![]() |
|
toen ik hier weer eens een beetje aan het zwerven was zag ik (een hoop mooie tekeningen
![]() Magic is een hobby van mij en ik vraag mij af wat jullie van deze tekeningen denken. als jullie nog eens beter rond willen kijken kijk dan ff hier hiermee kan je snelzoeken, kies alleen welke kleur je wilt (groen zijn b.v. beesten in het bos of elfjes)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook Magic gespeeld, vanaf Fourth Edition en Ice Age tot aan Tempest ongeveer. Er was altijd wel een artiest waat ik gelukkig van werd, maar ik weet zijn naam niet meer. Ik weet alleen dat hij in de serie Ungleud (met al die humoristische kaarten) tekende onder het pseudoniem van 'Claymoore J. Flapdoodle'.
LUH-3417 |
![]() |
|
Als ik eerlijk ben, dan heb ik alleen een flinke stapel kaartjes gespaard voor de tekeningen... fantasy fascineert me, verhalen en tekeningen... en die kaarten bieden vaak beidde (geweldig hoe ze mijn fantasie kunnen prikkelen, met een korte quote, en een klein plaatje...
ik zal binnenkort ff kijken of ik een paar van me favorieten kan vinden op die site, en ff hier posten...
||
Citaat:
![]() Maargoed ik denk dat ik totaal gebeat word tegenwoordig op toernooien... k was ooit wel goed... maarja je hebt toch 2 soorten toernooie, 1tje voor toernooien vanaf een bepaalde age en eentje voor alles ofzo niet??? Mijn nieuwste kaarten zijn 3 jaar oud ofzow ![]()
||
Citaat:
Anyway, ik vond Melissa Benson en Ron Spencer ook altijd geweldig.
||
Citaat:
T1 zijn alle kaarten behalven die die gebanned zijn, T2 zijn alleen de laatste 2 of 3 sets. maare... wat denken niet-magicers er van ?! Soldier, squirrel en hier de golblins uit ice age getekend door Dan Frasier ik zou alleen wel met iets mee komen dan een D omdat er al 33 tekenaars zijn die met een D beginnen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(buitenste rand, wit of zwart ?) Ook niet magiccers met een mening ?
||
Citaat:
Type 2 toernooien zijn voor mij trouwenss een beetje buiten de boot geraakt ![]() ![]()
|
aahh.. mijn 1e niet magic spelende reactie
![]() white boarded is idd minder waar, het betekend dat ze uit chronicels komen jammer (btw heb ik ze ook w-b ![]() met kaarten uit urza's saga kan je nog meedoen aan T1 toernooien. duzze, alleen maak je nooit op t1 kans doordat er decks bestaan als counterblue (alles counteren->morphling en verder counteren) en suicide black (turn 1 of 2 een Juzam djinn tegen je aan ![]()
|
heb zelf ook best wel lang Magic gespeeld en er zutten erg mooie kaarten bij. Vand deze kaarten vind ik de laatste erg mooi. Gewoon door de sfeer die het plaatje schept.
In een collectie magic kaarten vind ikhet altijd subliem wanneer een goede kaart ook nog een mooi plaatje heeft...bijvoorbeeld shivan dragon.
||
Citaat:
|
Ook nog? 6th was toch wel weer BB? Maarja dat is de laatste die ik heb meegemaakt. Klote trouwens dat ik alleen nog maar aan T1 kan meedoen, daar zijn me decks way too slecht voor, en ik ga er niet veel poen aan uitgeven. Als ik weer serieus wil spelen, ga ik T2 doen.
|
![]() |
|
zucht,
7th, 6th, 5th, 4th hebben allemaal een witte rand... net als chronicels en nog een paar T2 ?, je hebt trouwens ook T1.5 , maar dat zijn dezelfde kaarten als T1 alleen alles wat restricted in T! is is dan banned in T1.5
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
daar waren de tekenaars Rob alexander en John Avon. verder was er ook een tekenaar Jos Weymer die echt een fantastisch mooie tekening maakte, hij leek wel een beetje op Adakar Wastes, alleen was dit dan een bevroren roos op de noordpool, gecentreerd, die was mooi gek !
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
But it ain't no lie, baby saai saai saai #1362 Verwijderd | 500 | 18-04-2011 21:57 | |
Games |
rpg's faassie | 32 | 12-01-2005 08:39 | |
Games |
Yu-Gi-Oh Power of Chaos rockidkid | 56 | 20-07-2004 13:44 | |
Games |
Magic the Gathering MysteriousElf | 421 | 29-06-2004 18:10 | |
ARTistiek |
boek nodig voor literatuur arendo | 3 | 12-09-2002 17:34 | |
Games |
Aantal vragen over Magic: The Gathering FB | 5 | 26-04-2002 10:03 |