Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat kut voor je...
een vriendin van mij heeft het hetzelfde met mij gehad... ongemerkt sluurde ik haar mee ze heeft me uiteindelijk uitgelegd waar ze mee zat en dat ze er anders dadelijk ook aan onder gaat ik schrok natuurlijk best wel ik had het nooit gewild. ik snapte het wel, we hebben een tijdje afstand van elkaar genomen... ik ben toen aan mezelf gaan werken en zij heeft toen gewoon af en toe alles eruit gegooid bij iemand, het hielp bij ons allebei... waarom vindt je erg dat ze naar een kliniek gaat? ik denk dat het misschien alleen maar beter voor haar is en denk ook voor jou dan kan je wat meer aan jezelf denken je moet zeker aan jezelf denken niemand heeft er wat aan als jij er ook aan onder door gaat... leg het ze goed uit ik denk dat ze het wel snappen sterkte
|
![]() |
Jezus man, wat errug. Ik zou echt helemaal in paniek raken. Ik zou ook niet weten wat ik moest doen. Ik wil je echt zo graag een tip geven ofzo... Maar als je echt GOEIE vrienden dit hebben zou ikzelf ze het liefst achterna willen. Maar je blijft ze toch wel veel bezoeken? Zou ik wel doen. Van ECHTE vrienden wil je toch geen afstand nemen? Ik zou juist in zo een moeilijke tijden ze heel veel steunen en vooral GEEN afstand nemen... Laten zien hoe je voor ze staat!!!!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja ik ga der echt regelmatig langs dat ene meisje dat al 3 maand mimmer int school is is mijn buurmeisje waar ik bijna elke avond heen ga dat was daarvoor ook al zo dus. mja merci kga der is over prate met hen en mss wel afstand nemen want zo gaat het echt niet meer. Alvast bedankt allemaal
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |