![]() |
|
NASA onderzoekt straal die op Columbia afgevuurd werd
NASA-Onderzoekers van de Columbia space shuttle ramp zijn een merkwaardige foto van de Columbia die de dampkring binnenkomt aan het analyseren. De foto laat een paarsachtige elektrische straal zien die op de Columbia afgevuurd wordt. De afbeelding werd genomen om 5:53AM. Zeven minuten later brak de shuttle in stukken boven Texas. De fotograaf wil anoniem blijven en wil niet dat de NASA de afbeelding publiekelijk bekend maakt voordat ze het geanalyseerd hebben. Afgelopen dinsdag heeft voormalig shuttle astronaut Tammy Jernigan die nu manager is bij Lawrence Livermore Laboratories de foto's naar Mountain View gebracht, waar de foto's met een NASA T-38 jet naar Houston gebracht werden. Een reporter van de San Fransisco Chronicle was aanwezig toen de astronaut arriveerde. Toen hij de afbeeldingen op een groot beeldscherm liet zien had ze maar een woord: "Wow!". In die kritieke afbeelding is een gloeiende paarse schicht van licht te zien dat met een kurkentrekkerbeweging naar beneden schiet achter de shuttle langs, en vanonder maakt het een haakse bocht en raakt de shuttle aldaar. "Het is een anomalie", zegt Jernigan van de NASA. "We gaan dit grondig onderzoeken". ANASA: ''Columbia neergehaald door UFO'' Volgens de wetenschapper Fuad Gasimov, hoofd van Azerbeidzjan's National Aero cosmic Agency is de space shuttle Columbia gecrashed doordat er contact gelegd is met wezens die niet geaccepteerd zijn door de world community. Naar verluid hebben de VS in 1947 een overeenkomst gesloten met hogere beschavingen. In deze overeenkomst staat dat de VS de ruimte enkel voor wetenschappelijk onderzoek mogen gebruiken, maar niet voor oorlogsdoeleinden. De VS hebben volgens Gasimov niet aan deze voorwaarden gedaan, en daarom acht hij het mogelijk dat de buitenaardse wezens sancties hebben getroffen. "Als de VS niet aan deze voorwaarden voldoen kan de woordvoerder van de wezens een dergelijke actie ondernemen. Het lijkt er op dat de Columbia gevaarlijke informatie aan boord had. Vanwege dit feit heeft een UFO de shuttle neergehaald", zegt Gasimov. Er is een vreemd object gezien toen de shuttle neerstortte. "Na de crash heeft president George Bush een subsidie van 3 miljard dollar toegekend voor UFO onderzoek" aldus Gasimov. Zoekactie naar top-secret instrument van Columbia Honderden militairen, politiemensen en vrijwilligers hebben vrijdag Bronson in Texas uitgekamd om een top-secret instrument te vinden wat aan boord van de Columbia was, aldus Reuters. Het is niet bekend waar het instrument precies voor dient, maar de krant Houston Chronicle wist donderdag te melden dat het om een militair communicatie-apparaat ging dat gecodeerde berichten tussen het ruimteveer en de grond verwerkte. Op het instrument zijn de woorden: "Top-secret government property" te lezen. Bij de zoekactie is haast geboden, omdat het gebied regelmatig overstroomt. Bovendien dreigen onbevoegden er met gevonden onderdelen van de Columbia vandoor te gaan. Twee mensen zijn daarvoor woensdag gearresteerd en er zijn al brokstukken te koop aangeboden via internet. (ik heb het van een ander forum geplukt (www.mow-zine.com) maar daar stond verder geen bron bij, lijkt me wel sterk als die gast dit allemaal verzint, hij post altijd nieuwsberichten enzo..)
|
![]() |
|
Bronnen:
Azerbaijani Expert: Shuttle Columbia Crushed By UFO Object seen falling near shuttle in orbit Secret shuttle part sought in Texas search
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dat is toch waar deze topic voor is? of zie ik dat verkeerd
![]() |
![]() |
||
Citaat:
" De fotograaf wil anoniem blijven en wil niet dat de NASA de afbeelding publiekelijk bekend maakt voordat ze het geanalyseerd hebben. "
|
Verwijderd
|
en ik vind die mensen hier echt heeeel naief, hoe kun je ZO erg geloven, dat wij de enige zouden zijn in het heelal??
volgens de nasa zijn er een paar miljard planeten waar leven op is in de ruimte, en aangezien ons planeetje niet zo heel oud is, en wij pas een paar miljoen jaar bestaan...is het niet zo heel vreemd als er andere beschavingen bestaan die al miljarden jaren bestaan, en als je logisch nadenkt zijn die dus ook FFIES verder met technologie dan wij he... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
verder zijn er ook tientallen tot honderden officiele berichten dat straaljagers overal ter wereld al zooo vaak opdracht hebben gekregen om UFO's te onderscheppen, leg mij maar is uit, het geval boven belgie in 1993, 2 F16s moesten 4 UFOs onderscheppen, maar elke keer als ze een Lock On hadden, versnelden die UFOs van 600 naar 1800km/u in een paar seconden, en van een paar km hoogte naar 200m hoogte, o ja, kom niet aanzetten met 'het was een meteoriet', of een geheim ding van de amerikanen, omdat een mens zulke maneuvres niet overleeft
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 17:41. |
![]() |
|
Verwijderd
|
yep heb ik bewijs van, het werd ook officieel toegegeven door de belgische luchtmacht, ik zal ff een paar links zoeken
(ik bedoelde uit 1990, foutje ![]() 1- http://www.ping.be/aura-oasis/BelgUFO.htm 2- http://www.cohenufo.org/Belgium.html 3- http://www.v-j-enterprises.com/belufo.html 4- http://www.rense.com/general18/newwave.htm 5- http://www.aaaa.demon.nl/waar.html (daar alleen de eerste kolom) dat was wel ff genoeg, als je meer wilt , zeg het dan ff ![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 18:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
en het is wel uitgesloten dat het geheime amerikaanse toestellen waren, aangezien die niet zomaar een bondgenoot mag 'treiteren' en voor de de lol iedereen bang maken, en als er eentje neer zou storten zou dan zowiezo alles meteen bekend zijn over die geheime toestellen..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
o ja, hier ook nog
- http://thewhyfiles.co.uk/triangle.htm , btje int midde bij dat plaatje van die F16 |
![]() |
|
Thnx voor de links
![]() ![]() Alleen dit stukje vind ik erg overdreven > Soon there were around 70 F-16s in the skies over Belgium, desperately trying to seek out the unidentified triangular craft - to no avail. 70 F-16's! ![]()
|
Verwijderd
|
hahaha ja dat is zowat de hele belgische luchtmacht
![]() ik geloof dat ook best hoor dat het 'aliens' waren, aangezien de VS toegaf geen geheime vliegtuigen daar te hebbe op dat moment, dus.. ![]() ![]() ga maar is naar lycos , of google of welke zoekmachine dan ook, en typ in UFO intercept, of F16 Intercepts UFO, dat soort dingen, je komt een heleboel berichten tegen over straaljagers die UFOs probeerden te onderscheppen, een bericht vertelde over 2 F16s die met 2000km/u achter een cilindervormig object aanzate, boven Utah ofzo, en die versnelde later en verdween gewoon richting de ruimte, hahah nou vertel mij is wat dat is ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 19:16. |
![]() |
|
|