Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat je bij Ahead wel een andere registratiecode kunt krijgen, mits je aan kunt tonen dat je eerste brander het helemaal niet meer doet. Maar dat weet ik niet. Meestal wordt bij de brander die je koopt ook brandsoftware meegeleverd. Vaak is het Nero, soms Easy CD Creator. Wordt Easy CD Creator meegeleverd en wil je toch Nero gebruiken, zou je Nero moeten kopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Onzin eigenlijk, want je hebt gewoon een legale versie van Nero en dan zou je het voor eigen gebruik niet op meerdere pcs kunnen gebruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat hij zegt is gewoon waar, Kez vraagt hoe dit te omzeilen is, en op een legale manier kan dat gewoon niet! Leg mij eens uit waarom hij hem "verraad". |
![]() |
||
Citaat:
|
wat een gezeik hier waarom zou je geen crack mogen geven net of nero of dit forum komt van o dat mag niet trouwns op zoveel fora gebeurt dat maar ik snap het ik heb het zelfde probleem ik heb nero voor een plexor maar in de nieuw pc zit dus geen plexor dus geen nero
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dit probleem kom doordat ik jouw pakket alleen de definitie van de brander die bij het pakket hoort staat vermeld.
Download de demoversie van www.ahead.de en probeer aan een installatiecode te komen om het pakket vrij te geven. Nu heb je een universeel pakket dat absoluut werkt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|