Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
en bij israelische aanvallen komen idd veel minder mensen om dan bij zon zelfmoordaanslag, en als je dan gaat zeggen dat dat niet zo is omdat het niet in het nieuws komt, heb je ook geen bewijs dus das een lulverhaaltje
![]() en die israeliers die pakken ook vaak de plek aan vanuit waar ze beschoten worden, die palestijnen blazen gewoon ff de eerste de beste plek op wat hun uitkomt Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 13:50. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik denk trouwens niet dat Nederland zo machtig is dat ze daar echt aan kan meehelpen. Maar dat is nog geen reden om geen partij te kiezen. Een voorkeur voor de Palestijnen kan dus geen kwaad, denk ik. Aan de andere kant, dan moeten ze niet doorgaan met zelfmoordaanslagen. Dat is ook niet echt redelijk.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder, om mogelijke terroristen op te pakken heb je dan helicopters nodig die met stingers schieten? Waarom heb je dan een avondklok nodig? Waarom moet je dan op palestijns gebied een muur bouwen? Waarom moet je dan controleposten bouwen? Als je al een terrorist oppakt in een ander land, zul je inde eerste plaats de autoriteit van dat land moeten inlichten, en daarnaast ook vantevoren precies weten WIE die terrorist is, en gegrond bewijs tegen hem/ haar hebben.
||
![]() |
Citaat:
TOE LICHTING: westben en gaza zijn op gedeeld in A,B en C gebieden in de A gebieden dat zijn de grote steden Ramalla, Jenin etc. daar regeert de palestijnse autoriteit alleen in de B gebieden daar werkt de palestijnse politie dat samen met het israelsche leger/ politie en in de C gebieden( het grootste gedeelte van de Westbank en Gaza) heb je alleen het israelische leger/politie daarnaast de controle posten zijn er bij de grenzen met israel dus dat is gewoon een grons over gang (stom argument dus ) helikopters worden in gezet om gebouwen waar zich fabrieken van wapens hebben gevestigd en om de griond troepen toelicht te geven of geen 500 man op een groepje van 4 soldaten af komt de avond klok is zo dat je wapen tansport etc. kan onder schepppen. als laatste die muur staat op de grens. Conclusie: joostje je hebt te veel naar die hersenloze vrouw geluisterd !!! ![]() ![]() qwant dit zijn toch allemaal dingen die je toch al lang wist ??? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus dan worden er per ongeluk 2 kinder gedood keur ik sterk af !!!! ![]() ![]() ![]() maar tog staat dat nog lang niet gelijk aan het aantal vermoorde kinderen bij de israeli's en ik ga er niet van uit dat het israelische leger met opzet de palestijnse gebieden in gaat om daar kinderen te doden. ik heb nooit gehoord van 100 huiozen die gesloopt werden ( mischien ligt dat aan mij ??) en je gaat mij tog echt niet vertellen dat greetje een intlectuele vrouw viondt ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ongeacht welke houding Nederland na mijn mening moet kiezen (het steunen van Israel, omdat zij slechts terrorisme bestrijden en niet doelmattig burgers probeert af te maken zo als de palestijen)
Nederland kiest waarschijnlijk toch de kant van de Israelieten, dat doet men al sinds de 6 daagse oorlog, vanwaar denk je dat de olie in de jaren '70 op de bon is gegaan? Nederlandse en Amerikaanse steun aan de staat Israel. En ook is schiphol "de" doorvlieg luchthaven voor wapenleveranties aan Isreal
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Bemiddelen. Geen kant kiezen. Waarom kunnen mensen niet samen in 1 land wonen, waarom kunnen wij de wereld niet delen? Godsdienstvrijheid is toch zoiets logisch. Iedereen mag geloven waarin hij wil geloven. Grenzen zijn zo'n onzin. Waarom moeten we de wereld zonodig in stukjes verdelen? Dit is mijn land, hier mag jij niet wonen, Wat een onzin.
|
helemaal met mujahideen eens.
Dacht je nou echt dat er meer Joodse Israëli's worden gedood bij een zelfmoordaanslag dan bij een belegering met tanks, bulldozers en apache helikopters die raketten afschieten en zoals mujahideen al zei, hele woonzijken met de grond gelijk maken? see the other side, Kom met wat goede argumenten wil je, want Nederland had ook veel economische steun gegeven voor de bouw van een haven in de Gaza-strook. Die heeft Israël helemaal kapot gemaakt. Dat geeft niet he? Nederland wist heel goed waar het heenging en het werd helemaal niet gebruikt voor terroristische doeleinden zoals Israël beweerde. |
![]() |
||
Citaat:
De palestijnen hebben geen reden tot het zeggen dat het land van ze is afgepakt door de joden, want de joden kregen het van de britten
|
En als de VN er een mandaatgebied van maakt?
Het lijkt mij de enige overgebleven optie. Partij kiezen maakt de situatie alleen maar erger. Bovendien kan je geen partij kiezen want volgens mij hebben beiden recht op het gebied. En daar kan je nog oneindig over gaan doordiscussieren.
||
![]() |
Citaat:
laatst toen er een schip vol met wapens gevonden was en de kapitijn vertelde dat dat in opdracht van arafat was. die wapens warenbestemd voor terrorisme en ik zou niet weten hoe arafat anders aan ze geld komt + dat er ook document gevonden zijn die bevestigen dat europees geld niet naar de bestemde doelen gaat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar naast worden er geen totale woonwijken vernield |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het volk wat wij nu de palestijnen noemen zijn voor malige burgers van het engelse mandaat die in de tijd van de oprichting van de staat israel weg gaan zijn naar de arabische landen omdat hen beloofd werd dat israel verovert zou worden tijdens de oorlog van 1967 zijn door israel gebieden van jordanie en egyte verovert waar toevallig voornamelijk palestijnen woonden. |
![]() |
|
Israeli en Palestijnen zijn beiden even zielig. De Joden worden alleen door de wereld met meer liefde omarmt omdat er in WO II natuurlijk erge dingen gebeurd zijn; maar dat geeft nog geen recht het landgoed waarop nu Israel ligt geheel te claimen zonder de Palestijnse 'buren' recht te geven op een eigen stukje staat. Net als de Koerden die over vele landen verspreid moeten leven. Greta vraagt aandacht en dat is op zich goed; alleen de manier waarop misschien niet; beetje klef doen met meneer tril lipje en haar persoon krijgt te veel aandacht waardoor aan het hele doel van de missie voorbij wordt gegaan. Er zijn overigens meer Nederlanders die zich eerder al voor de Palestijnen inzetten
alleen daarover hoorde je nooit wat. Nu Sharon weer massaal gewonenn heeft en Arafat wankelt moeten we maar afwachten hoe de situatie tussen deze 2 bevolkinsgroepen zich zal ontwikkelen Irak dan; Nederland moet zich niet achter Bush scharen. George W probeert de hele tijd aanwijzingen te vinden voor oorlog; en als die er niet zijn verzint hij er wel 1; hij werkt toe naar een climax e houdt het spannend en probeert intussen alle bondgenoten op zijn hand te krijgen; ook Nederland is bevriend met de VS; Balkie en Bush belde deze week nog met elkaar. Alleen wat hebben wij te maken met deze oorlog. Ik vind best dat de Engels/US gezinde landen als Gr-Brittanie of Australie meedoen maar laat ons er buiten; het is Bush zijn spelletje; niet de onze... Buurland Canada heeft gelukkig ook een Nee-singaal afgegeven; laten we hopen dat meer landen volgen en dat ze zich niet als noch laten verleiden voor de woorden van Bush.
Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 11:35. |
![]() |
||
Citaat:
Wat zagen we dan in Jenin? Daar zijn gewoon mensenrechten geschonden man. Denk toch na!! Huizen kapot maken met bulldozers, auto's omver rijden winkels vernielen en kindjes die met stenen gooien beschieten met tanks. Eerlijke oorlog he? Vind je t gek dat sommige gestoorde Palestijnen zich dan in een bus opblazen? Ze kunnen niks anders. (Palestijnen die wel wat beter weten doen dat trouwens niet.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
p.s. precies goed gestoorde palestijnen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke kansen en verrijking brengen de asielzoekers uit M-oosten ons? Sandervier | 13 | 11-03-2016 20:19 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
antisemitisme Mr.Ed. | 15 | 11-12-2004 00:19 | |
marokkaanse jongeren tegenover joden THC1 | 122 | 13-11-2004 13:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 |