Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je gewoon tegen jezelf moet zeggen dat het onzin is, en er geen reden is om zo bang te zijn. Ja, als er een of andere engerd achter je aanzit heb je daar indd wel reden voor, en het is natuurlijk altijd prettiger om met iemand anders naar huis te fietsen ipv alleen, dus dat moet je ook zoveel mogelijk doen, maar als dat echt niet kan is het wel handig als je zelf ook zonder problemen thuis kan komen.
Ik ben wel eens bang als ik moet gaan slapen, en het is pikkedonker, dat er opeens iemand binnenkomt en me laat schrikken ofzo, weetje ![]() Maar dan stel ik me meestal voor dat ik zo'n soort van schild om me heen heb, met een of andere energie waardoor niemand bij me kan komen ofzo... echt heel vaag, maar t helpt wel ![]() Misschien helpt t daar ook wel mee ![]()
|
zo leef ik ook al een paar weken...
Maar dan niet alleen 's nachts, maar ook overdag. Ik zie vanalles vliegen. Zelfs als ik gewoon bezig ben (afleiding) dan zie en/of hoor ik dingen. Ik word er zo moe van, omdat ik wel elke keer schrik. Dan zeg ik wel weer dat het niks was tegen mezelf, maar dan de volgende keer schrik ik weer. Mijn medicatie helpt er ook niet tegen ![]() Wss krijg ik ook nieuwe medicatie, maar dat is ook maar afwachten. Liefs Eendje
|
Eend, ik herken mezelf goed in jou..ik schrik me kapot van de raarste dingen..
![]() "Iets om je heen, mensen muziek dat is afleidend, daar door kan die angst verdwijnen. Ook je zelf gewoon moed in praten wil vaak heel goed helpen, ik zou zeggen try it.." Ik heb geen muziek op..dan hoor ik niet als er iets of iemand erges is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bang een probeersel! XsharonX | 11 | 03-09-2005 10:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 | |