Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ehm... kan ik hem nu nog veranderen zonder dat ik hem er opnieuw op moet zetten, dus gewoon als eerste bericht, of moet ik gewoon bij *antwoorden* hem er opnieuw opzetten. voor de rest... Ik moet hem voorlezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het leest voor jezelf ook een stuk makkelijker, je weet beter waar je bent, vergist je minder snel in regels enz. En ook voor het beklemtonen van bepaalde stukken ed en waar regels afgebroken moeten worden ed. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het als gedicht niet echt goed, het is meer het vertellen van een verhaaltje. Zelfs als je het in zou delen in strofes zou het nog meer een verhaaltje lijken. En telkens twee keer 'luister', en 'vrij' achter elkaar begint op een gegeven moment ook te irriteren. Herhaling kan wel mooi zijn, maar ik zou niet telkens hele stukken in het gedicht herhalen, daardoor is het alleen maar meer van hetzelfde. Een gedicht hoeft niet per se lang te zijn. Ik zou proberen meer gevoel te leggen in het gedicht, op jouw manier komt de boodschap wel helder over, maar het boeit niet echt.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Kan mijn passie ineens weg zijn? brd9422 | 11 | 14-06-2013 16:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog NL Nakijken Help! steefp | 1 | 03-06-2013 14:13 | |
Liefde & Relatie |