Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil gewoon gamen en verder nog wat inetten enzo word ik genaaid ivm de GF4? (hoe kan die nou slechter zijn dan een GF3? ![]() en die 5400rpm HD: is dat echt merkbaar verschil met een 7200rpm? en merk ik ook hard verschil ivm het moederbord? en in wat merk ik dat dan? stabiliteit? snelheid? thx anyway ik moet dit namelijk vrij snel beslissen want actie is nog maar 2 weken geldig ofzo |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() toen ze de gf4 maakte maakte ze de TI en de MX. de MX is een soort overclockte gef2 ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
[quote] thx anyway ik moet dit namelijk vrij snel beslissen want actie is nog maar 2 weken geldig ofzo QUOTE] hehe ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ik vond deze wel erg goedkoop eigenlijk dus ik weet niet zo goed wat ik nou wil ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]Pinkeltje schreef:
je ken er wel mee vooruit ja ![]() dat was het doel van nvidia ![]() toen ze de gf4 maakte maakte ze de TI en de MX. de MX is een soort overclockte gef2 ![]() ![]() wel als je veel grote bestanden wegschrijft en met opstarte ook wel redelijk soms slechte uitbrijdings mogelijk heden Citaat:
het enige waarik van baal is eigenlijk die "GF4" die 5400rpm interesseert me niet zo en die mobo lijkt me ook niet zo'n probleem dus (zelfs) voor deze prijs is het zonde van mn geld? |
![]() |
||
Citaat:
De harde schijf is snel genoeg... De GF4 doet 't prima (ik heb 'm nog niet met WinXP prof gebenchmarkt maar met WinXP home had ik een kleine 7000 en dat is imo redelijk) alleen de geluidskaart vin ik een beet brak... maar goed ik moet alles nog ff perfect afstellen...
||
Citaat:
ok ik denk dat ik het wel ga doen eigenlijk (alles beter dan mn huidige ![]() alleen moet ik nog ff kijken naar de mobo want dat zit me niet zo lekker eigenlijk (staat niet in het lijstje namelijk, zal wel bagger zijn dan dus ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 15:37. |
![]() |
|
![]() wat dan? GF4 eruit halen (verkopen) en zelf een gf3 halen? of ben ik dan dom bezig ivm geld? en is het verstandig om de mobo ook te vervangen gelijk? want zelf een pc inelkaar knallen zie ik niet zo zitten eigenlijk aangezien ik slechts een paar x een kast van binnen heb gezien, ik ben veel te bang iets te mollen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Voor wat jij ermee wilt doen is het een prima systeem.
En laat me je uit de droom helpen dat B-merken per definitie slecht zijn; nowadays zijn er praktisch geen slechte dingen meer. Wanneer jij lekker wilt gamen, is dit precies wat je zoekt. Niet te duur, en waar voor je geld. En natuurlijk, 5400RPM zal niet té snel zijn, maar ook dát hangt af van het aantal platters. Dus ook dát zou ik in dit geval met een korrel zout nemen. |
![]() |
||
Citaat:
ik kan altijd nog kijken of ik een gf3ti dan koop ipv de gf4mx of heb ik met de gf4mx nog steeds precaching met UT op full details? want dan zuigt ie wel en koop ik gelijk een gf3ti en ach die die aantal rpm interesseert me niet zo dan w8 ik wel een paar sec langer hoor...boeie lijkt me niet dat het minuten gaat schelen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en die gf4mx en gef 3.. check toms: http://www6.tomshardware.com/graphic...304/index.html
||
Citaat:
![]() en achter die link zie ik alleen text over gf4...? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ik wil er niet op w88 zeg maar zoals het geval is met mn huidige TNT 32 ding ik speel met laagste details en nog heb ik vrij lange precaching de precaching onzin moet korter op het full detail ![]() dan is het voor mij een goeie videokaart ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
nee ik koop m niet bij de makro
ik heb wat bedrijfjes in de buurt gezocht en hen het volgende mailtje gestuurd: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet echt een reeële vergelijking natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en heeft het niet met elkaar te maken dan? ik d8 dat als ie kort precached ook een goeie fps haalt (dus goeie kaart als ie kort precached) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ok eerste reactie op mn mail
![]() Code:
Systeem kast A-Open HX-45A 300 watt € 89,00 Processor AMD Athlon XP 2000+ € 299,00 Koeler Spire AMD/Intel WhisperRock € 10,00 Werkgeheugen DDR PC266 256mb OEM € 92,00 Moerderboard MSI K7T-PRO II DDR € 164,00 Harddisk Maxtor* 60GB 7200RPM UDMA133 € 148,00 Grafisch kaart Asus 8440 Ti 4400 128 MB DDR tv € 385,00 Floppy Mitsumi 1,44 € 13,00 Windows XP Pro € 216,00 Totaal € 1.416 ik w8 iig op de andere reacties |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ruzie uitpraaten met vriendin - WAAR moet ik dit doen mdac | 10 | 23-03-2010 13:06 | |
Psychologie |
Wat moet ik nou doen voor haar? joes | 4 | 21-08-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen?! Ilona1 | 11 | 04-01-2003 17:20 | |
Psychologie |
wat moet ik nou doen? ik_ben_blij | 6 | 20-07-2002 22:29 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen??? ikben16 | 21 | 08-02-2002 14:40 | |
Seksualiteit |
Wat moet ik nu doen??? ikben16 | 5 | 04-02-2002 12:53 |