Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2003, 15:36
aapiej
aapiej is offline
dag lieve mensen
ik voel me echt onwijs k*t!!
ik zal het even uitleggen. vorig jaar had ik de liefde van mijn leven, we hebben een half jaar wat gehad,en toen tot mn grootste schrik dumpte hij me.......paar maanden later vertrok hij naar amerika en zou daar blijven voor een jaar. ik had ondertussen wel andere vriendjes maar toch hield ik nog van hem diep van binnen...nu heb ik 3 maanden een hele lieve vriend en hou echt veel van hem. maar................die jongen is weer teruggekomen uit amerika!! en ik denk echt de hele tijd aan hem.. hij zit nu bij mij op school en negeert me...ik heb vandaag gewoon de hele dag lopen huilen op school..met vriendinnen en leraren gepraat..aaaaaaaaaaaargh! ik vroeg vandaag zo aan hem waarom hij nix tegen me zegt, zegt ie zo : ja waarom wel? vraag ik : waarom niet? zegt hij omdat ie me niet moet...
we hadden zowieso al ruzie toen hij wegging naar amerika.. maar ik d8 dat dat nu misschien wel over zal zijn...! ik voel me nu gewoon zo kut....aan de ene kant denk ik wat een klootzak maar andere kant weer i want him back... aaaaargh ik weet het niet meer......help me!!
Oud 30-01-2003, 15:41
Miss Helena
Miss Helena is offline
Vergeet m, hij is je echt niet waard. Ik weet t: tis makkelijker gezegd dan gedaan, maar hij negeert je gewoon! Je hebt nu verdriet om een jongen die jou blijkbaar niet meer wil kennen. Komt misn hard voor je over, maar probeer t zo es te zien. K las dat je nu n lieve vriend hebt. Concentreer je op hem, niet op die loser. Sterkte, knuf Heleen.
Oud 30-01-2003, 15:42
Tactic
Tactic is offline
Wat een triest figuur.

Ik zou hem links laten liggen. Makkelijk gezegd, moeilijk gedaan uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:43
aapiej
aapiej is offline
( voor helena) ow wat lief! dankjewel meid! idd die lose denkt nu ook echt dat ie the man is... dat zegt de halve school. ik zal mijn vriend nu ook echt niet laten vallen ofzo, het is gewoon alleen even een verwarring, en niet echt weet wat ik precies moet doen.. maar meid ik geef je echt gewoon groot gelijk....en opzich, nee hoor het komt helemaal niet hard aan! haa ik voel me ineens helemaal goed na jou berichtje! hahaha bedankt voor het opvrolijken!
kussie
Oud 30-01-2003, 15:54
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
aapiej schreef:
( voor helena) ow wat lief! dankjewel meid! idd die lose denkt nu ook echt dat ie the man is... dat zegt de halve school. ik zal mijn vriend nu ook echt niet laten vallen ofzo, het is gewoon alleen even een verwarring, en niet echt weet wat ik precies moet doen.. maar meid ik geef je echt gewoon groot gelijk....en opzich, nee hoor het komt helemaal niet hard aan! haa ik voel me ineens helemaal goed na jou berichtje! hahaha bedankt voor het opvrolijken!
kussie
Dat vind ik fijn om te horen! Als r iets is, laat t me weten, je mag me mailen als je wilt. Graag gedaan hè! Kusss
Oud 30-01-2003, 16:34
B17V
B17V is offline
vergeten die vent!!!!!!!!!1
Reageren

Regels voor berichten