Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2003, 15:41
Jones
Ik zit met het volgende probleem, ik ben verliefd op een meisje dat ik alleen oppervlakkig ken, praten een beetje op MSN zeggen hoi op school, hebben af en toe een gesprekje en dat is het. Nou maakt ze de indruk dat ze me niet echt gweldig vind, wel aardig enzo..maar niet geschikt als vriendje zeg maar..komt het kort op het volgende neer, hoe zorg ik dat ze verliefd wordt op mij ?

Ok dat klinkt natuurlijk een beetje verkeerd, om het wat beter uit te leggen We hadden het laatst over vriendjes, bleek dat al haar vriendjes minstens 2 a 3 jaar ouder waren, volwassen voor hun leeftijd, ze valt niet op jongens van haar eigen leeftijd, enz. Het kwam er iig op neer dat ik niet voldoe aan al die normen. Hoe zorg ik dat ze voorbij haar oude vriendjes kijkt en mij ook ziet als een mogelijk vriendje ? en misschien zelfs verliefd op me word ?

Jezus..ik moet het niet te vaak doorlezen want hoe vaker ik het doorlees hoe vager het word, ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 15:44
Tactic
Tactic is offline
Dat kun je niet (af-)dwingen...

Je kunt hooguit opvallen (in de positieve zin) en contact hebben.

Misschien dat er dan een vonkje overspringt?

Veel succes, je zal het nodig hebben zo te lezen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:53
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Uhm, nou ik ben zelf een meisje ennuh...

Ze valt dus zegmaar op 'oudere' jongens.., waarschijnlij omdat die geestelijk wat verder zijn ontwikkeld als jongens van haar eigen leeftijd.
Probeer wat vaker met d'r te praten , op MSN, mailtjes..., op school....
Je kunt het verder niet afdwingen of iets, je kunt altijd aan haar vragen of ze misschien een keertje met je uitwilt ( iets drinken, bioscoop e.d. )

In de hoop dat ze je dan leuk gaat vinden.
Alleen : Liefde kun je niet afdwingen, en je moet ook niet opvallend gaan "pushen" om met haar in contact te komen...

uhhh ja al net zo'n wazug verhaaltjuh...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:55
igfy
igfy is offline
hmmm... je kunt er inderdaad weinig aan doen of iemand verliefd op je wordt...

maar je kunt wel proberen wat meer in contact met haar te komen, wat vaker met haar te praten ofzo...
Oud 30-01-2003, 16:21
alwaysgood
alwaysgood is offline
vrouwen zat op deze aarde
Oud 30-01-2003, 16:31
B17V
B17V is offline
Citaat:
Tarantula schreef:
Ik zit met het volgende probleem, ik ben verliefd op een meisje dat ik alleen oppervlakkig ken, praten een beetje op MSN zeggen hoi op school, hebben af en toe een gesprekje en dat is het. Nou maakt ze de indruk dat ze me niet echt gweldig vind, wel aardig enzo..maar niet geschikt als vriendje zeg maar..komt het kort op het volgende neer, hoe zorg ik dat ze verliefd wordt op mij ?

Ok dat klinkt natuurlijk een beetje verkeerd, om het wat beter uit te leggen We hadden het laatst over vriendjes, bleek dat al haar vriendjes minstens 2 a 3 jaar ouder waren, volwassen voor hun leeftijd, ze valt niet op jongens van haar eigen leeftijd, enz. Het kwam er iig op neer dat ik niet voldoe aan al die normen. Hoe zorg ik dat ze voorbij haar oude vriendjes kijkt en mij ook ziet als een mogelijk vriendje ? en misschien zelfs verliefd op me word ?

Jezus..ik moet het niet te vaak doorlezen want hoe vaker ik het doorlees hoe vager het word, ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel
pech gok ik
Reageren

Regels voor berichten