Advertentie | |
|
![]() |
|
hej,
Ik heb niet een ouder verloren door overlijden maar wel door psychisch ziek zijn en ik weet helemaal hoe je je voelt! Ik heb soms echt het gevoel dat mijn vader dood is (kijk ook bij psychisch; ff heel serieus; ik meen het!)! Dat klinkt misschien heel raar maar mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader kan er niet zo voor me zijn als andere vaders dat wel kunnen.Zo kan je overleden moeder er nooit meer voor je zijn hoe graag ze dat ook zou willen en jij ook natuurlijk...Ze zal er niet zijn op je bruiloft, ze zal je niet kunnen meehelpen als je gaat samenwonen, ze kan je geen raad geven of gewoon een luisterend oor zijn wanneer jij daar behoefte aan hebt...Ow meid ik voel echt met je mee! Als je me wil mailen kan dat altijd! meizzie15@hotmail.com Ik denk helaas dat je weinig aan me zult hebben omdat mijn vader nog wel leeft (alleen dan anders).... Heel veel sterkte en geluk in je leven met je vriend!
|
Heej ???, ik zag dat je een mailtje had gestuurd, maar toen ik terug wilde sturen was m'n email-acount vaag aan het doen. Ik kan nu niet op hotmail, en heb geen idee hoe lang het duurt. Maar niet boos worden, ik stuur zo gauw het kan een mailtje, goed? x mamo
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, maakte me ff zorgen om je maar dat is gelukkig neit nodig, wil ej er over praten of wat dna ook, me emailadres taat hier ergens boven.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hej! Mijn vader is ongeveer 2 jaar geleden overleden. Hij is 2 jaar ziek geweest. Maar hier heb ik nooit met mijn vriendinnen over gepraat. En dit heeft het me echt heel moeilijk gemaakt. Ook al is het dan 2 jaar geleden, dan nog wordt je er elke dag wel aan herinnerd. Zelf ben ik er ook erg mee bezig van wat hij allemaal wel niet zal mee maken, hoe slecht ik hem eigenlijk nog maar kende, terwijl ik toch wel 17 was toen. Vooral zo na de feestdagen en je verjaardag vind ik het erg moeilijk. En ook nu andere bekenden van je ziek zijn komt het allemaal weer naar boven zetten. Iedereen kan vd een op de andere dag ziek worden, of voor de trein komen. Zo erg!
Blijf vooral jezelf, geniet zo lang het kan en blijf het goed over de herinneringen hebben!! Heel veel sterkte er mee he?! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
scheld je met kanker? voetbal190 | 235 | 28-03-2012 22:17 | |
Verhalen & Gedichten |
ruimte in mn hoofd devin3 | 25 | 31-08-2006 12:18 | |
Psychologie |
Hoe relativeren jullie? SellaYoung | 29 | 12-12-2005 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Psychologie |
Moeder vriendin overleden Sweetsurrender | 36 | 04-05-2005 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
De man die zijn verleden verloor (fragment) J. Kirschner | 2 | 29-01-2004 22:16 |