Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Bij ons kan je 'geaccepteerd' te laat komen, logisch dat er dan niks aan de hand is (bijv. doktersbezoek). Het wordt wel geregistreerd (stempelkaart)
3 keer ongeaccepteerd te laat is 2 uur nakomen, je maakt afspraken met de leerjaarcoordinator (bij ons asd --> adjunct-sectordirecteur), en een handtekening van je ouders..
|
Te laat = geel briefje halen bij het Time Out.
4 gele briefjes = 5 dagen om 7.45 uur (ipv eerste les 8.15 uur) op school melden Dan heb je nog wel regels, na 20 moeten je ouders geloof ik op school komen, en na nog meer wordt je geschorst. Dit laatste weet ik niet precies, dat ervoor wel zeker.
||
Citaat:
Overigens hebben we wel trucjes om onder de straf uit te komen. Zo hebben we op donderdag het eerste uur een vent die er niet om geeft als je te laat komt. Tóch moet je een briefje halen, want de locatieleiders blokkeren de ingang en laten je alleen door mét briefje. Door 20 minuten te wachten en op die manier zo'n 30 minuten te laat te komen, mis je de locatieleiders (die staan er maar een kwartier) en kun je zo de les inlopen ![]() Iedereen komt dan ook altijd zo'n half uur te laat binnen ipv nét na de bel ![]()
|
![]() |
Hm..wat zijn ze streng bij ons dan
![]() Vandaag te laat is morgen om 7:30 op school (lessen beginnen 8:15), als je volgende dag na 10:15 moet beginnen dan mag je het een dag doorschuiven. Dat is dus gelijk de eerste keer dat je te laat bent. Als je dan voor dat eerder beginnen te laat bent moet je 2 keer om 7:30 komen, als je dan weer te laat bent 3 keer, enz. |
![]() |
|
bij ons moest je altijd een briefje halen bij de congerge en deze dan laten zien aan de docent en laten ondertekkenen thuis. Je moest het dan de volgende dag inleveren....
na een aantal briefjes (8 ofzo) moest je de dag ervoor om 8 uur melden... als je die briefjes niet inleverde dan moest je uur nakomen elke dag dat het te laat was een uur extra ofso... in de 4de deden ze daar gelukkig niet meer moeilijk over.... |
![]() |
|
Bij ons op school mag je maar 1 keer per periode(half jaar) te laat komen. Als je de 2e(enz..) te laat komt moet je als je in de onderbouw zit 's middags na schooltijd melden(conciërge deelt je gewoon in.. je hebt zelf niks te zeggen) en dan moet je gaan vegen of wat dan ook. En als je te laat komt in de bovenbouw, dan moet je de volgende dag een half uur eerder naar school en je melden bij de conciërge. Als je dit niet doet.. moet je die middag naschooltijd komen en vegen ofzo. De conciërge heeft trouwens een nieuwe tactiek: normaal ging ie altijd achter je aan als je je niet meldde.. nu neemt ie een pasfoto van je.. en dat vergroot.. en die foto's hangt ie dan bij zijn hokje.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij: Te laat, volgende dag om 7.45 (half uur van te voren) melden, doe je dat niet dan krijg je 2 telaatkaarten en moet je je dus 2 keer melden, en dat gaat dus steeds keer 2 dus las je die 2e keer ook niet meld dan krijg je er 4 enz. enz.
Maar ik moet morgen dus melden omdat mijn fietsketting loszat maar dat geloofde die *** niet ![]()
|
Bij ons op school mag je in het schooljaar 3x geregistreerd te laat komen (als je je niet meldt en de leraar schrijft je ook niet op, is er niks aan de hand). De eerste keer moet je je de volgende dag om 8 uur melden, 2x=kwart voor 8, 3x=half 8.
Ik vind het echt een rot regeling. Veels te streng! Gelukkig zijn ze nu veel soepeler. Er staan geen concierges meer bij de deur als je te laat komt en de leraar schrijft je sowieso nooit op. Ik vind een goede regeling, extra huiswerk maken. Op die manier kun je de verloren tijd toch inhalen en kun je zelf bepalen wanneer je je huiswerk maakt. ![]()
|
geen idee. ik kom altijd om 7.30 uur op school, ook al begint die pas om 8.35. één keer overslapen en ik was pas om 10.00 op school (jah als ik iets doe doe ik het goed é) en dan moest ik niets doen.
|
Eerst was het zo dat je je de volgende dag om 8 uur moest melden als je te laat was (lessen beginnen om 8.30), ook als je het eerste uur vrij was. Nu hebben ze een nieuw sysyteem geloof ik, en moet je je dezelfde dag na je laatste lesuur melden en dan moet je een klusje doen. Maar het wordt aan de concierge overgelaten of je dat moet doen, dus als je nooit te laat komt dan maakt een keer niet zoveel uit.
|
3x minder dan een kwartier te laat --> 8 uur melden als je om 8:20 moet beginnen, 9:00 als je om 9:10 moet beginnen.
Wel jammer als er een lange rij staat voor het secretariaat en je dus uiteindelijk meer dan een kwartier te laat bent... dan moet je je melden, betekent meestal een uur nakomen... tsss!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps-, Baby- en Opgroeitopic #17 Verwijderd | 500 | 05-01-2015 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Discussie verhalenwedstrijd: Hoe verder? Ieke | 28 | 09-03-2004 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |