Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
OK ik zal is kijken wat ik voor je kan doen, het is dat ik goku.nl ken en ik het een goede site vind ( wel een beetje overgekopieerd van andere sites, maar dat boeit niet). kijk eens op www.gamefaqs.com
daar vind je denk ik alle info die je wil.
|
![]() |
www.planetnamek.com de beste dbz site op inet
|
![]() |
Ik ben een die-hard rpg fan(Final Fantasy, BoF, Chrono Trigger enz..)en ik heb een redelijke anime- en manga verzameling (o.a Evangelion, Tenchi, Rayearth,Shadow lady, Oh My Goddess) Ik weet alleen niks van Dragonball... duss, als je nog mensen nodig hebt...
||
Citaat:
|
mijn site kan je linken ofzo its all about Chronotrigger http://rmnation.xk5.org/members/pod/
en als je "the palace"( http://www.palacetools.com ) hebt palace://pod.fshosting.com:9992. Mijn palace site is een soort visual chatbox waar mensen plaatje (avatars) dragen voornamelijk gebaseerd op Chronotrigger en Animes maar ook die irritante Dbz hehe ![]() Vroeger waren er rond het avond uur ongeveer 25-30 mensen in de "chat",maar om politieke ![]()
|
![]() |
|
Whoah! ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag willen heplen als dat mag... t liefst met (p)reviews en screenshots... als t nog KAN hoor, t moet natuurlijk niet
![]() [Dit bericht is aangepast door Retinite (12-12-2001).]
||
Citaat:
![]() hij maakt geen reclame voor z'n eigen site, hij vraagt enkel medewerkers er voor ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Cool,
Ik ben zelf beetje anime gek, bijna alles gedownload wat ik kon vinden. Trigun heb ik nou bija alle eps van gezien. Heb ook veel films gezien. Eerder genoemde Akira, Gosht in a shell, Macross plus en nog een paar meer, zoals Ninja Scroll, Kenshin. Van Final Fantasy heb ik alle delen die uit zijn gekomen. Ook Chrono Trigger is wel gaaf, valt alleen wel op dat Akira Toriyama de figuren getekend heeft.(oh, kijk Goku met bandana) Maar als je iets wil weten, ben vaak online, stuur een mailtje. Of vraag het me gewoon op je forum, heb me daar ook aangemeld, zelfde naam als hier.
|
Ja ken het allemaal, Final Fantasy, Chrono Trigger, Secret of Mana.
Heb ook alle episodes van Neon Genesis Evangelion gezien. Ook een film ervan. Lekker brainoverflow. Nog meer goede Anime's: Berserk < Rulez, gaat over Gatz die een mercenary band joined en een groot zwaart draagt, en iedereen verslaat enzo. alleen het einde zuigt. Initial D < Rulez ook, over een jongen die tofu bezorgt in een klein bergstadje, en dan in een paar dagen opklimt als de held van het stadje, omdat die met streetracen van iedereen wint. Zit coole muziek en CGI van autoraces in. Verder heb ik nog niet echt leuke dingen gevonden. Als iemand de episodes van de 2nd stage van Initial D heeft, wil ik die graag hebben!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|