Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 19:15
PieterB
PieterB is offline
NASA onderzoekt straal die op Columbia afgevuurd werd

NASA-Onderzoekers van de Columbia space shuttle ramp zijn een merkwaardige foto van de Columbia die de dampkring binnenkomt aan het analyseren.

De foto laat een paarsachtige elektrische straal zien die op de Columbia afgevuurd wordt. De afbeelding werd genomen om 5:53AM. Zeven minuten later brak de shuttle in stukken boven Texas.

De fotograaf wil anoniem blijven en wil niet dat de NASA de afbeelding publiekelijk bekend maakt voordat ze het geanalyseerd hebben.

Afgelopen dinsdag heeft voormalig shuttle astronaut Tammy Jernigan die nu manager is bij Lawrence Livermore Laboratories de foto's naar Mountain View gebracht, waar de foto's met een NASA T-38 jet naar Houston gebracht werden.

Een reporter van de San Fransisco Chronicle was aanwezig toen de astronaut arriveerde. Toen hij de afbeeldingen op een groot beeldscherm liet zien had ze maar een woord: "Wow!".

In die kritieke afbeelding is een gloeiende paarse schicht van licht te zien dat met een kurkentrekkerbeweging naar beneden schiet achter de shuttle langs, en vanonder maakt het een haakse bocht en raakt de shuttle aldaar.

"Het is een anomalie", zegt Jernigan van de NASA. "We gaan dit grondig onderzoeken".

ANASA: ''Columbia neergehaald door UFO''

Volgens de wetenschapper Fuad Gasimov, hoofd van Azerbeidzjan's National Aero cosmic Agency is de space shuttle Columbia gecrashed doordat er contact gelegd is met wezens die niet geaccepteerd zijn door de world community.
Naar verluid hebben de VS in 1947 een overeenkomst gesloten met hogere beschavingen. In deze overeenkomst staat dat de VS de ruimte enkel voor wetenschappelijk onderzoek mogen gebruiken, maar niet voor oorlogsdoeleinden.

De VS hebben volgens Gasimov niet aan deze voorwaarden gedaan, en daarom acht hij het mogelijk dat de buitenaardse wezens sancties hebben getroffen. "Als de VS niet aan deze voorwaarden voldoen kan de woordvoerder van de wezens een dergelijke actie ondernemen. Het lijkt er op dat de Columbia gevaarlijke informatie aan boord had. Vanwege dit feit heeft een UFO de shuttle neergehaald", zegt Gasimov. Er is een vreemd object gezien toen de shuttle neerstortte. "Na de crash heeft president George Bush een subsidie van 3 miljard dollar toegekend voor UFO onderzoek" aldus Gasimov.

Zoekactie naar top-secret instrument van Columbia

Honderden militairen, politiemensen en vrijwilligers hebben vrijdag Bronson in Texas uitgekamd om een top-secret instrument te vinden wat aan boord van de Columbia was, aldus Reuters.

Het is niet bekend waar het instrument precies voor dient, maar de krant Houston Chronicle wist donderdag te melden dat het om een militair communicatie-apparaat ging dat gecodeerde berichten tussen het ruimteveer en de grond verwerkte. Op het instrument zijn de woorden: "Top-secret government property" te lezen.

Bij de zoekactie is haast geboden, omdat het gebied regelmatig overstroomt. Bovendien dreigen onbevoegden er met gevonden onderdelen van de Columbia vandoor te gaan. Twee mensen zijn daarvoor woensdag gearresteerd en er zijn al brokstukken te koop aangeboden via internet.

(ik heb het van een ander forum geplukt (www.mow-zine.com) maar daar stond verder geen bron bij, lijkt me wel sterk als die gast dit allemaal verzint, hij post altijd nieuwsberichten enzo..)
Oud 09-02-2003, 19:19
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
"Volgens de wetenschapper Fuad Gasimov, hoofd van Azerbeidzjan's National Aero cosmic Agency is de space shuttle Columbia gecrashed doordat er contact gelegd is met wezens die niet geaccepteerd zijn door de world community.
Naar verluid hebben de VS in 1947 een overeenkomst gesloten met hogere beschavingen. In deze overeenkomst staat dat de VS de ruimte enkel voor wetenschappelijk onderzoek mogen gebruiken, maar niet voor oorlogsdoeleinden.

De VS hebben volgens Gasimov niet aan deze voorwaarden gedaan, en daarom acht hij het mogelijk dat de buitenaardse wezens sancties hebben getroffen. "Als de VS niet aan deze voorwaarden voldoen kan de woordvoerder van de wezens een dergelijke actie ondernemen. Het lijkt er op dat de Columbia gevaarlijke informatie aan boord had. Vanwege dit feit heeft een UFO de shuttle neergehaald", zegt Gasimov. Er is een vreemd object gezien toen de shuttle neerstortte. "Na de crash heeft president George Bush een subsidie van 3 miljard dollar toegekend voor UFO onderzoek" aldus Gasimov. "

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

wat sommigen wel niet verzinnen voor wat publiciteit
Oud 09-02-2003, 19:22
Not for Sale
Not for Sale is offline
die gast van mow-zine kan nog zo betrouwbaar zijn, misschien zijn ZIJN bronnen dat niet bepaald. Misschien is hij een beetje goedgelovig..
Oud 09-02-2003, 19:34
Verwijderd
Wat een ongelooflijk grote onzin.

Straks krijgen we nog verhalen dat Osama Bin Laden met een lading dynamiet om z'n middel stiekem aan boord was gekropen...
Oud 09-02-2003, 19:47
Gatara
Gatara is offline
Bronnen:

Azerbaijani Expert: Shuttle Columbia Crushed By UFO

Object seen falling near shuttle in orbit

Secret shuttle part sought in Texas search
Oud 09-02-2003, 19:50
PieterB
PieterB is offline
en nog ene paar andere zelfs..
Oud 10-02-2003, 18:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ehm, onzin.
Oud 10-02-2003, 19:36
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
In m'n Engels lesboek uit de 2e klas stond ook dat de Challenger door een UFO was beschoten...het wordt een gewoonte blijkbaar
Oud 10-02-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
In m'n Engels lesboek uit de 2e klas stond ook dat de Challenger door een UFO was beschoten...het wordt een gewoonte blijkbaar
Dat boek ken ik ook nog wel, Interface he?
Oud 10-02-2003, 19:48
Verwijderd
geweldig
Oud 10-02-2003, 19:55
Roxy
Roxy is offline
ik vind ze heel erg grappig inderdaad
Oud 10-02-2003, 20:51
Manus J. van Alles
Citaat:
wouszer schreef:
Dat boek ken ik ook nog wel, Interface he?
Die ja
Oud 10-02-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
killermachine85 schreef:
NASA onderzoekt straal die op Columbia afgevuurd werd

NASA-Onderzoekers van de Columbia space shuttle ramp zijn een merkwaardige foto van de Columbia die de dampkring binnenkomt aan het analyseren.

De foto laat een paarsachtige elektrische straal zien die op de Columbia afgevuurd wordt. De afbeelding werd genomen om 5:53AM. Zeven minuten later brak de shuttle in stukken boven Texas.

De fotograaf wil anoniem blijven en wil niet dat de NASA de afbeelding publiekelijk bekend maakt voordat ze het geanalyseerd hebben.

Afgelopen dinsdag heeft voormalig shuttle astronaut Tammy Jernigan die nu manager is bij Lawrence Livermore Laboratories de foto's naar Mountain View gebracht, waar de foto's met een NASA T-38 jet naar Houston gebracht werden.

Een reporter van de San Fransisco Chronicle was aanwezig toen de astronaut arriveerde. Toen hij de afbeeldingen op een groot beeldscherm liet zien had ze maar een woord: "Wow!".

In die kritieke afbeelding is een gloeiende paarse schicht van licht te zien dat met een kurkentrekkerbeweging naar beneden schiet achter de shuttle langs, en vanonder maakt het een haakse bocht en raakt de shuttle aldaar.

"Het is een anomalie", zegt Jernigan van de NASA. "We gaan dit grondig onderzoeken".

ANASA: ''Columbia neergehaald door UFO''

Volgens de wetenschapper Fuad Gasimov, hoofd van Azerbeidzjan's National Aero cosmic Agency is de space shuttle Columbia gecrashed doordat er contact gelegd is met wezens die niet geaccepteerd zijn door de world community.

De VS hebben volgens Gasimov niet aan deze voorwaarden gedaan, en daarom acht hij het mogelijk dat de buitenaardse wezens sancties hebben getroffen. "Als de VS niet aan deze voorwaarden voldoen kan de woordvoerder van de wezens een dergelijke actie ondernemen. Het lijkt er op dat de Columbia gevaarlijke informatie aan boord had. Vanwege dit feit heeft een UFO de shuttle neergehaald", zegt Gasimov. Er is een vreemd object gezien toen de shuttle neerstortte. "Na de crash heeft president George Bush een subsidie van 3 miljard dollar toegekend voor UFO onderzoek" aldus Gasimov.

Zoekactie naar top-secret instrument van Columbia

Honderden militairen, politiemensen en vrijwilligers hebben vrijdag Bronson in Texas uitgekamd om een top-secret instrument te vinden wat aan boord van de Columbia was, aldus Reuters.

Het is niet bekend waar het instrument precies voor dient, maar de krant Houston Chronicle wist donderdag te melden dat het om een militair communicatie-apparaat ging dat gecodeerde berichten tussen het ruimteveer en de grond verwerkte. Op het instrument zijn de woorden: "Top-secret government property" te lezen.

Bij de zoekactie is haast geboden, omdat het gebied regelmatig overstroomt. Bovendien dreigen onbevoegden er met gevonden onderdelen van de Columbia vandoor te gaan. Twee mensen zijn daarvoor woensdag gearresteerd en er zijn al brokstukken te koop aangeboden via internet.

(ik heb het van een ander forum geplukt (www.mow-zine.com) maar daar stond verder geen bron bij, lijkt me wel sterk als die gast dit allemaal verzint, hij post altijd nieuwsberichten enzo..)
OMFG, MARS ATTACKS!!!~~~@@@
Oud 10-02-2003, 21:57
Martian
Martian is offline
het coolste is dat er mensen zijn die dit geloven
Oud 11-02-2003, 02:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat een ongelooflijk grote onzin.

Straks krijgen we nog verhalen dat Osama Bin Laden met een lading dynamiet om z'n middel stiekem aan boord was gekropen...
Zijn ze eindelijk van die aap verlost
Oud 11-02-2003, 04:59
notbonefish
notbonefish is offline
dat is toch waar deze topic voor is? of zie ik dat verkeerd
Oud 11-02-2003, 11:20
*Burning water*
*Burning water* is offline
Het lijkt me waarschijnlijker dat met die foto gerotzooid is. Het is niet zo heel erg moeilijk een paarse lichtstraal (als ik het me goed herinner) er bij te fotoshoppen
Oud 11-02-2003, 11:48
Anne
Anne is offline
Oud 11-02-2003, 13:38
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
*Burning water* schreef:
Het lijkt me waarschijnlijker dat met die foto gerotzooid is. Het is niet zo heel erg moeilijk een paarse lichtstraal (als ik het me goed herinner) er bij te fotoshoppen
Waarom dit dan?
" De fotograaf wil anoniem blijven en wil niet dat de NASA de afbeelding publiekelijk bekend maakt voordat ze het geanalyseerd hebben. "
Oud 11-02-2003, 15:04
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Nadat ik gisteren Sins met MEl Gibson heb gezien, hmmmm
Oud 11-02-2003, 16:04
Manus J. van Alles
Och, dat "bewijs" over de Challenger in m'n engelsboek was ook niet veel meer dan een met-Paint-gezette gele streep van buiten het scherm naar de Challenger
Oud 11-02-2003, 16:55
Boogie
Boogie is offline
Yeah right, net als die foto's met vliegende schotels erop zeker...
Oud 11-02-2003, 17:21
Verwijderd
hahahahah, dat van die straal was echt waar hoor, nu kun je net zoveel lullen als je wilt, maar er was idd een straal vanuit de ruimte naar de columbia, maar het was niet van een UFO, maar een soort bliksem, heel veel kw's die insloegen, niet zo iets heel vreemds hoor..
Oud 11-02-2003, 17:23
Verwijderd
en ik vind die mensen hier echt heeeel naief, hoe kun je ZO erg geloven, dat wij de enige zouden zijn in het heelal??
volgens de nasa zijn er een paar miljard planeten waar leven op is in de ruimte, en aangezien ons planeetje niet zo heel oud is, en wij pas een paar miljoen jaar bestaan...is het niet zo heel vreemd als er andere beschavingen bestaan die al miljarden jaren bestaan, en als je logisch nadenkt zijn die dus ook FFIES verder met technologie dan wij he...
Advertentie
Oud 11-02-2003, 17:28
Verwijderd
verder zijn er ook tientallen tot honderden officiele berichten dat straaljagers overal ter wereld al zooo vaak opdracht hebben gekregen om UFO's te onderscheppen, leg mij maar is uit, het geval boven belgie in 1993, 2 F16s moesten 4 UFOs onderscheppen, maar elke keer als ze een Lock On hadden, versnelden die UFOs van 600 naar 1800km/u in een paar seconden, en van een paar km hoogte naar 200m hoogte, o ja, kom niet aanzetten met 'het was een meteoriet', of een geheim ding van de amerikanen, omdat een mens zulke maneuvres niet overleeft
Oud 11-02-2003, 17:38
Skydancer
Skydancer is offline
Citaat:
2 F16s moesten 4 UFOs onderscheppen, maar elke keer als ze een Lock On hadden, versnelden die UFOs van 600 naar 1800km/u in een paar seconden, en van een paar km hoogte naar 200m hoogte
Heb je hier bewijs van? website ofzo? niet dat ik je niet geloof..maar vindt het interssant..(just a luchtmacht freak)

Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 17:41.
Oud 11-02-2003, 18:32
Verwijderd
yep heb ik bewijs van, het werd ook officieel toegegeven door de belgische luchtmacht, ik zal ff een paar links zoeken
(ik bedoelde uit 1990, foutje )
1- http://www.ping.be/aura-oasis/BelgUFO.htm

2- http://www.cohenufo.org/Belgium.html

3- http://www.v-j-enterprises.com/belufo.html

4- http://www.rense.com/general18/newwave.htm

5- http://www.aaaa.demon.nl/waar.html (daar alleen de eerste kolom)

dat was wel ff genoeg, als je meer wilt , zeg het dan ff

Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 18:40.
Oud 11-02-2003, 18:45
Verwijderd
en het is wel uitgesloten dat het geheime amerikaanse toestellen waren, aangezien die niet zomaar een bondgenoot mag 'treiteren' en voor de de lol iedereen bang maken, en als er eentje neer zou storten zou dan zowiezo alles meteen bekend zijn over die geheime toestellen..
Oud 11-02-2003, 18:50
Verwijderd
o ja, hier ook nog

- http://thewhyfiles.co.uk/triangle.htm , btje int midde bij dat plaatje van die F16
Oud 11-02-2003, 19:07
Skydancer
Skydancer is offline
Thnx voor de links

Alleen dit stukje vind ik erg overdreven > Soon there were around 70 F-16s in the skies over Belgium, desperately trying to seek out the unidentified triangular craft - to no avail.

70 F-16's! zijn er wel erg veel in zo'n korte tijd.
Oud 11-02-2003, 19:10
Verwijderd
hahaha ja dat is zowat de hele belgische luchtmacht , dat lijkt me ook wel sterk, maar de rest komt overal overeen...
ik geloof dat ook best hoor dat het 'aliens' waren, aangezien de VS toegaf geen geheime vliegtuigen daar te hebbe op dat moment, dus.. en 2 F16s ontwijken lukt niet iedereen

ga maar is naar lycos , of google of welke zoekmachine dan ook, en typ in UFO intercept, of F16 Intercepts UFO, dat soort dingen, je komt een heleboel berichten tegen over straaljagers die UFOs probeerden te onderscheppen, een bericht vertelde over 2 F16s die met 2000km/u achter een cilindervormig object aanzate, boven Utah ofzo, en die versnelde later en verdween gewoon richting de ruimte, hahah nou vertel mij is wat dat is , komeet? nee , wolk? nee , geheim toestel? zou kunnen, maar er zit geen logica in om je eige luchtmacht uit te dagen...

Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 19:16.
Oud 11-02-2003, 19:18
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Geen paniek mensen een geheime organisatie is er al mee bezig met die ufo attack te onderzoeken.
Dit is een zaak voor:

Oud 11-02-2003, 19:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Deze kan nu wel dicht...
Oud 11-02-2003, 19:19
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Martian schreef:
het coolste is dat er mensen zijn die dit geloven

Regels voor berichten