![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad.
Praat normaal Nederlands of rot op. Ik dacht dat Belgen altijd zo goed waren in Tien voor Taal? Ontopic, je kunt verder niet veel meer doen dan haar ouders e.d. inlichten en haar voor advies naar een huisarts of ander persoon wat te vertrouwen is, sturen. Probeer het niet zelf op te lossen. This is way out of your league. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, laten we verder maar ontopic blijven.
|
![]() |
Is er nog tijd voor een after-morning pil?? DOEN!!!
Anders praten met haar wat ze wil... (abortus... houden..) weet ik veel. Als je maar niet boos tegen haar gaat doen, dat voelt nie lekker!! (Trust me) Maar, ik denk dat je eerst ff moet afwachten of ze nog ongesteld wordt.... (Tenzij de After-morning pil nog kan natuurlijk)!! |
![]() |
|
![]() |
nee het is niet mij vriendin.
maar ze is al een maand over tijd maar ze wil die tests gewon niet doen uit schaamte. ze is 15 en heeft het 1 keer gedaan met ne gast en de week erna was de realtie gedaan ![]() en haar moeder heeft ze ook mee gepraat en die zegt gewoon van "hou de kleine maar he" ![]() is vrij rare situatie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
een vriend vanmij had zn vriendin zwanger gemaakt (de sukkel
![]()
|
![]() |
Als zr inderdaad zwanger is gaat ze een hele moeilijke tijd tegemoed, ik weet zelf ook sinds een week dat ik (ongewenst) zwanger ben.
Ze zal eerst zelf een beslissing moeten nemen en met die jongen gaan praten. Zijn ze het eens is het al veel makkelijker. Zijn ze het niet eens, moet ze eerst aan zich zelf denken, zij is 15 en moet nog studeren en stappen, wil ze dat op geven voor een kind? Nou heel veel sterkte, steun haar in ieder geval en laat haar a.u.b. een test doen anders heeft ze straks geen keuze meer |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
dom justin1998 | 18 | 09-05-2013 17:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? hahahaha159 | 8 | 16-07-2007 14:21 | |
Films, TV & Radio |
Lost #1 Severus | 500 | 14-05-2005 11:55 | |