Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De FF-reeks, Secret of Mana en Seikendetsetu (ofzoiets) zijn wel mooi. Tales of Phantasia was volges mij ook wel goed, maar ben die romkwijtgeraakt
![]() Weet iemand trouwes of er ergens online een goed (gratis) rpg-spel is? En dan het liefst zo simpel mogelijk, gewoon vechten/questen, levels omhoog en weer vechten/questen.
||||
Citaat:
en dan nog het belangrijkste, laat het meisje naast mana magic ook Luna's moon energy casten. hierdoor krijg je constant dat bericht van 'mana beast gets whacked', en kun je steeds met elke slag 999 HP van het mana beast afslaan. hoop dat dit helpt. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
overigens zie signature, mail werkt niet, heb net geprobeerd een hotmailaccount aan te maken maar als ik het goed begrijp verwachten ze daar bij hotmail dat ik daar 31,99 euro per jaar voor ga betalen en bovendien moet ik mijn creditcard nummer opgeven. en dat doe ik dus niet. andere mail zien te vinden dan maar. toch jammer, ik had je graag in mijn MSN gezet die ik niet heb. ![]() greetz kenny (die zich nog steeds afvraagt wie mayem mccormick is ![]() Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 11:51. |
![]() |
|
![]() |
sorry hoor maareuhh
Seiken densetsu IS secret of mana :-p Seiken densetsu 3 is Secret of mana 2 die alleen orgineel in japan is uitgekomen en hier alleen op rom is ;-) Ja er zijn nog meerdere emulators, maa ik weet niet hoe ik ze dan op moet stuuren want ik heb geen ftp zooi meer ( neem tt eveel ruimte in beslag enzo whahah) maaruhm iemand al Golden Sun uitgespeelt? whehe ikkus wel ;-) hijs echt gaaf!!!
||
Citaat:
![]() Beste RPG's de Final Fantasy reeks. Weet iemand of er voor de N64 rpg's zijn uitgebracht en zoja, welke zijn de moeite van het spelen waard?
||||
Citaat:
heeft iemand hier dan gezegd dat dat niet zo is dan? overigens is niet seiken densetsu Secret of mana maar seiken densetsu 2. Citaat:
Citaat:
Kenny (die nog steeds niet weet wie mayem mccormick is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zal ff voor je kijken Kenny, mayem is een vriend van mij, en Golden Sun is dat spel voor de GBA echt een heel mooi spel ( ook voor de GBA emu heb ik wel wat :-p ) Maarja ik spaar ook RPG's dus wil ik ze liever allemaal orgineel hebben, ik heb net Pokemon Advance gehad heb ehm alleen maar in 75% engels maarja.. t valt een beetje te spelen maar niet als je geen japans ken lol
Maarja ennehm... ik zal de site voor de GBA emu ook ff zoeken voor jullie en voor kenny ff de site van een goede snes emu, voor de n64 zijn er ook gave games zoals Zelda oracine of time ofzoiets ??? ( heb zelf geen n64) ik heb een NES een SNES een PSX een PS2 en 3 gameboys ( sorry ik verkoop ze nooit) haha ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Kenny (die zich afvraagt of je ondertussen al het mana beast in SOM verslagen hebt.) ![]() |
![]() |
|
![]() |
heheheheh :-p nee nog nie geprobeert, wat ik met 3 gameboys moet geen id,
ehm goldensun is meer als FF maar dan voor de GBA natuurlijk, http://zelda.times.lv/gba/gba/VisualBoyAdvance-1.1.zip dit is de GBA emulator en hier kan je heel veel spelletjes voor de GBA downloaden http://gbxemu.com/
|
Verwijderd
|
Kenny McCormick:
Verreweg de beste Snes emulator vind ik Snes9x, al eerder genoemd in dit topic... te downloaden op http://www.snes9x.com Frank: Monkey Island is geen RPG maar een adventure-serie... En oja, ik was als 'overige favoriet' nog Baldur's Gate vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hebbie het tegen moi? dit schreef ik enkele berichtjes geleden: overigens zie signature, mail werkt niet, heb net geprobeerd een hotmailaccount aan te maken maar als ik het goed begrijp verwachten ze daar bij hotmail dat ik daar 31,99 euro per jaar voor ga betalen en bovendien moet ik mijn creditcard nummer opgeven. en dat doe ik dus niet. andere mail zien te vinden dan maar. toch jammer, ik had je graag in mijn MSN gezet die ik niet heb. ![]() ik snap niks van dat gehotmail en msn. ![]() maar nu eerst ff een snes9x emu downen. |
![]() |
|
![]() |
The Elder Scrolls III: Morrowind (PC)
Dat is mijn alltime favorite ![]() Kijk maar eens een keer op Morrowind Summit of Morrowind.nl. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
NOODLES, HEEL er bedankt voor die snes emu. nu kan ik eindeliijk chrono triggeren. ik heb dat spel al lang willen spelen. |
![]() |
|
![]() |
Kom ik ook ff binnen stuiteren. idd zijn baldur's gate 1 en 2 top spellen, ook ff rulez. En golden sun is voor de GBA echt top graphics. Maaruh, als het goed is is er een Golden Sun 2 uit, in japan tenminste (America weeknie zeker) maar weet iemand wanneer die in NL uitkomt of anders waar de rom te krijgen is?
En weet iemand nog goeie RPG spellen voor de SNES (en niet FF of Chrono Trigger want die heb ik al en die rulen vet!) ![]()
||
Citaat:
![]() Kenny (nogmaals bedankt voor de tips in mijn Chrono Trigger-topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja, dat journal is ook niet alles, maar ja, gewoon rustig bekijken, ik vond het eerst ook nix aan, ben toen gestopt, maar een jaar later ben ik overnieuw begonnen, cool.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hey...
Baldur's gate is zo'n vet spel een van de vetste op de PC van RPG ik heb 1 & 2 en allebei de aanvullingen van BG 2 zag ik pas een collection edition liggen (je weet wel in zo'n doosje zonder handleiding enz.), Morrowind vind ik zelf wat minder .... te langdradig......teveel lopen enz. maarja meningen verschillen. Voor de playstation raad ik Suikoden 1 & 2 aan...maarja die zijn bijna niet meer te krijgen......zoek zelf 1 & 2 ook nog dus als iemand ze nog heeft er valt vast wel wat te regelen ![]() en voor de rest de bekende FF serie...de eerste waren ook al heeeeel vet. greetz, Sublime |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Op de Commodore vond ik Katakis altijd heel cool ![]() En Wonderboy ![]() Mja, toen was ik nog een jonkie ![]() [ontopic] Tja, 't meeste is al gezegd he... maar op de snes is New Horizons: Uncharted Waters II ontzettend gaaf. En alle Final Fantasy versies. Lufia, Secret Of Mana, Crono Trigger... Op de PSX ken ik er niet zo veel... [/ontopic] Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 22:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Breath of Fire, Bahumut Lagoon , beetje vage vorm van rpg maar wel vet ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
RPG's AceSpade | 29 | 25-08-2011 10:34 | |
Games |
[RPG][Gothic 1/2/3] LiqqY | 10 | 08-09-2005 16:46 | |
Games |
Nieuwe RPG's voor de PC? WarDevil | 27 | 27-11-2004 14:53 | |
Games |