Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 15:38
marlies
marlies is offline
De laatste keer dat ik geweest ben (half jaar geleden ofzo) koste het bij ons €8,50 (zoetermeer)
Daarna ben ik niet meer geweest omdat het voor mij teveel geld is, maar nu vroeg ik me af hoe het in andere steden zit.
Oud 25-01-2003, 15:54
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
marlies schreef:
De laatste keer dat ik geweest ben (half jaar geleden ofzo) koste het bij ons €8,50 (zoetermeer)
Daarna ben ik niet meer geweest omdat het voor mij teveel geld is, maar nu vroeg ik me af hoe het in andere steden zit.
€8, 30 niet veel verschil dus. Ja het is wel duur.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:03
Ieke
Ieke is offline
De laatste keer was het op 10-12 naar LotR TTT en dat kostte €8,50. Het wordt wel duurder, vorig jaar was ik voor LotR nog iets van €7 kwijt.
Oud 25-01-2003, 16:03
elledc
elledc is offline
Dat scheelt; van 6 tot 7 € (in Belgie)
8,50 is inderdaad wel zot veel! Ik zou dan ook niet vaak meer naar de cinema willen denk ik!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:09
dark_poetry
dark_poetry is offline
weet ik niet,ik ga nooit naar een bios.
1 keer per jaar ofso als het gratis is
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:31
legatus
legatus is offline
Pathé Helmond heeft in het weekend een prijs voor volwassen (ouder dan 12) 8,00 Euro. Doordeweeks is dat s'avonds 6,30.

Filmhuis Helmond heeft een prijs van 5,50 Euro.

Dan reken ik hierbij nog geen kortingen als Coke Card, CJP Pas, OV of andere Studentenkaart.
Oud 25-01-2003, 16:48
Arwyn
Arwyn is offline
Ehrmz... 'gewone' film = €7.25, maar voor TTT en HP moet je €1 extra betalen....
Oud 25-01-2003, 17:30
Shibby
Shibby is offline
In Eindhoven Euro 8,30 tot 8,60 ligt aan de bioscoop
Oud 25-01-2003, 17:31
Piccola
Piccola is offline
7,50
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 17:42
Daangerous
Daangerous is offline
laatste keer dat ik geweest ben, gister: €8,30
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 17:44
Verwijderd
Lumière (Filmhuis hier in M'tricht) is €5,50 voor niet-leden volgens mij... € 4,50 met CJP en €4,- met lidmaatschap...

Minerva weet ik zo niet.. €7,- ofzo... gok ik..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:14
Verwijderd
bij ons ligt het aan de film; soms is het 8 euro maar meestal 8,50.

vroeger was het altijd 7 euro ofzow.. ma nou hebbe ze van alle bioscope een super bios gemaakt (cineworld) en die heb dus helemaal geen concurrentie meer.. das wel minder...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:23
zeep007
zeep007 is offline
ohhhh, bij ons kost een kaartje 9,50!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:08
10.45
10.45 is offline
laatste keer in pathe schouwburgplein (r'dam) was het 8,50. En dat op een gewone doordeweekse dag, maar ja dat kassamens ze dat het vakantie was en dat het daarom 8,50 was.
Oud 25-01-2003, 19:18
Verwijderd
Laatste keer dat ik ben geweest is al een tijdje terug.. was bij Minerva in Maastricht, op een doordeweekse avond.. ik moest 6 euro of 6,50 betalen, maar dat was wel met korting..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:28
M@rco
M@rco is offline
Net nog €7,50
Oud 25-01-2003, 21:58
r3nske
r3nske is offline
Ik ben de laatste keer naar LOTR2 geweest, op een dinsdag in Lanaken (België). Schijnbaar is het daar iedere dinsdag feest want een kaartje kost op die dag maar 4 Euro!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:08
CABAL
CABAL is offline
korte film € 7,50
lange film of avondfilms € 9.-
Oud 25-01-2003, 22:29
sublime
sublime is offline
weet het niet eigenlijk > tussen de 6,50 en 8, 50 geloof ik.

filmhuis = 4 euro en moviezone film 2,50 en film in hedon 1,50 of 2,50 (verschilt per x)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:01
Talon
Talon is offline
geen idee
dr wil nooit iemand mee, dus ga ik niet naar de bioscoop
Oud 25-01-2003, 23:04
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef:
geen idee
dr wil nooit iemand mee, dus ga ik niet naar de bioscoop
en deed ik laatst dramatisch met een vriendin van me samen omdat we áltijd met elkaar naar de film gaan; wil nooit iemand mee.... > tkan nog erger dus

nou ja, er zijn wel veel films waar ik heen wil, maar waar de betreffende film vriendin dan weer niet heen wil > dus dan ben ik ook wel zielig
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:09
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
en deed ik laatst dramatisch met een vriendin van me samen omdat we áltijd met elkaar naar de film gaan; wil nooit iemand mee.... > tkan nog erger dus

nou ja, er zijn wel veel films waar ik heen wil, maar waar de betreffende film vriendin dan weer niet heen wil > dus dan ben ik ook wel zielig

dankzij mij voelen jullie 2 je weer stukken beter

en naar welke films wil ze dan niet?
Oud 25-01-2003, 23:13
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef:

dankzij mij voelen jullie 2 je weer stukken beter

en naar welke films wil ze dan niet?
ind, thank you very much for that

> zij wil niet naar zwijmel achtige, veel te zoete films... >jammer<
possesion(s?) bv... en uhm crush.... > gelukkig is de vriend van mn zus zo 1x in de 100 jaar niet thuis en ben ik goed genoeg om als gezelschap te dienen. dan ga ik dus met haar....

[SIZE=0.5]klonk dat laatste erg verbitterd?[/SIZE]
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 08:08
Anonymous John
Anonymous John is offline
Tussen €6,50 en €10, hangt er vanaf wanneer je gaat en hoe lang de film duurt.
Oud 26-01-2003, 10:00
Vlooienband
Vlooienband is offline
8 à 9 euro.
Oud 26-01-2003, 10:52
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
ind, thank you very much for that

> zij wil niet naar zwijmel achtige, veel te zoete films... >jammer<
possesion(s?) bv... en uhm crush.... > gelukkig is de vriend van mn zus zo 1x in de 100 jaar niet thuis en ben ik goed genoeg om als gezelschap te dienen. dan ga ik dus met haar....

[SIZE=0.5]klonk dat laatste erg verbitterd?[/SIZE]
no problem

van die zwijmelachtige films zijn wel leuk, alleen lijkt het me niet echt iets om in de bioscoop te zien (tenzij je met leuk gezelschap bent ) in de bioscoop draait het toch vooral om het extra grote beeld en mooi geluid Eigenlijk zouden er dus vooral veel films met een hoop special effects moeten draaien

[SIZE=0.5]valt wel mee hoor [/SIZE]
Oud 26-01-2003, 11:16
Breg
Breg is offline
In het weekend 8 euro 30. Van maandag t/m vrijdag weet ik niet precies, gebruik de laatste tijd meestal CJP-pas/CKV-bonnen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:15
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
zeep007 schreef:
ohhhh, bij ons kost een kaartje 9,50!
damn das niet weinig..

Bij ons € 7,50
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:53
Sithan
Sithan is offline
Bij ons tussen de 8 en 15 euro...maar voor 15 euro zit je dan op het balkon loge, zoals ze dat duur noemen...zijn wel vet mooie plaatsen.

Maar ik hoef nooit te betalen want ik werk er
Oud 26-01-2003, 13:23
Verwijderd
6,60 met CJP. En ik reken dat niet meer om want dan ga ik steigeren. En er zijn films die je gewoon in de bios moet zien (JAMES BOND! JAMES BOND! Sorry.. ).
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 01:36
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
filmhuis vera: €2,50
filmcentrum Poelestraat: €5,50 - €6,50
pathé:€4,50 - €8,30

prijzen tijdsgebonden en met studentenkorting
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 10:33
Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Vorig jaar naar Lord of The Rings I geweest, was toen € 8,17

Paar weken terug naar Lord of The Rings II geweest, nu € 9,50

Andere films liggen nu nog rond de € 8,-
Oud 27-01-2003, 14:37
Studentje
Studentje is offline
€5,30 geloof ik. Inclusief studentenkorting en niet in het weekend. In een best mooie bioscoop met één zaal met lasershow.
Oud 27-01-2003, 14:41
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef:
no problem

van die zwijmelachtige films zijn wel leuk, alleen lijkt het me niet echt iets om in de bioscoop te zien (tenzij je met leuk gezelschap bent ) in de bioscoop draait het toch vooral om het extra grote beeld en mooi geluid Eigenlijk zouden er dus vooral veel films met een hoop special effects moeten draaien

[SIZE=0.5]valt wel mee hoor [/SIZE]
> ik ga niet direct naar de film voor het grote beeld en het mooie geluid > let ik nauwelijks op... ik kijk gewoon liever films in de bios/het filmhuis

(ga later een prive filmzaal in mn huis aan (laten) leggen )
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 16:15
Big Brother
Big Brother is offline
bij ons 6 euro, met korting dus nog wat minder, 4 ofzo
maar het is ook maar 1 zaaltje, en niet eens zo groot :/
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 16:22
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
> ik ga niet direct naar de film voor het grote beeld en het mooie geluid > let ik nauwelijks op... ik kijk gewoon liever films in de bios/het filmhuis

(ga later een prive filmzaal in mn huis aan (laten) leggen )
het is wel mooier en de sfeer is beter.. maar voor een 'standaard' film is het wel duur..

goed idee.. ik heb het al bijna (thuis bioscoop ) alleen wil ik nog een keer zo'n beamer voor op de muur enzo
Oud 27-01-2003, 17:15
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef:
het is wel mooier en de sfeer is beter.. maar voor een 'standaard' film is het wel duur..

goed idee.. ik heb het al bijna (thuis bioscoop ) alleen wil ik nog een keer zo'n beamer voor op de muur enzo
hmmm ik vind t wel meevallen met de prijzen; maar ik ga ook zelden naar de 'gewone' bios > daar vind ik de sfeer ook nix

maar ik denk dat iemand die gewoon uitgaat vééééél meer kwijt is dan ik op een avondje filmhuis; komt gemiddeld op zo'n 5,20 > 4€ voor het kaartje, 1,20 voor een kopje thee

> ik wil wel incl. van die luxe biosstoelen, echt van die rooie... > daar is het me uiteindelijk vooral om te doen (okee en ook wel voor het betere geluid-vanuit-alle-hoeken-waarvan-ik-niet-weet-hoe-je-het-moeilijke-woord-schrijft en het grote scherm)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 17:25
Blubje
Blubje is offline
gewone films 7,50 euro.
TTT 8,50 euro
kinderfilms 6 euro en dan krijg je nog een gratis beker frisdrank in de pauze ook!
Oud 27-01-2003, 17:25
Toet0r
Toet0r is offline
TTT koste bij mij 8 euro, andere film meestal iets van 7,25
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 17:42
snoopy
snoopy is offline
volgens mij iets van €7,- door de week
en €8,50- €8,75 in het weekend.

Wisten jullie trouwens dat je korting krijgt als je je OV laat zien, als je een kaartje koopt?
Oud 27-01-2003, 17:58
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
€7.50 voor de rest van de familie
voor mij €6.50 (LOTR)
Oud 27-01-2003, 21:50
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
hmmm ik vind t wel meevallen met de prijzen; maar ik ga ook zelden naar de 'gewone' bios > daar vind ik de sfeer ook nix

maar ik denk dat iemand die gewoon uitgaat vééééél meer kwijt is dan ik op een avondje filmhuis; komt gemiddeld op zo'n 5,20 > 4€ voor het kaartje, 1,20 voor een kopje thee

> ik wil wel incl. van die luxe biosstoelen, echt van die rooie... > daar is het me uiteindelijk vooral om te doen (okee en ook wel voor het betere geluid-vanuit-alle-hoeken-waarvan-ik-niet-weet-hoe-je-het-moeilijke-woord-schrijft en het grote scherm)
hm, ik ken alleen maar de 'gewone' bios.. wat is er anders aan de 'abnormale' bios?
de prijzen die je nu opgeeft zijn niet duur.. maar is dat ook voor nieuwe films?

een collega van mij heeft van die rode biosstoelen, 2 rijen van 3 stoeltjes, haha
hij heeft ook een beamer ( *jaloers* ), maar niet zulk goed geluid als dat ik heb
(weet wel dat moeilijke woord te schrijven, maar gaat niet showen daarmee )
Oud 27-01-2003, 21:56
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef:
hm, ik ken alleen maar de 'gewone' bios.. wat is er anders aan de 'abnormale' bios?
de prijzen die je nu opgeeft zijn niet duur.. maar is dat ook voor nieuwe films?

een collega van mij heeft van die rode biosstoelen, 2 rijen van 3 stoeltjes, haha
hij heeft ook een beamer ( *jaloers* ), maar niet zulk goed geluid als dat ik heb
(weet wel dat moeilijke woord te schrijven, maar gaat niet showen daarmee )
filmhuis = meer cultfilm... komen dus ook niet echt de 'nieuwe' films > wel nieuwe films, maar niet de bekendere. lotr of jb draait er niet
en (ik vind) de sfeer er gewoon beter, wil er in de gewone bios nog wel eens iemand popcorn in je nek gooien, met chipszakjes kraken, een kwartier te laat worden, lop commentaar leveren, in t filmhuis gebeurd dat niet echt. hooguit wat irritante film-critici die na afloop de film gaan ziteen afkraken terwijl ik hevig ontroerd ben

> ben jaloers op die collega van je > lijkt me geweldig, maar ja je moet er ook plek voor hebben...
en volgens mij weet je zelf t woord ook niet

kdoe een gokje > [SIZE=0.5]was ut niet is dolby surround sound-achtigs??[/SIZE] mijn broer heeft t maar die praat zo onduidelijk
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 07:36
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
filmhuis = meer cultfilm... komen dus ook niet echt de 'nieuwe' films > wel nieuwe films, maar niet de bekendere. lotr of jb draait er niet
en (ik vind) de sfeer er gewoon beter, wil er in de gewone bios nog wel eens iemand popcorn in je nek gooien, met chipszakjes kraken, een kwartier te laat worden, lop commentaar leveren, in t filmhuis gebeurd dat niet echt. hooguit wat irritante film-critici die na afloop de film gaan ziteen afkraken terwijl ik hevig ontroerd ben

> ben jaloers op die collega van je > lijkt me geweldig, maar ja je moet er ook plek voor hebben...
en volgens mij weet je zelf t woord ook niet

kdoe een gokje > [SIZE=0.5]was ut niet is dolby surround sound-achtigs??[/SIZE] mijn broer heeft t maar die praat zo onduidelijk
hm.. aha het filmhuis, nee daar ben ik dus nog nooit geweest
dat zijn zeker van die italiaanse films met franse ondertiteling enzo?
En als die filmcritici het afkraken kan jij ze toch overtuigen van het tegendeel?

Plek is inderdaad wel nodig, meeste (normale) mensen hebben dat ook niet.. ik niet tenminste

Geef de schuld maar weer aan je broer..
maar het klinkt wel een beetje zoals je al zei hoor

en ik weet het woord lekker wel
Oud 28-01-2003, 12:13
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef:
hm.. aha het filmhuis, nee daar ben ik dus nog nooit geweest
dat zijn zeker van die italiaanse films met franse ondertiteling enzo?
En als die filmcritici het afkraken kan jij ze toch overtuigen van het tegendeel?
wat een vooroordeel > komen hele normale films hoor > laats naar bend it like beckham geweest bv, en billy elliot heeft er ook gedraaid (ken je wel, denk ik?).. maar de films die er draaien zijn gewoon wat onbekender. en ja ook best veel franse films, maar gewoon met nederlandse ondertiteling

heb sinds ik daar kom (en das al beswel lang ) nog maar 2 films gezien die echt vaag waren; de aap, ongeloofelijk saaie film, gebeurde nix; was een heel erg oost-europa film en oktober, film die gemaakt is in 1924 over de oktoberrevolutie in rusland. die was ook raar; russische tekst en de ondertiteling was gehalveerd

en die filmcritici, denk niet dat ik die zou kunnen overtuigen > véél te koppioge mensen

(hoe bedoel je veel smilies )
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:36
legatus
legatus is offline
Citaat:
hoe bedoel je veel smilies
Lijkt wel een online poezië-album.

Filmhuis toont voornamelijk onafhangkelijke films. Alhoewel er ook uitzonderingen plaatsvinden als er een sterke commerciele film uitkomt. Neem bijvoorbeeld ONE HOUR PHOTO.

Vaak zijn het ook filmfestival films die gedraaid worden. De beste films die ik vorig jaar gezien heb, heb ik in het filmhuis gezien of op video.
Oud 28-01-2003, 13:03
sublime
sublime is offline
Citaat:
legatus schreef:

De beste films die ik vorig jaar gezien heb, heb ik in het filmhuis gezien of op video.
hmm bij mij net zo; maar kben vorig jaar denk ik in het hele jaar maar 5x naar de gewone bios geweest en 100x naar het filmhuis, dus das dan niet zo gek
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 16:07
nancetjuh
nancetjuh is offline
€8,00 geloof ik hiero (Den Helder) laatste x dat ik geweest was paar maanden gelede dus zal niet veel verandert zijn
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 21:15
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef:
wat een vooroordeel > komen hele normale films hoor > laats naar bend it like beckham geweest bv, en billy elliot heeft er ook gedraaid (ken je wel, denk ik?).. maar de films die er draaien zijn gewoon wat onbekender. en ja ook best veel franse films, maar gewoon met nederlandse ondertiteling
hm.. nee hoor helemaaaal geen vooroordelen
ik ken al die films die je nu opnoemt niet..
maar ik ken ook veel films die wel 'bekend' zijn niet hoor

maar franse films? zijn die leuk?
ik zie soms wel leuke films in de videotheek enzo, maar dan zijn ze frans, en dan haal i kze niet..
de sfeer is zo..anders... frans..
Oud 28-01-2003, 22:01
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Piccola schreef:
7,50
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten