Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In een o zo ver verleden gekeken op club dorothé, was wel grappig
![]() Maar zou er niet naar zoeken, ook geen zin om te kijken hoeveel afleveringen en ova's en dergelijke er zijn. Net als met dbz, kijk 't alleen maar op tv. Anime van 26 afleveringen is een stuk makkelijker te 'sparen' ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, jij had het in het dbz forum over direct connect.
Haal je daar beter snelheid mee dan bij kazaa of is dat hetzelfde? En werkt het ook voor Mac? Want mijn broer wilde met zijn i-book kazaa hebben na ik hem erover had verteld, maar dat doet het niet op mac. En is het erg gebruiksvriendelijk?(ik bedoel is het snel te snappen? kazaa had ik zo door) |
![]() |
||
Citaat:
Of et voor de Mac werkt weet ik niet...zou je ff moeten kijken op www.neo-modus.com Ik vind het wel gebruiksvriendelijk..alleen moet je het systeem ff snappen...
|
Ranma is fucking brilliant.
Heerlijk laidback om naar te kijken, geweldige humor, goede stemmen (japans, natuurlijk), leuke, simpele art zoals anime hoort te zijn, simpelweg geweldig. Staat zeker in mijn top 5. Ik ben nu in serie 6, episode zoveel, en het wordt inderdaad steeds moeilijker om ze gesubbed te krijgen. Probeer mIRC (server; aniverse) eens, daar verkrijg ik ze, ALS ik ze kan vinden. Geweldig ook dat het er zoveel zijn. Ranma is zo'n serie die niet eindigd ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #16 bam | 500 | 26-04-2008 14:49 | |
Films, TV & Radio |
Anime Verwijderd | 53 | 26-09-2003 23:33 | |
Films, TV & Radio |
TriGun ? Rioto | 127 | 26-02-2003 18:49 | |
Films, TV & Radio |
Anime top 5? Loco | 65 | 23-01-2003 12:51 | |
ARTistiek |
[tekening] For nostalgy's sake Nate | 24 | 03-11-2002 22:30 | |
ARTistiek |
Anime/manga topic (vrij voor posts en discussie :p) Verwijderd | 221 | 12-06-2002 17:07 |