Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik moet naar een beurs, en ik kan het niet maken om voor schut te lopen, dat neemt mijn baas me niet in dank af ![]()
|
ik heb het overleefd, dan maar zonder jasje...
(ff in het weekend wel meteen er eentje kopen ![]() en het donkerblauwe neigde heel erg naar zwart, mijn pa zag weinig verschil.. en die zei: boeit toch niet wat voor kleur het is... ![]()
|
Mijn moeder vermoord me ook elke keer als ik blauw met zwart aan heb, maar ik vind het mooi!!
Dus het is echt wat je zelf mooi vind, de een walgt ervan de ander vind het mooi en het is 50/50 ![]()
|
![]() |
Nee, ik denk het niet. Behalve als je alles er op aan zou passen. Dus dat het een beetje de bedoeling is en dat het ook niet geeft dat het niet past.. Maar dat lijkt me eerder mooi met make-up bijvoorbeeld. Zwart+donkerblauw.. Ggg, ik kan het niet uitleggen. Maar make-up plus kleding in die hele stijl.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De effecten van het rookverbod T_ID | 266 | 12-08-2009 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-poll: thema kleur xineof | 99 | 31-03-2005 08:50 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
scheikunde, aantal vragen INSPI | 3 | 14-09-2004 17:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een vraag aan jullie, *Waarschuwing*; vergt heel wat leeswerk!. Dreamerfly | 7 | 12-01-2004 11:57 | |
ARTistiek |
[(Photoshop)/ Digitale camera-foto's] Hoe kan je kleuren aanpassen... xxDomingoxx | 6 | 20-02-2003 19:20 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Scheikunde: Verandering van kleur? vraagje IneedHelp-s0s | 9 | 19-05-2002 21:33 |