Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 20:13
fanatickje
fanatickje is offline
ik heb een klein probleempje, een tijdje geleden, ben ik afgewezen geweest door een vriendin, ma ik ben steeds enorm verliefd op haar, en hebben we een zeer normale relatie, zoals gewoon, vrienden, niet echt enorm goede vrienden, mer soit, ik twijfel er nu over om haar iets te geven voor valentijn, zou ik dit doen of niet?
Oud 04-02-2003, 20:37
MazeMouse
MazeMouse is offline
Tuurlijk. Als jij dat wilt.
(ik ben geen voorstander van valentijn maar het zou in dit geval een leuk excuus zijn )
Ik bedoel, ik stuur zelf een kaartje naar mijn beste vriendin als haar 'stille aanbidder' maar ik ben niet verliefd op haar.
Dus doe gewoon.
Je hebt er niks aan te verliezen. (geld misschien)
Oud 04-02-2003, 20:43
alwaysgood
alwaysgood is offline
inderdaad een kaartje is nooit verkeerd
Oud 04-02-2003, 20:59
whizzer
whizzer is offline
Ik dien eerst wel even te vermelden dat ik de pessimist bij uitstek ben, maar waarom zou je haar iets sturen?Je weet toch al dat ze niets wil, en als je nog steeds verliefd op haar bent hoop je toch stiekem dat je iets met dr krijgt als je dat kaartje stuurt. Ik zou me de moeite besparen........, maarja, wie ben ik he
Oud 04-02-2003, 21:21
ConnX
ConnX is offline
Hoop doet leven wizzman.....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:12
Silverchoice
Silverchoice is offline
Ik weet niet pcies hoe jullie relatie nu is, maar ik zou het niet doen denk ik. Denk dat het al lastig genoeg was/is om na die afwijzing weer heel normaal met elkaar om te gaan als vrienden. Als zij nu doorheeft dat je nog steeds verliefd op haar bent maakt dat t er volges mij niet makkelijker op.
Maar daz mijn mening en t is als je verliefd bent natuurlijk altijd leuk om een (anoniem) kaartje te sturen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:15
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik zou het niet doen. Ze wil niks met je, behalve gewone vrienden zijn, dus confronteer haar niet opnieuw met je liefde. Ik zou een goede vriendschap niet verpesten.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 09:45
Maurice
Maurice is offline
geef 'r geld.

ik lig er zelf nog het hardste om in een deuk. druip mij maar af.

ontopic: stuur een lief vriendschapskaartje.
Reageren

Regels voor berichten