Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2003, 21:55
apekop123
apekop123 is offline
Soms zie je in snoepwinkels ofzow echt van die coole snoeptroep met vette kleurtjes enzo.

Was je favo snoep als je stoned bent?

Ik vind kauwgum (die roze zoete) echt fucking lekker als ik knetter ben

Btw. zo'n spacekoek ook (tis wel niet echt snoep maja) daar zit echt alles in wat je nodig hebt (als je knetter bent dan he )
Oud 18-02-2003, 08:21
mood indigow
mood indigow is offline
alles!

als het maar lekker is.
neej sorry kheb echt geen id. de ene keer heb ik vet zin in chocola. en de andere keer heb ik vet zin in snacks.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:37
Verwijderd
ik heb een keer, toen ik voor de 2e keer ging paddo'n zo'n mega jawbreaker bal gekocht.... die niet in je mond past
was zooooo lekker
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:36
Julian
Julian is offline
alles wat zoet en lekker is is nog lekkerder als je stoned bent
Of een whopper van de BK... ook lekker
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:41
Destrøyer
Destrøyer is offline
hmm, als ik echt gaar ben weet ik niet echt wat ik vreet

ik kick dan wel op drop
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 00:16
apekop123
apekop123 is offline
Toen ik een keer megagaar was ging ik met een laserpen op m'n tong schijnen. Het smaakte echt lekker! (en ja ik weet dat licht (fotonen) geen smaak hebben)
Oud 19-02-2003, 09:39
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Toen ik een keer megagaar was ging ik met een laserpen op m'n tong schijnen. Het smaakte echt lekker! (en ja ik weet dat licht (fotonen) geen smaak hebben)
fotonen hebben geen smaak, maar ze kunnen misschien wel de zenuwen in je tong stimuleren zodat je denkt dat je iets proeft...
of het kwam gewoon doordat je zo stoned was

ik hou btw wel erg van dropfruitduo's als ik een eind weg ben
Oud 21-02-2003, 20:09
Muizzz
Muizzz is offline
lolly's
en jawbreakers inderdaad
Oud 21-02-2003, 20:14
Bil-worst
Bil-worst is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Soms zie je in snoepwinkels ofzow echt van die coole snoeptroep met vette kleurtjes enzo.

Was je favo snoep als je stoned bent?

Ik vind kauwgum (die roze zoete) echt fucking lekker als ik knetter ben

Btw. zo'n spacekoek ook (tis wel niet echt snoep maja) daar zit echt alles in wat je nodig hebt (als je knetter bent dan he )
Jezus, waarom zo domme vraag? JEZUS, wat heb je eraan als je de smaak van anderen weet? Wat lul je nou met je spacekoek? Godverdomme, waarom zitten hier van die gekken die zo'n topic posten?! Het zou verboden moeten worden

(voor de admin: kick ff deze topic, dit slaat echt op poep!)
Oud 22-02-2003, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Bil-worst schreef:
Jezus, waarom zo domme vraag? JEZUS, wat heb je eraan als je de smaak van anderen weet? Wat lul je nou met je spacekoek? Godverdomme, waarom zitten hier van die gekken die zo'n topic posten?! Het zou verboden moeten worden

(voor de admin: kick ff deze topic, dit slaat echt op poep!)
kick youw
wat zou verboden moeten worden? meningen uitwisselen? anderen op leuke ideen brengen? gezellig gaar lullen?
Wat denk je dat dit is? een Niet Drugs & Alcohol forum? Hallo I mean like, wij zijn mensen die niet op de grond staan, maar vliegen!
En Spacekoek, dat kan je kopen in de supermarkt en het is heerlijk als je gaar bent
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:35
SpiT
SpiT is offline
gister en vandaag weer lekker lange vingers op en speculaas. vanochtend zijn we knetter in 't bos gaan picknicken. broodjes met paté, gestampte muisjes en boterhammenworst. ik vind echt heel veel lekker als ik stoned ben.
Reageren

Regels voor berichten