Advertentie | |
|
![]() |
|
je zou dit kunnen proberen
http://www.sysinternals.com/ntw2k/fr...tfswin98.shtml |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je hebt toch al XP, waarom zou je daarnaast 2000 willen?
|
![]() |
mm het zit zo,
ik had dus heel vroeger alleen me, daar draai ik al me programma's op voor school en produceren. en dat zijn er echt heeel veel, en een tijd later ging ik XP proberen, toen kwam ik erachter dat xp veel sneller was met o.a internet, dus ben ik die gaan gebruiken voor Internet en downloaden en gewoon spellen. dus ik heb een schrijf met appz, en een schrijf voor internet enzo. maar als ik nu alles naar xp moet gaan zetten ben ik een jaar bezig en daar heb ik niet zo'n zin in. en misschien komt er dan nog bij dat wat oudere programma's niet gaan werken op xp ![]() |
![]() |
|
als je al de cd's nog hebt van de geďnstalleerde software raad ik je sterk aan naar XP te gaan volledig, want dat installeren is één keer en dan hoeft dat ook niet meer.
ik heb laatst geformatteerd omdat mn pc traag was geworden na te veel uninstalls en ik had alles weer binenn 6 uur draaiende incl. 60+ programma's geďnstalleerd
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Laptop surimeid | 19 | 20-02-2010 21:36 | |
Software & Hardware |
Win2k of winXP pro? Uch | 40 | 23-03-2003 11:45 | |
Software & Hardware |
Upgraden, maar wat moet men kopen? Verwijderd | 27 | 22-02-2003 12:19 | |
Software & Hardware |
Mijn computer is zwaar naar de klote !!!! hellep Verwijderd | 14 | 27-05-2002 15:08 | |
Software & Hardware |
HILFE!! Mn compu zegt dat een HD niet is geformat..... D@mien | 11 | 13-05-2002 22:01 | |
Software & Hardware |
MOET ik dit doen? BendeBen | 30 | 14-04-2002 22:09 |