Advertentie | |
|
![]() |
|
Pathé Helmond heeft in het weekend een prijs voor volwassen (ouder dan 12) 8,00 Euro. Doordeweeks is dat s'avonds 6,30.
Filmhuis Helmond heeft een prijs van 5,50 Euro. Dan reken ik hierbij nog geen kortingen als Coke Card, CJP Pas, OV of andere Studentenkaart.
||
Citaat:
![]() ![]() nou ja, er zijn wel veel films waar ik heen wil, maar waar de betreffende film vriendin dan weer niet heen wil > dus dan ben ik ook wel zielig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dankzij mij voelen jullie 2 je weer stukken beter ![]() ![]() en naar welke films wil ze dan niet?
||
Citaat:
![]() > zij wil niet naar zwijmel achtige, veel te zoete films... >jammer< possesion(s?) bv... en uhm crush.... > gelukkig is de vriend van mn zus zo 1x in de 100 jaar niet thuis en ben ik goed genoeg om als gezelschap te dienen. dan ga ik dus met haar.... [SIZE=0.5]klonk dat laatste erg verbitterd?[/SIZE] |
![]() |
||
Citaat:
![]() van die zwijmelachtige films zijn wel leuk, alleen lijkt het me niet echt iets om in de bioscoop te zien (tenzij je met leuk gezelschap bent ![]() ![]() ![]() ![]() [SIZE=0.5]valt wel mee hoor ![]()
|
![]() |
Bij ons tussen de 8 en 15 euro...maar voor 15 euro zit je dan op het balkon loge, zoals ze dat duur noemen...zijn wel vet mooie plaatsen.
Maar ik hoef nooit te betalen want ik werk er ![]()
||
Citaat:
(ga later een prive filmzaal in mn huis aan (laten) leggen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() goed idee.. ik heb het al bijna (thuis bioscoop ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar ik denk dat iemand die gewoon uitgaat vééééél meer kwijt is dan ik op een avondje filmhuis; komt gemiddeld op zo'n 5,20 > 4€ voor het kaartje, 1,20 voor een kopje thee ![]() > ik wil wel incl. van die luxe biosstoelen, echt van die rooie... > daar is het me uiteindelijk vooral om te doen (okee en ook wel voor het betere geluid-vanuit-alle-hoeken-waarvan-ik-niet-weet-hoe-je-het-moeilijke-woord-schrijft en het grote scherm) |
![]() |
||
Citaat:
de prijzen die je nu opgeeft zijn niet duur.. maar is dat ook voor nieuwe films? een collega van mij heeft van die rode biosstoelen, 2 rijen van 3 stoeltjes, haha hij heeft ook een beamer ( *jaloers* ), maar niet zulk goed geluid als dat ik heb ![]() ![]() ![]() (weet wel dat moeilijke woord te schrijven, maar gaat niet showen daarmee ![]()
||
Citaat:
![]() en (ik vind) de sfeer er gewoon beter, wil er in de gewone bios nog wel eens iemand popcorn in je nek gooien, met chipszakjes kraken, een kwartier te laat worden, lop commentaar leveren, in t filmhuis gebeurd dat niet echt. hooguit wat irritante film-critici die na afloop de film gaan ziteen afkraken terwijl ik hevig ontroerd ben ![]() ![]() ![]() ![]() > ben jaloers op die collega van je > lijkt me geweldig, maar ja je moet er ook plek voor hebben... en volgens mij weet je zelf t woord ook niet ![]() ![]() kdoe een gokje > [SIZE=0.5]was ut niet is dolby surround sound-achtigs??[/SIZE] mijn broer heeft t maar die praat zo onduidelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat zijn zeker van die italiaanse films met franse ondertiteling enzo? ![]() En als die filmcritici het afkraken kan jij ze toch overtuigen van het tegendeel? ![]() Plek is inderdaad wel nodig, meeste (normale) mensen hebben dat ook niet.. ik niet tenminste ![]() Geef de schuld maar weer aan je broer.. ![]() ![]() maar het klinkt wel een beetje zoals je al zei hoor ![]() en ik weet het woord lekker wel ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() heb sinds ik daar kom (en das al beswel lang ![]() ![]() ![]() en die filmcritici, denk niet dat ik die zou kunnen overtuigen ![]() ![]() (hoe bedoel je veel smilies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Filmhuis toont voornamelijk onafhangkelijke films. Alhoewel er ook uitzonderingen plaatsvinden als er een sterke commerciele film uitkomt. Neem bijvoorbeeld ONE HOUR PHOTO. Vaak zijn het ook filmfestival films die gedraaid worden. De beste films die ik vorig jaar gezien heb, heb ik in het filmhuis gezien of op video.
||
Citaat:
![]() ![]() ik ken al die films die je nu opnoemt niet.. ![]() maar ik ken ook veel films die wel 'bekend' zijn niet hoor ![]() maar franse films? zijn die leuk? ik zie soms wel leuke films in de videotheek enzo, maar dan zijn ze frans, en dan haal i kze niet.. de sfeer is zo..anders... frans.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |