Advertentie | |
|
![]() |
|
Dus als twee mensen stoppen met samen een koppel te zijn.
Dan hebben ze meer kans om terug verliefd op elkaar te worden als ze elkaar minder zien, dan dat ze elkaar nog heel veel zien, bv als goede vrienden?
|
![]() |
Bij mij ging het meer van dat ik heel erg verliefd was op iemand, en ik in zag dat het toch niks werd, dat ik tegen mezelf heb gezegd vergeet hem en laat hem gaan. Toen heb ik hem heel lang niet meer gezien, een paar maanden geleden zag ik hem weer, en de verliefdheid was inderdaad over. Maar het tij is weer gekeerd en ik *zo dom als het achtereind van een koe* ben weer verliefd op hem
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou mijn ex is in dat jaar dat het nu uit is, wel 5 keer verliefd op me geworden. hij is nooit over me heen gekomen, laat ik het zo zeggen. ook al heeft ie nu wel weer sinds kort een serieuze vriendin, dus nu zal het wel meevallen
![]() maar goed, ja ik denk dat dat kan. iemand kan zoveel voor je betekend hebben dat hij of zij speciaal zal blijven en je daardoor misschien zelfs wel nog een keer verliefd kan worden. |
![]() |
|
![]() |
Dat komt denk ik wel voor als je, tijdens je relatie, heel erg veel met elkaar omgaat, dan ga je de kleine dingetjes in de ander zien die je irriteren. Maar als je dan wat afstand neemt en vervolgens weer met elkaar omgaat, ga je je denk ik weer herinneren en indenken hoe goed jullie het samen hadden.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Opnieuw beginnen/loslaten Rommeltje | 7 | 22-10-2014 15:14 | |
Liefde & Relatie |