Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
"In het hbo blijft wel behoefte aan een propedeutisch examen, met name vanwege het doorstroomrecht naar een wo-studie dat is verbonden aan een hbo-propedeuse." Je kan nog altijd naar het wo, als je dat wilt, het is nog altijd mogelijk. Oja deze tekstcitaten komen van de site van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen. [Dit bericht is aangepast door koelkastje (31-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Bij het NTI volgens mij nog niet op de homepage staat namelijk : Het is op dit moment nog onduidelijk wat de mogelijkheden in de nieuwe opzet van het Tweede Fase onderwijs zijn om op een dergelijke wijze uw diploma te behalen. Op de site van de NHA kon ik niks over de 2e fase vinden daar word aleen gepraat over vakkenpakketen die je zelf kan samenstellen... Weet jij er meer van? Mij lijkt dit namelijk (als het mogelijk is) ook wel wat! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat lijkt me wel eruuuug ver terug en dat is ook niet normaal hoor! Nog nooit van gehoord namelijk.
Bij mij op school zijn ze al een beetje moeilijk aan het doen om me niet meteen van 5H naar 6V te sturen... Er zijn genoeg scholen die dat wel doen. Maar ik kan gelukkig nog wel naar 5v, zal wel weer met die 2e fase te maken hebben... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit nu in vwo5 en dit jaar zitten er 3 mensen bij on sin de klas die van de havo afkomen. (naar vwo4 lijkt me trouwens nogal erg overdreven) ze doen het wel goed op school enzo maar soms blijkt wel dat ze qua niveau aan sommige dingen niet zijn gewend ,vooral aan geschiedenis-niveau, dus je kunt veel beter meteen vwo doen dan van havo over te stappen naar vwo. Als je toch van plan bent eerst havo te doen is daarna vwo echter GEEN slechte keus.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die hele doorstroomregeling van het eerstejaar-HBO naar het eerstejaar-WO mogen ze van mij ook schrappen. Ik ken genoeg mensen die die weg hebben genomen en ze hebben gewoon een niet in te lopen achterstand. Niet alleen in algemene ontwikkeling maar ook in houding en prestaties. Ik zou je daarom ook altijd aanraden om, áls je de mogelijkheid hebt, VWO af te maken. Je hebt er zoveel meer aan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Havo? Vwo? Ezzie1000 | 37 | 11-03-2013 18:24 | |
Studeren |
Helpp!!!! Mbo/havo/vwo/uni abdul272 | 3 | 18-01-2012 13:28 | |
Algemene schoolzaken |