Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Je kan niets verzwijgen voor god. (volgens de joods- christelijke leer) stelling 1: God spoort aan tot goedheid en hoopt dat je de goede beslissingen neemt op basis van zijn geboden. stelling 2: A dead atheist is someone who is all dressed up with no place to go." James Duffecy ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||||
Citaat:
jij hebt het recht niet voor andere mensen te bepalen dat ze vroegtijdig moeten sterven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het kan ook rustgevend werken om te denken dat God niet bestaat. Je bent aan niemand verantwoording verschuldigd in dit geval. En bij de meeste mensen is het natuurlijk een geruststelling. |
![]() |
||
[QUOTE]Edithjuh schreef:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ooit eens een vrouw bekeken en gedacht daar wil ik wel eens hetr bed mee delen?? ik veel te vaak en dat is ruim voldoende ![]() of all1 al ged8 om een leugen te vertellen?? sorry maar dan is het al niet meer mogelijk om in de hemel te komen want tov God's witheid kan geen enkel smetje bestaan en is alles wat wij doen zwart maar gelukkig kunnen we dit oordeel aan de rechtvaardige overlaten IIG weet ik dat de enige manier om in de hemel te komen is is via jezus en zijn bloed
|
Ja, het is een behoefte van de mens om zichzelf tegen de dreigende dood te beschermen; elk levend wezen zal zich tegen een bedreiging met de dood verzetten. Door over zijn toekomstige dood na te denken maakt de mens er eigenlijk een onmiddelijk gevaar van. Hij verdedigt zich ertegen door het te ontkennen. Hij kan niet ontkennen dat zijn lichaam zal sterven en vergaan - daar zijn te veel bewijzen voor; daarom lost hij het probleem op door een onsterfelijke ziel te bedenken - een ziel die meer zijn eigenlijk 'ik' is dan zelfs zijn eigen lichaam. Als de ziel in een hiernamaals kan voortleven heeft hij de dreigende aanslag op zijn leven overwonnen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
IS JEZUS(vzmh),'GOD' ? Paulo | 7 | 11-08-2006 22:17 | |
Why science fails to explain God gallil | 11 | 02-01-2006 12:21 | |
Jezus, de hindoeistische Zoon van God. KingOfGod | 7 | 06-10-2005 15:09 | |
Waarom zou god bestaan? akumabito | 1 | 28-08-2005 09:39 | |
bewijzen tegen het bestaan van een christelijke god samoth | 153 | 06-05-2004 10:16 |