Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maaaar... ik ben wel goed in talen.. dus Spaans zou ook nog eens een eitje zijn ![]() Dat lijkt me dus verstandiger.... But..... gelukkig nog veel tijd om na te denken... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als het antwoord op deze vraag vanzelfsprekend zou zijn na het 'beter lezen' van de vraag, vraag ik mij af of de vraag sowieso enig nut heeft. ![]()
||
Citaat:
me dunkt dat je meer aan spaans hebt in het algemene leven.
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij denkt er dus blijkbaar anders over... ![]() En inderdaad.... Voor Spaans ken k nog altijd een cursus volgen.. |
![]() |
|
![]() |
Dat Spaans me zal bevallen staat zowieso vast... Ik ben goed in talen en ik vind het wel leuk.....
Maar ik ben meer een 'denkertje' en ik denk niet dat ik wat wil worden later met talen, dat lijkt me niet echt boeiend of zo ![]() Dan wordt het dus puur om met m'n familie te kunnen praten... En das ook geen ramp... ik ken Engels ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf filosofie in mijn pakket, maar ik vind het zooooooooo saai, kijk het is wel makkelijk, ik bedoel, ik hoef er niet echt moeite voor te doen.
![]() ![]() ![]() ![]() suc6 iig! xxxxxxxx
||
![]() |
Citaat:
![]() Groetjes, Lidy |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Kansen berekenen, IK KOM ER NIET UIT!? KansenBerekenen | 7 | 07-05-2012 19:40 | |
Studeren |
Ik kom er niet uit! Nyojar | 6 | 22-10-2011 21:09 | |
Algemene schoolzaken |
Ik kom er niet uit... Hulp gevraagd! Fex | 5 | 07-05-2009 09:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog schrijven voor nederlands, maar ik kom er niet uit! xVeertje | 3 | 09-04-2008 20:40 | |
Verhalen & Gedichten |
ik kom er niet uit floorrie | 0 | 28-05-2007 13:23 | |
Software & Hardware |
[sql] query, kom er niet uit excistor | 6 | 02-09-2004 15:22 |