Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Toen ik in het begin van mijn relatie zat zag ik m'n vriend ook maar 1 of 2 keer per week (hij woonde in Leiden en ik boven Amsterdam). Dat hebben we overleefd. Nu is hij wat dichterbij komen wonen gelukkig. We zien nu elkaar zeg maar elke seconden dat het kan. Verder kan je toch ook bellen? Al krijg je dan waarschijnlijk wel ruzie met je ouders...
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naja.. mijn vriend studeert nu doordeweeks, wat nu stage is wat betekent elke dag van 9 tot 5, dan heeft ie ook nog bijbaantje wat een avond of dag per weekend is, en dan heeft ie nog een band waarbij zoiezo 1 avond per weekend oefenen is en dan ook nog optredens en alles, daarbij ga ik nu dan gwoon altijd mee enzow, maar ut blijft druk. Hij woont dan ook nog in Vinkeveen, ik in Amsterdam waardoor ik nooit eventjes naar em toe kan gaan want dat is 2 uur reizen en kost me 8 strippen. Het enige handige is dat hij een rijbewijs heeft waardoor hij dan gwoon af en toe hierheen kan rijden en dat soort dingen, of mij ff snel ophalen of thuis brengen. Ik ken je probleem dus wel een beetje, ik zie em dus elk weekend behalve een avond, das dus wanneer hij werkt.. en doordeweeks meestal nu owk ongeveer 1 avond dat ie dan wel blijft slapen dus scheelt een klein beetje.. We hebben nu al 1,5 jr wat dus het is wel uit te houden hoor!! Ik probeer op die ene avond in het weekend meestal wat met vriendinnen te gaan doen enzow en dat proberen we ook een beetje op elkaar af te stellen en alles.
Erover praten en goed plannen zou ik zeggen, probeer de momenten dat je allebei vrij hebt aan elkaar te besteden.. meer mogelijkheden zullen misschien vanzelf wel komen enzow.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] (voorlopig nog titelloos) WolterB | 4 | 20-01-2006 12:43 | |
Liefde & Relatie |
bijna onbereikbaar Daboman | 2 | 17-03-2004 09:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stuk] Scherf juliettebinoche | 3 | 05-02-2004 13:43 | |
Liefde & Relatie |
ik ben zo fout :( groezel538 | 7 | 19-11-2002 23:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Recht in mijn ogen Evita | 0 | 22-09-2002 15:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |