![]() |
||
Citaat:
het nadeel is dan natuurlijk dat het moeilijker te bereiken is... maar toch ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 trap, niveau Ontopic: Nee, hier ben ik het niet mee eens. Een orgasme moet fijn zijn zodat mensen zich voort blijven planten. Dat is iig wel het doel van de mens volgens de biologie. Omdat dit zo is: is het logisch dat een orgasme fijn zou zijn. Als iets pijn doet is het naar mijn mening niet per definitie fijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en toch zit er waarheid in hoor,want ik heb het al in verscheidene boeken gelezen, én zoals ik zei ervaren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mensen moeten ook elke twee jaar van seksparner veranderen, dat is ook beter voor de evolutie... maar dat doen ze ook niet allemaal... bovendien houdt evolutie ook in dat als er te veel van een soort zijn (en er zijn te veel mensen), dat er dan minder van komen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat je het misschien verkeerd ziet. In sommige gevallen (niet-orgasmegevallen) kan pijn ook opwinding veroorzaken. Heb geen duidelijk voorbeeld, maar b.v. licht vormen (ook wel de zware, maar die hebben toch minder aanhangers) S.M. kan toch wel lekker zijn hoor.. ookal doet het pijn.
Dan doet het plezierig pijn.
|
![]() |
tijdens seks wordt er meer van een bepaald soort hormonen in je lichaam gevormd die de pijn onderdrukken (adrenaline verhoogd de spanningen en iets anders zorgt ervoor dat je daardoor minder pijn voelt)
Het is dus vrij logisch dat je tijdens seks onbewust pijn hebt en dat je soms toch wel de pijn voelt. Maar vanwege de spanning kan dat beetje pijn wel fijn zijn. Tenminste als je vlak bij het orgasme bent (als het nog lang niet zo ver is of net geweest, is het niet fijn) |
![]() |
||
Citaat:
En 2 seconden? Ik houd dat gevoel toch een stukje langer dan 2 seconden hoor... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
genot is een hevig gevoel hoe zie jij daarin een tegengestelde? (behalve dan dat genot altijd aangenaam is en pijn meestal niet) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De functie van emoties VoRaZ | 49 | 13-09-2005 23:34 |