Advertentie | |
|
![]() |
|
Na deze klapper tegen Willen II heb ik wel vertrouwen in deze editie van de klassieker der klassiekers. En hij wordt ook nog eens in Amsterdam gespeeld... Dus, feyenoord, maak je borst maar nat
![]()
||
4-0 voor Ajax
zlatan Pienaar Zlatan Wesley Citaat:
Ajax was die wedstrijd veel en veel beter, Feyenoord scoorde met hun standaart schijt mazzel en Ajax die had een keer geluk terug en maakte gelijk doordat machlas een schwalbe maakte. En zelfs met die 1-1 wad de uitslag onterecht!! Het is toch niet te geloven he, italie en duitslad, continu schwalbes, iemand van Ajax maakt er 1 en we zullen dat nog de komende 10 jaar horen.
||
![]() |
Citaat:
Saaie ''klassieker'' eindigt in een gelijkspel. 0-1 Kalou 1-1 de Nooijer e.d. (bedoel ik niet en dergelijke mee ![]()
||
Citaat:
[EDIT] oohja, en laat ik Galasek voor het gemak niet vergeten... [/EDIT]
Laatst gewijzigd op 08-02-2003 om 20:04. |
![]() |
|
Ik vond het een behoorlijk saaie klassieker alleen het eerste half uur was leuk, en de laatste 10 minuten.
![]() Verder viel me op dat Jol opvallend veel in het voordeel van Feyenoord floot, zou hij zo'n wedstrijd als vorige jaar toch in het achterhoofd meenemen? ![]() 1-1 vond ik toch terecht.
|
Vond de wedstrijd toch erg spannend. De 1-1 was verdient als je kijkt naar de eerste 25 minuten die echt voor Feyenoord waren. De rest van de eerste helft was precies omgedraaid, toen had Ajax dus de beter kansen en door de 1-0 die door Ajax werd gemaakt kreeg Feyenoord toch een klap. Feyenoord zakte enorm weg. Op het eind van de eerste helft maakten ze dan wel 1-1.
De 2de helft ging gelijk op. Dus 1-1 is terecht. Sommigen beweren dat Jol meer voor Feyenoord floot, maar dan vergeet je dat hij bij van Hooijdonk had moeten fluiten voor een Penalty. Vond Jol wel redelijk, bij de belangrijke momenten zag hij sommige dingen toch wel iets verkeerd. Heb gisteren op Canal ook Psv-Rkc gezien. Nou laat PSV alsjeblieft geen kampioen worden als je ze zo ziet spelen tegen RKC. Totaal geen inzet en mentaliteit.
|
Ik vond feyenoord in de eerste helft beter, maar toen het de andere kant opging maakt Zlatan een verdiende goal. Die van Van Persie was wel duidelijk een overtreding, dat daar niet voor gefloten werd begrijp ik niet.
In de laatste minuten kon iedereen nog met 3pnt weg gaan, jammer van die onderkant lat. Ik vond ajax op basis van de 2de helft de winst meer verdienen dan feyenoord. Maar goed, tenminste 1 pnt en we blijven in het spoor van PSV dus...
|
|