Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Als ik 'm over 15 jaar nog eens een keer tegenkom op een zonnige zondagmiddag waarop ik een vlaag van verstandsverbijstering en een bijzonder geile bui heb, misschien. ![]() 3. Nee. |
![]() |
|
||
Citaat:
2. ligt eraan hoe het uit is gegaan en ook hier moet je oppassen dat er geen gevoelens zijn blijven hangen want dan wordt het ingewikkeld.. is afgelopen zomer wel voorgekomen met een ex, alleen deed ik dat meer vanuit de gedachte dat het weer goed zou komen, wat dus niet het geval was, dan is het dus geen goed idee ![]() 3. nee 100% nooit
|
Ik zou niet zomaar met een jongen naar bed toe gaan nee. Er moet wel wat meer zijn dan elkaar net kennen. Ik zou ook niet met iemand naar bed gaan die ik net 2weken ken ofzo. Zoiets moet groeien. Ik wil geen spijt krijgen van een beslissing om met iemand naar bed toe te gaan.
Ik zou ook niet met me ex naar bed gaan nee. Dat vind ik een verraad van elkaar. Ik bedoel het is niet voor niets uitgegaan. Ook al ben je dan misschien nog vrienden. Met elkaar naar bed gaan maakt je beide niet gelukkig, het zou je remmen in de mogelijkheid naar een nieuwe relatie.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bij eerdere vriendjes: Yup. Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 17:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat voor verhaal zou jij graag willen lezen? [Inspiratietopic] flyaway | 3 | 29-08-2013 20:47 | |
De Kantine |
Wat zou jij graag willen veranderen? TopDrop | 149 | 29-05-2007 16:13 | |
Psychologie |
Wat zou jij terug willen draaien? Mariekje* | 65 | 09-01-2007 09:45 | |
Studeren |
Zou jij informatica willen studeren? Poll_man | 59 | 20-12-2004 12:26 | |
Liefde & Relatie |
wie z'n dagboek zou jij wel willen lezen? marieke_temp | 55 | 11-02-2004 03:00 | |
Verhalen & Gedichten |
zou je... DwergHamstertje | 2 | 04-01-2002 01:06 |