Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 15:56
ShiningStar
ShiningStar is offline
In hoeverre ben je afhankelijk van je vriend(in)?
wat betreft je stemming,
maar ook wat jullie gaan doen?
wie bepaalt dat meestal of gaat alles in overleg?

liefs,
Mel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2003, 16:08
eztah
eztah is offline
In het begin was was mijn stemming best afhangkelijk van het feit hoe vaak ik hem zag..Hoe vaker hoe beter natuurlijk.

Nu na ruim een jaar kan ik prima alleen zijn, ben ik er wat minder mee bezig. Het bepaald mijn stemming niet echt meer zo (onrustig, ongeduldig etc).

En qua afhangklijkheid naar elkaar toe is dat geloof ik wel in balans bij ons. Het is niet zo dat een bepaald wat we gaan doen, als we het niet eens zijn sluiten we een compromis of krijgt er eentje zijn zin, en dan weer de ander. Wat dat betreft doen we niet onder voor elkaar
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:06
Evilqueen
Evilqueen is offline
Zowel mijn vriend als ik, wil graag zeggen wat we gaan doen.. dus in dat opzicht ben ik niet afhankelijk van hem. Mijn stemming misschien wel enigzins, als we ruzie hebben of hij iets zegt/doet wat me irriteerd kan ik daar heel chagrijnig van worden.

Ik ben niet afhankelijk van hem als het gaat om algemene dingen, ik heb naast hem mijn eigen dingen en pas me niet te veel aan. Ik vind zelfstandigheid belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:16
Verwijderd
Gelukkig helemaal niet. Zij heeft haar leven, ik het mijne en als we elkaar zien laten we onze opgekropte hormonen de vrije loop.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 09:44
Verwijderd
wat betreft je stemming?
heel erg, als hij zich kut voelt ga ik me ook kut voelen.. en als hij vrolijk is wordt ik dat ook meteen

niet zo afhankelijk denk ik.. gewoon de normale bezigheden wel. als we bij ons zijn gaan we gewoon elke dag naar de manege toe, en gaat hij mee.. maar hij hoeft verder niet ofzo.. en als we bij hem zijn dan moeten we weer iets voor zijn ma doen en doen we dat ook gewoon.. en als we samen iets leuks willen doen hebbe we meestal wel dezelfde dingen die we leuk vinden..

toch wel in overleg dan he
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 10:06
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
hey het gaat meestal in overleg we willen samen wel iets doen waar we allebei iets aan hebben ja toch? we gaan meestal naar de stad of gewoon thuis filmpje kijken of met vrienden ergens iets drinken bij een cafe.xxx sweetgirl
Oud 02-02-2003, 10:55
PlasTuut
PlasTuut is offline
,ik zie hem maar heeel weinig , maar als we elkaar zien tja dan maakt het eigenlijk niet zoveel uit wat we doen , we komen er eigenlijk altijd wel uit, we like the same stuff ..en als hij een keertje sjaggo is doe ik gewoon kei vrolijk zodat hij moeilijk sjaggo kan blijven ...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
ShiningStar schreef:
In hoeverre ben je afhankelijk van je vriend(in)?
wat betreft je stemming,

liefs,
Mel
Qua stemming ben ik niet afhankelijk van mijn vriend. Het is niet zo dat als hij in een grote dip zit ik ook gelijk in de put zit. Maar ik merk dat ik wel vaak heel vrolijk van hem wordt.

We overleggen meestal wat we gaan doen. Wel zo handig.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:06
Verwijderd
als ik heel erg kut voel en ik bel mijn vriend dan voel ik me in no time weer happy,dus ik ben wel afhankelijk van hem denk ik.

Als we wat gaan doen, ligt echt aan ons beide, ons zitten we een half uur zullen we dat of dat doen? ja maakt mij niet uit, ja mij ook niet.
En soms is t meteen ik wil dat en en dan doen we dat, ligt gewoon aan onze stemming
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:22
eztah
eztah is offline
Citaat:
nare man schreef:
Gelukkig helemaal niet. Zij heeft haar leven, ik het mijne en als we elkaar zien laten we onze opgekropte hormonen de vrije loop.
Dus zij beinvloedt jou helemaal niet?
Heeft ze nooit invloed op jou stemming?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 19:30
lieve
lieve is offline
We doen beide ons zin... als we er niet uitkomen!
Maar meestal ben ik diegene die toegeeft! Maar dat kan niet altijd zo zijn hé,...
Reageren

Regels voor berichten