Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 12:41
xCoyotex
xCoyotex is offline
Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik moet beginnen...
Gisteravond fietste ik over de straat, achter me zo'n 20m rende een jogger, ik keek achterom (doe ik altijd) en dacht dat hij steeds harder achter me aan begon te rennen, en toen ik naar zijn gezicht keek dacht ik dat het heel eng was en mij de hele tijd aankeek ik was ontzettend bang..

Ik fietste naar huis 's nachts, er was niemand op de straat niks alleen ik fietste daar, ik kreeg het gevoel dat ik de enige was en dat weer iets me achtervolgde, ik heb de hele weg achterom gekeken..

Toen ik thuiskwam om 4uur 'snachts was ik heel bang dat er iemand me besprong, net zo als ik onder de douche sta..en het gordijn komt een beetje naar me toe

Kben zo de hele dag door bang, soms word ik echt gek van mezelf dan ben ik volges mij echt para aan het worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 13:00
fil
fil is offline
Ach, het is maar net waar je je aandacht op vestigt. Het is net als met dromen en nachtmerries. Je moet ze blijven voeden om ze levend te houden. Doei! En wees niet bang voor angst. Geluk! fil
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:37
Quiana
Quiana is offline
Zorg dat je 's nachts niet alleen over straat fietst..
Kan wel helpen denk ik.
En vd rest.. probeer logisch te blijven nadenken..
Oeh. Wat een kromme zin. :\
Oud 16-03-2003, 13:54
tictactoe
tictactoe is offline
's nachts op straat fietzen is gewoon nicht prettig...ik doe dat liever ook niet alleen maarja soms wilt dat niet anders..

Laat in geval niet merken dat je bang ben, probeer je zeker te voelen dan gaat het vast beter.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:27
makita
makita is offline
zoiets heb ik ook gehad!! ik fietste in het donker naar huis en toen liep er een man op de stoep ( jaja het is heus waar) en toen ik langs fietste stak hij zijn arm uit alsof hij me wou grijpen. Achteraf denk ik dat het een grapje was maar ik was echt geschrokken. Maar achteraf denk je " stel je niet aan".
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:48
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
Ach, het is maar net waar je je aandacht op vestigt. Het is net als met dromen en nachtmerries. Je moet ze blijven voeden om ze levend te houden.
Probeer aan wat anders te denken, blijf niet op die angst hangen, blijf helder nadenken.
Oud 16-03-2003, 17:01
moonchild
Ik herken dit wel. Hoe het zou komen weet ik niet.
Heb eigenlijk niks nuttigs te melden
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
moonchild schreef op 16-03-2003 @ 18:01:
Ik herken dit wel. Hoe het zou komen weet ik niet.
Heb eigenlijk niks nuttigs te melden
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:53
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Ik denk dat je gewoon tegen jezelf moet zeggen dat het onzin is, en er geen reden is om zo bang te zijn. Ja, als er een of andere engerd achter je aanzit heb je daar indd wel reden voor, en het is natuurlijk altijd prettiger om met iemand anders naar huis te fietsen ipv alleen, dus dat moet je ook zoveel mogelijk doen, maar als dat echt niet kan is het wel handig als je zelf ook zonder problemen thuis kan komen.
Ik ben wel eens bang als ik moet gaan slapen, en het is pikkedonker, dat er opeens iemand binnenkomt en me laat schrikken ofzo, weetje
Maar dan stel ik me meestal voor dat ik zo'n soort van schild om me heen heb, met een of andere energie waardoor niemand bij me kan komen ofzo... echt heel vaag, maar t helpt wel
Misschien helpt t daar ook wel mee
Oud 16-03-2003, 20:25
Eend
Eend is offline
zo leef ik ook al een paar weken...
Maar dan niet alleen 's nachts, maar ook overdag. Ik zie vanalles vliegen. Zelfs als ik gewoon bezig ben (afleiding) dan zie en/of hoor ik dingen. Ik word er zo moe van, omdat ik wel elke keer schrik. Dan zeg ik wel weer dat het niks was tegen mezelf, maar dan de volgende keer schrik ik weer. Mijn medicatie helpt er ook niet tegen
Wss krijg ik ook nieuwe medicatie, maar dat is ook maar afwachten.

Liefs

Eendje
Oud 17-03-2003, 12:46
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
Iets om je heen, mensen muziek dat is afleidend, daar door kan die angst verdwijnen. Ook je zelf gewoon moed in praten wil vaak heel goed helpen, ik zou zeggen try it..
Oud 17-03-2003, 19:17
xCoyotex
xCoyotex is offline
Eend, ik herken mezelf goed in jou..ik schrik me kapot van de raarste dingen..

"Iets om je heen, mensen muziek dat is afleidend, daar door kan die angst verdwijnen. Ook je zelf gewoon moed in praten wil vaak heel goed helpen, ik zou zeggen try it.."

Ik heb geen muziek op..dan hoor ik niet als er iets of iemand erges is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten