![]() |
||
Citaat:
Zou niets voor mij zijn want liefde en sex zijn voor mij sterk met elkaar verbonden.. Ik heb niet voor niets mijn eerste vriendje aan een beetje experimenteren te danken, om er na paar weekies al weer achter te komen dat ik eigenlijk helemaal niet zo verliefd op hem was en dat we totaal niet bij elkaar passen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken het, en heb hetzelfde idee. Alleen vertel ik zowieso iedereen al dat ik geen zin heb in relaties. Meisjes waar ik mee naar bed ga weten van te voren dat ik niets met ze wil, en dat het dus puur om de lol/lust gaat. Als je net doet alsof je die meisjes helemaal geweldig vind en alles voor ze doet ben je inderdaad een player. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Oké, het tweede wel, maar dat ff terzijde). En verder ben ik het met Andijvie eens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wacht maar tot je echt voor iemand valt. Als je helemaal smoorverliefd wordt. Ik spreek je nog wel.
Geloof me, voor een keer sex terwijl je allebei verliefd bent, geef je al die keren ervoor toen het alleen nog sex was graag op. Het nadeel is dat gewone sex dan nooit meer goed genoeg is. Dus geniet er van nu het nog kan.
||
Citaat:
Maar goed verder nix mis meej tog?? als jij er mee eens bent en de ander oowk...tis ook gewoon lekker en leuk dus waarom niet! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks in een relatie teddybeer1983 | 34 | 14-01-2004 13:18 | |
Liefde & Relatie |
meningen die een relatie kunnen breken. Dark Angel | 37 | 25-11-2003 23:17 | |
Liefde & Relatie |
wat wil een jongen al snel in een relatie van een meisje Verwijderd | 69 | 02-09-2003 22:08 | |
Seksualiteit |
Is er binnen jouw relatie plaats voor sex met een ander? HetMeisje | 56 | 22-05-2003 21:48 | |
Seksualiteit |
te weinig sex in een relatie inflation | 9 | 19-06-2002 14:01 | |
Liefde & Relatie |
2 jongens leuk, met de 1 heb ik een relatie.. Rancid Girl | 7 | 18-06-2002 20:40 |