![]() |
|
hey.
Ik weet niet of dit bij software of hardware moet, maar ik nam aan van hardware want geluidskaart valt onder die catogorie. (toch?) Ik heb windows XP erop gezet, AMD XP 1800+, MSI kt266A Pro2 (sound onboard) dus ik zoeken op MSI sites http://www.msi.com.tw/program/suppor...=3&CHIP=3&ID=1 ik had van iemand gehoord dat ik die bovenste moest hebben (Realtek® Avance ALC 101/101T/201A/202A/650 AC'97 Audio Driver ). Die had ik geinstalleerd en gereboot maar hielp niks. Hoe kan ik mijn geluid het weer laten doen? ![]() frank
|
![]() |
|
Vertel je probleem eerst eens.
![]() Windows XP zitten veel drivers al in, waarschijnlijk ook sound drivers van jouw AC'97 onboard sound. Ga eens naar www.windowsupdate.com en update je windows, bij de drivers staat je sounddriver er wel bij denk ik. Ook veilig als je een minder-legale versie hebt, zolang je maar niet de FCKGW-key gebruikt. ![]()
|
Je kunt Tweak XP downloaden, hiermee kun je ook je Windows License key veranderen.
Hier kun je Tweak XP Pro 2.0.7 downloaden: http://www.tweakers.net/meuktracker/3495
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Problemen met mijn externe harde schijf Nemo | 9 | 03-04-2013 17:23 | |
Software & Hardware |
problemen met geluid in vista business op dell laptop Verwijderd | 9 | 01-02-2008 00:32 | |
Software & Hardware |
Problemen met geluid stereo-installatie Muchacha | 5 | 05-01-2006 22:54 | |
Software & Hardware |
[Geluid] Problemen met onboard geluid Wammus | 14 | 10-06-2005 16:31 | |
Software & Hardware |
[DVD] Gezeur met regiozone's en geluid bij afspelen van DVD in pc Orion16 | 0 | 10-11-2002 14:29 | |
Software & Hardware |
[DVD] Problemen met afspelen DVD's in pc Orion16 | 0 | 12-09-2002 14:06 |