Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Het duurt enige tijd voordat je van deze gevoelens af bent. Het is ook vaak een kwestie van willen. Als jij ervan af wilt, kun je ook weer verliefd worden op iemand anders. Als je dat niet wilt, gaat dat niet. Dan blijf je maar op dat punt hangen. Dus zorg ervoor dat je afstand van hem neemt... |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt beter zelf iets doen dan afwachten. |
![]() |
||
Citaat:
Afwachten tot het gevoel voorbij gaat, bedoelde ik
||
Citaat:
Voorbeeld: Ik ben in een brugklas een jaar lang verliefd geweest op een bepaald meisje. (Na dat jaar gingen we allebei naar een andere school) Ze wilde niks met me te maken hebben, maar de verliefdheid bleef, ook tijdens andere relaties. Maar okay, opzich niet zo erg, ik stopte het weg en dacht dat het weg was. Kwam een tijd geleden weer met 'r in contact en het was weer helemaal terug, zo erg dat ik niet eens rationeel meer kon denken. Ik ben er dus achter gekomen dat obsessieve verliefdheid (de 'échte', die je ook in geen 10 jaar of langer voor een ander zal voelen) niet weggaat. Je zal ondertussen wel verliefd worden op anderen in meerdere of mindere mate, maar de verliefdheid voor die ene persoon, het feit dat je smelt bij alles wat hij/zij doet of zegt.. die gaat niet weg. Het meeste wat je kunt doen in zo'n situatie s het wegstoppen en hopen (of ervoor zorgen) dat je diegene niet meer tegenkomt. Of iig geen regelmatig contact meer mee hebt of krijgt in de toekomst.
||
Citaat:
Ik heb ook zo'n gevoel dat het komt, gaat, maar later toch niet weg blijkt te zijn
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |