Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn lijst:
Gekeken: Azumanga Daioh + movies DB DB movie 1+2 DBZ + movies + specials Love Hina + specials Love Hina Again Final Fantasy Unlimited Trigun The Guyver .hack//Sign .hack//Liminality Golden Boy Akira Gundam Wing + OVA Excel Saga Puni Puni Poemi Cowboy Bebop + OVA Chobits Vampire Hunter D: Bloodlust Rurouni Kenshin (TV + OVA's) Naruto Special: Find the crimson four leaf clover Tales of Eternia Chrono Trigger FLCL Onegai Teacher Ai Yori Aoshi Fruits Basket RahXephon bezig met kijken: - DBGT (FUNimation) - Ranma 1/2 (ben nu bij S7) - .hack//Dusk (tijdelijk gestopt toen ik doorhad dat je eerst de games moest spelen) - Naruto (in 1 woord meesterlijk...) - Yu Yu Hakusho (wel cool...wordt op den duur wat eentonig...) - Ebichu the housekeeping Hamster (uniek in zn idiootheid) - D.N.Angel (geweldige serie...prachtig plot) - Gundam Seed (pas 1 ep gezien...maar ziet er strak uit) - Visions of Escaflowne (staat geheel op mn schijf, een kwestie van ff tijd maken) Ik heb nog een waslijst met series om te kijken...maar ik wil eerst ff het lijstje 'bezig met kijken' wat inkorten... ![]() [Edit] Ik ben nog nieteens een jaar bezig...buiten DBZ om dan...ik ben rond December 2002 begonnen[/Edit]
Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 01:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
.hack//dusk heeft NIX met de games te maken behalve dat zelfde char's zijn. .hack//Liminality loopt in gelijke storyline met de game. .hack//dusk is een serie apart, net als //sign |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gelezen dat de gebeurtenissen soms verwijzen naar de games, en dat Dusk chronologisch na de games komt...maar zitten er in die serie helemaal geen verwijzingen/spoilers naar de games?
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het is gewoon een verhaal wat je kan kijken zonder iets anders van .hack gezien/gespeeld/gelezen te hebben. ![]() |
![]() |
|
Oke, ik heb ook nog Fushigi Yugi en Ayashi No Ceres gezien, sat zijn de enige twee die nog niet zijn genoemd
![]() De rest van de series die ik heb gezien zijn al eerder opgenoemd ![]()
||
Citaat:
FLCL is een slechte Anime om mee te beginnen...hij is extreem en zeker voor de beginner vrij lastig... En na het kijken van slechts 2 series is neit te zeggen dat je Anime neits vind...dr zijn nl vreselijk veel genres... Tip: begin simpel...iets als Trigun gaat er prima in ![]()
||
Citaat:
|
Meeste serie's die ik heb gezien of kijk staan er al..
Ik zet er nog 2 bij die ik ook kijk.., Namelijk: Narutaru (lijkt op het eerste gezicht zoveelste anime met een soort van pokemon achtig iets, maar het gaat dieper).. Sexy Commando Gaiden (korte filmpjes, maar wel extreem humor)..
||
Citaat:
![]() ik ga wel eens naar Antwerpen, daar zit een manga-shop, daar koop ik gewoon allerlei DVD's, CD's, e.d. van van alles en nog wat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.dynamicvisions.nl/catalog...zie=KenshinHen Die versie moet je hebben, van Dynamic Vision...ik heb hem gekocht bij de FreeRecordShop...daar hebben ze ook nog een andere (australische) versie, maar daar bleken dus alleen de eerste 2 delen op te staan van de 4 die op de bovenstaande versie staan... FreeRecordShop link Oh, en mrdirk...bij de freerecordshop hebben ze meestal wel wat anime dvd's staan...Boogiepop Phantom, Serial Experiments: Lain en nog wat meer... Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 23:00. |
![]() |
||
Citaat:
Om te beginnen zou k eerder Cowboy Bebop aanraden, niet om neerbuigend te doen hoor, hele leuke anime..maar mensen die Trigun kijken hebben zo snel een oordeel van 'dat is een vrolijke, simpele, oppervlakkige anime' maar dat is echt niet zo. Vooral niet als je verder in het verhaal komt..*spoilers* met die prachtige maar voor degene die zich er niet in wil leven zo onbegrijpelijke dood van legato en dat hele gebeuren van pacifisme en doden om te overleven..k zou Trigun niet simpel willen noemen. Als je tenminste zo slim bent dat niet te negeren..anders kijk je alleen naar de (tragische, hoewel je dat dan negeert)humor en die leuke gevechten..kan ook.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[ Anime ] Welk(e) Animetitel(s) spaar je atm ? Hornyboy | 12 | 14-10-2003 17:27 | |
Films, TV & Radio |
Anime.. Hornyboy | 20 | 08-01-2003 11:43 | |
Films, TV & Radio |
Waarom word er geen animé uitgezonden in nederland? Dikkie | 32 | 14-05-2002 17:07 | |
Films, TV & Radio |
Zijn er ook mensen die ECHTE anime kijken/manga lezen? ShadowLady | 43 | 05-01-2002 00:16 | |
Games |
RPG en Anime liefhebbers? RPGAnime.nl | 37 | 24-12-2001 16:16 | |
Films, TV & Radio |
Anime (nee geen dbz) ZenOphObic | 14 | 19-11-2001 14:26 |