Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 19:27
clubje
clubje is offline
Even een korte vraag:

Nadat je een relatie beëindigd hebt, omdat je niet echt meer verliefd was. En je gaat verder als heel goede vrienden. Is het dan mogelijk dat je na, ik zeg maar iets, na een half jaar terug verliefd wordt op die persoon? Of is zoiets uitgesloten?

greetz
clubje
Oud 15-02-2003, 19:29
Studentje
Studentje is offline
Ik denk het niet. Maar verliefdheid is een raar iets.
Oud 15-02-2003, 19:38
Verwijderd
Tsja, als je eerst de hele tijd samen met haar bent en de leuke dingen je niet meer zo opvallen. Je dan vervolgens een tijd uit elkaar bent en je haar daardoor weer ziet als eerst. Hmm het is best mogelijk volgens mij.

Maar of je er dan ook nog iets mee kunt doen, dat is een ander verhaal. Goede kans dat zij dat gewoon niet meer ziet zitten, omdat ze bang is dat je elk moment weer zou kunnen zeggen dat je niet verliefd bent ofzo.

Ik heb zelf meegemaakt dat ik ergens zelf een punt achter zette en er achteraf veel spijt van kreeg. Als je dan probeert het toch weer goed te krijgen, kan je nogal wat weerstand verwachten. Als het bij voorbaat niet sowieso kansloos is door het verleden
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:46
clubje
clubje is offline
Citaat:
******** schreef:

Ik heb zelf meegemaakt dat ik ergens zelf een punt achter zette en er achteraf veel spijt van kreeg. Als je dan probeert het toch weer goed te krijgen, kan je nogal wat weerstand verwachten. Als het bij voorbaat niet sowieso kansloos is door het verleden

Heb je dan ook ZELF de angs niet dat je denkt: oh nee, misschien zal ik het zelf terug niet meer zien zitten op een bepaald moment.
Oud 15-02-2003, 20:08
Verwijderd
Kan best, waarom niet? Ik kan me goed voorstellen dat de verkering uitgaat, je elkaar een tijdje wat minder ziet en gewoon on speaking terms met elkaar omgaat, maar wanneer je na een tijd weer intensiever met elkaar omgaat en de liefde weer terugkomt.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
clubje schreef:
Heb je dan ook ZELF de angs niet dat je denkt: oh nee, misschien zal ik het zelf terug niet meer zien zitten op een bepaald moment.
In het begin wel, maar elke keer dat ik haar zag werd het weer bevestigd.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:28
clubje
clubje is offline
Dus als twee mensen stoppen met samen een koppel te zijn.

Dan hebben ze meer kans om terug verliefd op elkaar te worden als ze elkaar minder zien, dan dat ze elkaar nog heel veel zien, bv als goede vrienden?
Oud 17-02-2003, 09:02
NeNe-lOvEs
NeNe-lOvEs is offline
het kan wel, maar da loopt op nix uit.. da kan ik je wel vertelle... en uiteindelijk ga je uit elkaar omdat je verliefd op een ander bent ofzow.. het beste is om er gewoon niet op in te gaan...
Oud 18-02-2003, 17:43
blubblub11
blubblub11 is offline
Bij mij ging het meer van dat ik heel erg verliefd was op iemand, en ik in zag dat het toch niks werd, dat ik tegen mezelf heb gezegd vergeet hem en laat hem gaan. Toen heb ik hem heel lang niet meer gezien, een paar maanden geleden zag ik hem weer, en de verliefdheid was inderdaad over. Maar het tij is weer gekeerd en ik *zo dom als het achtereind van een koe* ben weer verliefd op hem Very confused ja.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nou mijn ex is in dat jaar dat het nu uit is, wel 5 keer verliefd op me geworden. hij is nooit over me heen gekomen, laat ik het zo zeggen. ook al heeft ie nu wel weer sinds kort een serieuze vriendin, dus nu zal het wel meevallen

maar goed, ja ik denk dat dat kan. iemand kan zoveel voor je betekend hebben dat hij of zij speciaal zal blijven en je daardoor misschien zelfs wel nog een keer verliefd kan worden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:36
Elisaaa
Elisaaa is offline
dat kan best denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Dat komt denk ik wel voor als je, tijdens je relatie, heel erg veel met elkaar omgaat, dan ga je de kleine dingetjes in de ander zien die je irriteren. Maar als je dan wat afstand neemt en vervolgens weer met elkaar omgaat, ga je je denk ik weer herinneren en indenken hoe goed jullie het samen hadden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten