Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 18:23
Isa
Isa is offline
i heb het spel net en het belooft net zo'n topper in mijn ogen dan, te worden als secret of mana. wat vinden jullie van dit spel?
en dan nog een andere vraag die ik ook in de rpg topic stelde:

ik moest net ontsnappen voor de paleiswachten in cronos
gewone tijdperk en nu zit ik vast in een soort toekomsige samenleving. bij lab 16 en een riool. weet iemand wat ik moet doen? ik heb zowel een riool als lab 16doorkruist maar nu zie ik geen andere gebieden meer waar ik heen kan gaan. help.

bvd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2003, 20:05
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
euh, ik heb het spel al uitgespeeld, top spel. Maaruh, er is ergens een 'dome' waar allerlei ventjes zitten (mensen) die honger hebben, maar jij moet lab 32 doorkruisen, right? Maar daar kan je nu nog niet heen. Ga naar die ventjes en daar is een ladder waar je naar beneden moet, ook al zegt de grijze man dat je het niet moet doen. Dan kom je bij een splitsing waar je maar 1 kant op kan. Loop gewoon helemaal door, dan zie je een dood ventje ergens liggen met een briefje erbij. Oja, en een zaadje. Ga dan terug en je ziet een rat die wegrent, VANG HEM! Dan vertelt hij je het "geheim". Dat geheim moet je bij die splitsing gebruiken --> de brug gaat open en je kan erdoor. Daar zit een baas. Tip: knal eerst de kleinen weg. Als je dan alles klaar hebt moet je weer terug en dan geeft die ouwe je een sleutel voor de auto die in lab32 staat.

Zo, nu kannie wel weer. Suc-6

<Stinger>
Oud 03-01-2003, 20:18
Isa
Isa is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
euh, ik heb het spel al uitgespeeld, top spel. Maaruh, er is ergens een 'dome' waar allerlei ventjes zitten (mensen) die honger hebben,

tot zover bekend.

maar jij moet lab 32 doorkruisen, right?

lab 32? weet ik niet. ik vluchtte gewoon voor de soldaten in 1000 na christus en kwam terecht in een toekomstige omgeving, die ik ff doorzocht heb. ik ging naar lab 16 door het riool heen en daar liep ik vast, toen ben ik teruggegaan.
ik weet niks van lab 32.

Maar daar kan je nu nog niet heen. Ga naar die ventjes en daar is een ladder waar je naar beneden moet, ook al zegt de grijze man dat je het niet moet doen. Dan kom je bij een splitsing waar je maar 1 kant op kan. Loop gewoon helemaal door, dan zie je een dood ventje ergens liggen met een briefje erbij. Oja, en een zaadje. Ga dan terug en je ziet een rat die wegrent, VANG HEM! Dan vertelt hij je het "geheim". Dat geheim moet je bij die splitsing gebruiken --> de brug gaat open en je kan erdoor. Daar zit een baas. Tip: knal eerst de kleinen weg. Als je dan alles klaar hebt moet je weer terug en dan geeft die ouwe je een sleutel voor de auto die in lab32 staat.

<Stinger>
bedankt
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:23
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Zal zelf ook ff kijken
Oud 03-01-2003, 20:24
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Je moet door de riolen heen en voorbij lab 16 zijn, ben je dat?
Oud 03-01-2003, 20:38
Isa
Isa is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Je moet door de riolen heen en voorbij lab 16 zijn, ben je dat?
ik kwam in de toekomstige omgeving aan, keek naar dingen waar ik heen kom, ik besefte niet dat ik ook nog naar beneden kon, dus alles wat ik zag was lab 16, daar ging ik doorheen, toen door het riool heen, versloeg de eindbaas (nouja eindbaas, een wormachtige vijand die sterker was dan gemiddeld), en toen kwam ik aan de andere kant eruit zodat ik weer op de world screen zat. daar kon ik lopen zoveel als ik wilde maar ik vond niks om naar toe te gaan, dus ik ben maar helemaal terug gelopen naar het begin voor lab 16, en toen pas ontdekte ik dat er beneden mij , beneden de tijdspoort, ook nog iets was waar ik in kon, en wel mensen die leken op zombies en waarvan er 1tje mij dingen wilde verkopen. daar ben ik nu dus. en als het goed is is daar een ladder volgens jou nietwaar? dus daar moet ik dadelijk ff gaan kijken.

editorry ik begreep je niet goed ik moet naar een andere dome tussen lab 16 en de sewer in. wist niet dat je daar ook in kon.

Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:41
Isa
Isa is offline
zijn er trouwens emulator-chronotrigger-cheats?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 21:36
Isa
Isa is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
euh, ik heb het spel al uitgespeeld, top spel. Maaruh, er is ergens een 'dome' waar allerlei ventjes zitten (mensen) die honger hebben, maar jij moet lab 32 doorkruisen, right? Maar daar kan je nu nog niet heen. Ga naar die ventjes en daar is een ladder waar je naar beneden moet, ook al zegt de grijze man dat je het niet moet doen. Dan kom je bij een splitsing waar je maar 1 kant op kan. Loop gewoon helemaal door, dan zie je een dood ventje ergens liggen met een briefje erbij. Oja, en een zaadje.

maar die vent zie ik pas na de eindbaas.

Ga dan terug en je ziet een rat die wegrent, VANG HEM! Dan vertelt hij je het "geheim". Dat geheim moet je bij die splitsing gebruiken --> de brug gaat open en je kan erdoor.

ik snap ut nie. welke brug en welke splitsing? er zijn gewoon heel wat rode smalle paden die naar een eindbaas leiden met daarachter een mannetje met een zaadje.
het geheim is de L en R ( A en Z op de PC) knop ingedrukt houden en dan de A (D op de PC) knop.
dat probeer ik op die plek waar er twee panels staan maar der gebeurt nix.

Daar zit een baas. Tip: knal eerst de kleinen weg. Als je dan alles klaar hebt moet je weer terug en dan geeft die ouwe je een sleutel voor de auto die in lab32 staat.

bedoel je een andere eindbaas dan die guardian die ik moest verslaan voordat ik dat mannetje met het zaadje vond?

<Stinger>
nouja, nog maar s proberen dan.

EDIT: ik ben er helemaal door. vreemd dat bij de splisting mijn password pas werkte toen ik de joypad config veranderde.
L en R zijn bij mij A en Z, dat werkte niet, toen ik het veranderde in Backsspace en Delete lukte het in een keer.

nu ben ik uit die toekomstige wereld en heb zojuist magie ontdekt met behulp van spekkio die ik verslagen heb.

Laatst gewijzigd op 04-01-2003 om 12:20.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:35
Isa
Isa is offline
2 vragen

1.ik kan nu al via het punt waar spekkio zit mezelf naar 1999 A.D. verplaatsen. kan ik Lavos nu al verslaan of moet ik wachten? ik ben op het punt waarop ik net het gebroken masamune zwaard heb en de hero medal.

2.wie is melchior, zijn naam staat op het masa mune zwaard.
waar woont ie?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:38
Retinite
Retinite is offline
aaaaah geen cheats gebruiken, ik heb echt paar dagen over gedaan om de eindbaas te verslaan man, zonder cheats, love the combo's mn naam (zoals ik al paar keer gezegd heb) komt ook uit CT, Retinite was zo een gastje in zo een missie dat je robo 300 moest laten werken om een bos te planten, ik kon toen geen naam bedenken voor dit forum en had net CT gespeeld
Oud 05-01-2003, 11:10
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Euh, ga NIET naar 1999 AD, dat haal je nu nooit van je leven!
Melchior zit in 1000 of 600 AD, als je nu bij die warpzones in the end of time zit, moet je die ene hebben weer je er uit een klerenkast( ) komt. Dan moet je geloof ik naar links en zit daar "Melchior's House". O ja, melchior is 1 van de 3 wijzen geloof ik, kom je later achter. Hij fixt later het zwaard en alleen frog kan hem bedienen. Als Frog er nog niet is komt hij later terug. O, en als je bij Chrono de move 'confuse' hebt, gebruik hem, is lache, en nog sterk ook.

Suck-6
Oud 05-01-2003, 12:26
Isa
Isa is offline
[QUOTE]Stinger_UT schreef:
Euh, ga NIET naar 1999 AD, dat haal je nu nooit van je leven!

in een CT-website zeggen ze dat ik dat wel kan proberen, en dat ik dan een alternatief einde krijg als ik hem versla. er zijn 15 manieren om te eindigen.
gelukkig heb ik 9 save spots, dus ik kan me nu eerst concentreren op het hele spel uitspelen en dan pas lavos verslaan, om dan later alsnog te roberen via mijn save-spot op F2
lavos te verslaan zonder Frog en zonder het hele masamune zwaard.
Citaat:
Melchior zit in 1000 of 600 AD, als je nu bij die warpzones in the end of time zit, moet je die ene hebben weer je er uit een klerenkast( ) komt. Dan moet je geloof ik naar links en zit daar "Melchior's House". O ja, melchior is 1 van de 3 wijzen geloof ik, kom je later achter. Hij fixt later het zwaard en alleen frog kan hem bedienen. Als Frog er nog niet is komt hij later terug. O, en als je bij Chrono de move 'confuse' hebt, gebruik hem, is lache, en nog sterk ook.
Suck-6 [/B]
ik ben nu bij het punt waarop masamune gemaakt is en waarop ik met frog de magic cave in kan, op weg om magus te verslaan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 12:34
Isa
Isa is offline
Wat is Chrono Cross precies? komen daarin dezelfde karaters voor als in chrono trigger?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:02
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
GFI (=geen flauw idee)

Uitproberen maar, en als je het weet, zeg het dan ff
Oud 05-01-2003, 18:06
Isa
Isa is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
GFI (=geen flauw idee)

Uitproberen maar, en als je het weet, zeg het dan ff
weet je hoe ik magus het beste kan verslaan?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 07:14
Locke
Locke is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
weet je hoe ik magus het beste kan verslaan?
Je hebt wel veel vragen zo moeilijk was het toch allemaal niet

Wel een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb
Oud 06-01-2003, 07:59
Isa
Isa is offline
Citaat:
Locke schreef:
Je hebt wel veel vragen zo moeilijk was het toch allemaal niet

Wel een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb
neuh,idd,onderussen ben ik dan ook al bij de volgende eindbaas, een reptite met een grote tyranosaurus.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 11:57
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
http://pod.fshosting.com check mn visualchat site over Chronotrigger
en Magus moet je niet verslaan maar in je party doen
Oud 06-01-2003, 20:50
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Je MOET Magus 1 keer verslaan, bij het begin, dan zijn ook 2 van zijn handlangers erbij, ben ff hun namen kwijt. Als je in 12000 BC zit dan kan Magus nu verloop van tijd bij je team komen. Je kan dan nog kiezen of je Frog tegen hem laat vechten of niet, maar joinen doetie altijd.
Oud 07-01-2003, 15:40
Isa
Isa is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Je MOET Magus 1 keer verslaan, bij het begin, dan zijn ook 2 van zijn handlangers erbij, ben ff hun namen kwijt.

Flea en Ozzie ofzow. er zijn er 3 handlangers en van 1 ben ik ook de naam kwijt.
Citaat:
Als je in 12000 BC zit dan kan Magus nu verloop van tijd bij je team komen. Je kan dan nog kiezen of je Frog tegen hem laat vechten of niet, maar joinen doetie altijd.

Mooi, dat zal dan later wel gebeuren, ik zit nu in 12000 BC, en wel in het Ocean Palace.
En nu zit ik met een onmogelijk probleem, ik ben bij de eindbaas.
Eerst in het Zeal Palace moest ik 1 Golem verslaan, (dacht ik), nou na 10 keer proberen, want hij was echt onverslaanbaar met zijn vuurballen, merk ik ineens dat je gewoon doorgaat met leven en dat het de bedoeling is dat golem jou verslaat.
En dan zit ik nu in het Ocean Palace, en dan verwachten ze dat ik godverdomme 2 hele golems versla. (twin golems come here zei dalton, en ik dacht nog wel dat ik die dalton afgemaakt had.)
heb geprobeerd om weer mezelf te laten doden, maar dit keer lijken ze te verwachten dat ik de golems versla. Hoe kan ik nou in godsnaam 2 golems verslaan met allebei hun fireballs en Iron Orbs, terwijl ik al niet in leven kon blijven bij 1 golem?????????????????????????

HELP ME!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:59
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Flea en Ozzie ofzow. er zijn er 3 handlangers en van 1 ben ik ook de naam kwijt.

Mooi, dat zal dan later wel gebeuren, ik zit nu in 12000 BC, en wel in het Ocean Palace.
En nu zit ik met een onmogelijk probleem, ik ben bij de eindbaas.
Eerst in het Zeal Palace moest ik 1 Golem verslaan, (dacht ik), nou na 10 keer proberen, want hij was echt onverslaanbaar met zijn vuurballen, merk ik ineens dat je gewoon doorgaat met leven en dat het de bedoeling is dat golem jou verslaat.
En dan zit ik nu in het Ocean Palace, en dan verwachten ze dat ik godverdomme 2 hele golems versla. (twin golems come here zei dalton, en ik dacht nog wel dat ik die dalton afgemaakt had.)
heb geprobeerd om weer mezelf te laten doden, maar dit keer lijken ze te verwachten dat ik de golems versla. Hoe kan ik nou in godsnaam 2 golems verslaan met allebei hun fireballs en Iron Orbs, terwijl ik al niet in leven kon blijven bij 1 golem?????????????????????????

HELP ME!
magic is the key
zorg dat chrono de laatste tech heeft gehaald.
zelf had ik robo en ayla mee genomen, die twee zijn een best goed team, ayla en frog trouwes ook

succes
Oud 08-01-2003, 06:46
Isa
Isa is offline
[QUOTE]Fietspomp_bv schreef:
magic is the key
zorg dat chrono de laatste tech heeft gehaald.
[quote]
bedoel je luminaire? die heb ik dus nog niet gehaald.
Citaat:
zelf had ik robo en ayla mee genomen, die twee zijn een best goed team, ayla en frog trouwes ook
succes
gelukkig heb ik 9 savespots dus wat ik doe is helemaal opnieuw beginnen , nou ja, vanaf nadat schala de portal sluit tenminste, en dit keer niet mijn armor (lees-ruby vest- verkopen)
en ook ben ik nu bezig om op mt. woe experience en tecs op te bouwen. tot level 40, ik ben waarschijnlijk nog onder level 30 op die savespot waarbij ik tegen twin golem moet vechten.
(heb nog nooit eerder in het spel bewust alleen maar exp. gehaald, dacht dat het niet nodig was)
lekker is dat om steeds dezelfde 4 gargoyles te verslaan met cronos lightning 2. zeker omdat ik een item heb dat je magic use met 75% verkleint. nu kost mijn llightning 2 2 mp ipv 8!

wel kut dat die rubblers niet meer terug komen, die geven lekker veel exp EN tec points.

verder heb ik nu ook zoals op de CT-website staat een aantal sealed chests in 600 AD opgeladen en ze in 1000 A.D. geopend.
Nu heb ik een aantal mooie mails. red,blue,white,en black mail. met die red mail kan ik tenminste de vuuraanval van die kankergolem afweren.
nu zal ik wat beter voorbereid zijn.

Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 06:48.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 07:48
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Ik ben op gegeven moment zover gekomen dat ik ozzie en aanhangers weer moest verslaan, dat is mij nog nooit gelukt. Die 3 zijn veel moeilijker van de twin golems, met hun tri-monster-attack (is de naam vergeten) en toen was ik AL mijn save-games kwijt geraakt *baalt*
Oud 08-01-2003, 15:53
Isa
Isa is offline
Citaat:
Fietspomp_bv schreef:
Ik ben op gegeven moment zover gekomen dat ik ozzie en aanhangers weer moest verslaan, dat is mij nog nooit gelukt.

moet je ze voor de tweede keer verslaan?
Citaat:
Die 3 zijn veel moeilijker van de twin golems, met hun tri-monster-attack (is de naam vergeten) en toen was ik AL mijn save-games kwijt geraakt *baalt*
rot voor je, ik wou dat ik mijn save files kon e mailen.
ikzelf ben nu erg blij, ik heb mezelf op de mountain of woe opgeladen tot level 40, ieder karakter, crono zit nu al op level 42 en ik heb iedereen minstens 6 single technieken geleerd, en crono heeft nu luminaire. En Luminaire is echt geweldig. net zo krachtig als een triple raid alleen heb je er geen 3 personen voor nodig en met een goldstud kost het bijna geen MP. die giga gaia de baas van mt. woe heb ik vrijwel probleemloos verslagen en ik heb niet eens mijn karakters verwisseld bij het save point. ik hoefde niet eens te genezen! gewoon 3 luminaires en zijn handen waren kapot, nog een paar luminaires en die gast was zo dood. bovendien had ik een mail waardoor zijn vuuraanval me geen pijn deed. Die fucking golems are history. gewoon 10 luminaires zodat ze gelijktijdig dood gaan en met mijn red mail zal hun vuuraanval crono niks kunnen doen YAHOO. alleen moet nu jammer genoeg mijn zus schoolwerk maken op de computer. dag.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 17:05
OriginalMisfit
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Je kan dan nog kiezen of je Frog tegen hem laat vechten of niet, maar joinen doetie altijd.
niet waar ik had magus vermoord de eerste keer dat ik speelde ;p
Oud 08-01-2003, 18:52
Isa
Isa is offline
je bedoelt toch wel de magus in 12000? want die in in middeleeuwen (600 ad) moet je wel vermoorden.

vervolg op vorige berichtAHOO! Dit is echt leuk! die fucking golems kon ik met mijn luminaire zo doden. er is geen enkele van mijn karakters vermoord, ik heb maar 1 a 2 keer een genezingsspreuk gebruikt. niet gedacht dat golems zo simpel konden zijn, zelfs hun vuuraanval deed me nauwelijks iets op dit level en met deze kleding. voortaan dus maar zorgen dat je op level 40+ zit als je die gozers verslaat. die luminaire ga ik echt wel vaker gebruiken samen met mijn goldstud die mijn magieveruik verminderd.
grappig is dat Lavos als eindbaas veel simpeler is dan Lavos die je ziet nadat je de golems hebt gedood. die 2de lavos dood je direct. meteen 1000 schade ofzo. zelfs op level 43.

nu het volgende probleem, hoe kom je uit de Blackbird? ik word constant gepakt en heb niet de indruk dat ik waar dan ook heen kan.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 21:47
Locke
Locke is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
. die luminaire ga ik echt wel vaker gebruiken samen met mijn goldstud die mijn magieveruik verminderd.

Dat heb ik ook gedaan en dat werkte echt heel goed
Oud 09-01-2003, 15:00
Isa
Isa is offline
oef eindelijk heb ik crono terug. nu ben ik in een woestijnachtige omgeving vlakbij fiona in 600 ad.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:23
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Nu heb je robo in je party nodig. Dan met fiona gaat praten geloof ik, dan ga je naar 1000 en praat je weer met robo.
Ander nog een tip: Download een walkthrough op www.gamefaqs.com
Oud 11-01-2003, 14:30
Isa
Isa is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Nu heb je robo in je party nodig. Dan met fiona gaat praten geloof ik, dan ga je naar 1000 en praat je weer met robo.
Ander nog een tip: Download een walkthrough op www.gamefaqs.com
ik heb al een walkthrough in Word gezet. ik ben nu allang voorbij fiona. nu ben ik in de black omen en heb zojuist de lavos spawn verslagen.
op F2 heb ik een savegame waarbij ik zonder de black omen maar gewoon door naar 1999AD te gaan met Lavos vecht. de laatste lavos,met die 2 bits (volgens de walkthrough moet ik de right bit doden) maar hij is onverslaanbaar.

daarom ga ik nu maar eerst de black omen halen. dan ben ik iets beter voorbereid tegen lavos, heb nu bv al 2 haste helmets.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:31
Isa
Isa is offline
ik heb het spel uitgespeeld en ik kreeg een einde te zien waarbij
crono door een soldaat werd wakkergemaakt, waarna hij voor de koning moest verschijnen die boos leek te zijn maar eigenlijk blij was, waarna allemaal mensen uit de toekomst en het verleden kwamen. Marle's ancestors. daarna een moonlight parade, daarna vloog de epoch boven verschillende gebieden.
na wat credits The End.
nou is er als het goed is een new game plus.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 19:46
Isa
Isa is offline
die new game plus is fantastisch! lekker alle enemies zonder probs verslaan en nu kan ik tenminste alle tecs en items verzamelen. en alle 15 eindes van CT zien.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:22
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
is misschien wel leuk, maar begint na verloop van tijd nogal te vervelen...
Oud 13-01-2003, 07:06
Isa
Isa is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
is misschien wel leuk, maar begint na verloop van tijd nogal te vervelen...
dan zorg ik wel dat ik een nieuw spel download.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:37
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Goed idee
Oud 15-01-2003, 10:43
OriginalMisfit
Newgame plus : ga in de rechter telepod in millenial fair met Marle en Chrono Alleen Lavos verslagen = beste einde je ziet de "Designers".

Dat is ook de enige manier waarop ik het uitgespeeld heb na mn broertje het "gewoon" had uitgespeeld.

Is er iemand eigenlijk al naar mn site over CT geweest http://pod.fshosting.com is savonds nog altijd best wel vol ongeveer 20 mensen chatten/ lopen rond . Zelf kom ik er niet vaak
Oud 15-01-2003, 16:32
Isa
Isa is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
Newgame plus : ga in de rechter telepod in millenial fair met Marle en Chrono Alleen Lavos verslagen = beste einde je ziet de "Designers".

Dat is ook de enige manier waarop ik het uitgespeeld heb na mn broertje het "gewoon" had uitgespeeld.

Is er iemand eigenlijk al naar mn site over CT geweest http://pod.fshosting.com is savonds nog altijd best wel vol ongeveer 20 mensen chatten/ lopen rond . Zelf kom ik er niet vaak
ik heb een keer op de link geklikt en toen stond er iets in de trsant van dat de site nog onder constructie was geloof ik. ik zal wel ff kijken.

edit ik weet niet waar die 20 mensen vandaan komen want bij mij werkt de site niet.

Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:47
Isa
Isa is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Goed idee
heb je aanraders en/of sites waar ik complete spellen kan downloaden? dungeon keeper 2,age of empires, andere strategy of juist breath of fire,final fantasy of andere RPG's?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:15
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ja, als je een BGA emulator hebt moet je GOlden Sun proberen, en als je geen emulator hebt... dan download je er 1. Golden Sun 2 schijnt ook al uit te zijn, maar ik weet nog niet offie al in het engels is, laat staan ofie te koop is in NL.
Om kort te zijn, download Golden Sun, er zit een inleiding bij dus het duurt ff voor de actie begint, misschien enigste minpunt aan het spel.
Oud 15-01-2003, 19:19
OriginalMisfit
http://pod.fshosting.com/~darcy/index.html?entryroom=70
dat is de directe link ( maar is dus alleen de browser versie en die zuigt best wel
Emulation ten top! Heb ook sinds kort een GBA emulator met Golden Sun etc.
Oud 16-01-2003, 07:08
Isa
Isa is offline
wat is golden sun voor een spel? RPG of strategy?
en is het een RPG a la diablo (ga de kerker in en vind de baas) of som,(een heel verhaal, leukste soort rpg,) of is het een strategy zoals settlers, of juist een oorlogsstrategie zoals warcraft?

bvd. zal naar de link kijken als ik tijd heb.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:35
OriginalMisfit
Golden Sun is RPG ala Final Fantasy/ Som: je loopt over de kaart zeg maar en dan wordt je Final Fantasy stylo aangevallen.
Oud 16-01-2003, 21:20
Isa
Isa is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
http://pod.fshosting.com/~darcy/index.html?entryroom=70
dat is de directe link ( maar is dus alleen de browser versie en die zuigt best wel
Emulation ten top! Heb ook sinds kort een GBA emulator met Golden Sun etc.
hmm, is het alleen maar een chat-site? er was niemand aanwezig alas.

golden sun klinkt interresant. maar eerst ff kijken naar chrono cross.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 23:37
dystopia
dystopia is offline
kheb het een keer in een emulator gespeeld. Best grappig spelletje maar adventures zijn mijn ding niet zo..
Oud 17-01-2003, 07:17
Isa
Isa is offline
Citaat:
dystopia schreef:
kheb het een keer in een emulator gespeeld. Best grappig spelletje maar adventures zijn mijn ding niet zo..
tis een RPG.

Chrono cross, is dat voor de psx of voor de ps2? ik moet weten welke emu ik moet downloaden.
ik kan chrono cross downloaden op emuparadise.org, maar helaas heb ik problemen want ik moet me eerst registreren in het forum, ik zag mijn oude e-mail adres op, en ze zeggen later dat ze een berichtje sturen naar mijn oude e-mail omm mijn account te openen. grrr, ik heb dat oude e-mailadres dus niet meer, ik heb er nu geen een.
maar daarover heb ik al een topic geopend in software.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 08:34
OriginalMisfit
heb me nog niet ingelaten met ps2 emulators, sorry dus ik weet er niets vanaf. Verder ja het is een chatsite maar op zich is het wel vet om gewoon door de "rooms" heen te gaan als er niemand is want er zijn zon 560 rooms waarvan 80% gebaseerd op Chronotrigger . De Mensen die er komen zijn btw niet erg interessant behalve dan dat ze rpg freaks zijn, zijn het over het algemeen 16 jarige amerikaans schoolkindjes
Oud 18-01-2003, 14:12
Isa
Isa is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
heb me nog niet ingelaten met ps2 emulators, sorry dus ik weet er niets vanaf. Verder ja het is een chatsite maar op zich is het wel vet om gewoon door de "rooms" heen te gaan als er niemand is want er zijn zon 560 rooms waarvan 80% gebaseerd op Chronotrigger . De Mensen die er komen zijn btw niet erg interessant behalve dan dat ze rpg freaks zijn, zijn het over het algemeen 16 jarige amerikaans schoolkindjes
Mensen die over RPG's praten zijn juist zeer interresant.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:39
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
heb jij nou al Golden Sun?
Oud 20-01-2003, 13:14
tim-satan-666
tim-satan-666 is offline
DAT SPEL IS VEEEEEEEEEEEEEEEEET COOL!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:04
Isa
Isa is offline
Citaat:
tim-satan-666 schreef:
DAT SPEL IS VEEEEEEEEEEEEEEEEET COOL!
welk? chrono trigger of golden sun?

Stinger_UT, als je het tegen mij hebt, nee ik heb nog geen golden sun. ik was namelijk de hele tijd bezig met proberen chrono cross te downloaden, maar helaas ze hebben het niet meer op emupartadise.org

dus nu moet ik zoeken naar andere rpgs of strategy.

ik hoop dat GS niet 10 uur duurt voordat het gedownload is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten