Hier een verhaal van mij! Ik hoop dat jullie het leuk vinden, tips zijn altijd welkom!!!
Dit is nog niet het hele verhaal hoor.
Lief dagboek,
Sinds kort is er een soort bende aan de slag hier in de buurt. De bende bestaat uit drie jongens. Als 2 jongens samen een leuk meisje zien, sleuren ze haar mee. Ze doen haar een blinddoek voor, een prop in haar mond. Haar armen en benen binden ze vast. Ze bellen de derde jongen. Die komt er meteen aan en verkracht het meisje. Ze kleden haar weer aan, en leggen haar ergens weg. Ik ben bang, zo bang. Wie weet ben ik het volgende slachtoffer! Ik bedoel, ik wil niet eigendunkerig overkomen ofzo hoor, maar over het algemeen ben ik best populair bij de jongens. Ik ben wel vaker lastig gevallen. Niet eens verkracht, maar ik was zo bang! Je kan het je niet voorstellen hoe bang je dan bent. Vroeger praatte ik er over, maar iedereen vond dat ik me aanstelde. Nu bespreek ik het nog wel met mijn beste vriendin, Lisa. Zij is ook al eens lastig gevallen, zij begrijpt me! Naja, terug naar die jongens! Door de blinddoek die de meisjes op krijgen, weet niemand goed hoe ze er uit zien. Ze doen het natuurlijk heel sneaky, echt zielig, ze willen duidelijk niet gesnapt worden! Ze hebben nu al 7 meisjes te pakken gehad. Ze werkten steeds op dezelfde manier. Vast binden, prop in de mond en blinddoek voor. Als ze de derde jongen bellen hoort het meisje natuurlijk wel de stem, maar dan ben je bang, zo bang! Weet je, ik zeg dit nu allemaal wel. Maar ik kan het me natuurlijk helemaal niet zo goed voorstellen. Als je lastig gevallen bent is het niet leuk, maar als je verkracht wordt!!! Ik hoop echt, echt dat ik het nooit mee maak! Maar, lief dagboek, nu moet ik gaan eten. Het is al half 7 en ik barst van de honger. Hoop je met me mee, dat is niet gepakt wordt?
Liefs en kusjes,
Sharona.
Yo!
What's up!? Het gaat geweldig! Met de jongens, Frank en Tim, zijn we al een paar weken bezig. Ze pikken de lekkerste meisjes er uit, en ik mag tekeer gaan! Life is great! De meesten zijn echt bang geworden! In de pauze horen we allerlei meisjes er over praten, over hoe vreselijk bang ze zijn, haha! Stelletje hoeren! Allemaal, echt allemaal zijn ze bang voor ons, maar ondertussen duiken ze met iedereen het bed in! Ja, natuurlijk, ons moeten ze niet! Wij zijn niet lief genoeg voor ze, we betalen veel te weinig zeker! Nou, als ze het niet vrijwillig doen, dan doen ze het toch maar hoor! Ik wil het met ze doen, dan doe ik het ook! Ik kan me echt zo kwaad maken als ik aan ze denk, maar ondertussen heb ik wel geweldige seks met ze!
Ja ja, life is great! Sharona, mijn zusje, is ook al zo bang. Aansteller die ze is! Met haar zal ik het nooit doen, getver nee zeg! Met mijn zusje toch zeker! Nee, dan pleeg ik nog liever zelfmoord! Maar goed, ik moet gaan eten. Totaal geen zin in, maar anders gaat Sharona weer zeuren dat ik aan het lijnen ben. Weet ze echt niks leuks te verzinnen? Nou ja, ik peer hem!
Greetzzz,
Johan.
|