ofzowiets) te laat mag komen en dan krijg je dus een gele kaart en bij de 3e keer moet je drie kwartier corveeen... Ik had vorig jaar iemand in de klas die bijna elke dag te laat kwam en die heeft maar 3 keer hoeven corveeen, hij had connecties zij hij... ![]()
||
Citaat:
zijn er dan al leraren cq. concierces die dat controleren? ik moet me dagelijks om 8 uur melden, en dat vind ik vroeg genoeg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
onze school begint om 8.15 (vorig jaar 8.10) dus 't is niet zo bijzonder als je om 8.00 op school bent!
bij de ene locatie moet je na 2 keer de hele week om 7.30 melden en na 3 keer moet je een uur corveeen... bij de andere locatie moet je na 4 keer een uur corveeen... ik zit op de 2e locatie ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Bij ons moet je je 25 min voor het eerste uur melden en dan is het okj..
Alleen als je te vaak te laat komt, moet je een uur (of meer, ligt eraan hoe vaak je te laat komt) nakomen. En in sommige gevallen (zo ist dus nu bij moi ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Te-laat-op-school regeling marrrkje | 54 | 17-12-2006 14:56 | |
Werk, Geld & Recht |
profiteur? Verwijderd | 142 | 29-08-2006 22:29 | |
Algemene schoolzaken |
te laat. aaronmirck | 60 | 06-02-2005 16:31 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe is jullie te laat regeling? Verwijderd | 62 | 07-02-2004 14:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het kabinet helpt de economie om zeep *mirrie* | 81 | 16-12-2003 16:03 | |
Seksualiteit |
Vervolg op het topic : Wat niet te zeggen voor/tijden/na het sex !! Just Eak | 7 | 15-09-2002 13:33 |