Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() dus jah, ik denk dat ze dominant blijven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik hoop van niet, maar vrees van wel. Ze gaan uiteraard hun wagen van vorig jaar gebruiken, in tegenstelling tot de andere ploegen, die nog niet voldoende hebben kunnen testen.. Blablabla.. Met die oude wagen rijden ze de huidige wagens van de teams al naar huis, als ze hun wagen van 2003 gaan gebruiken, rijden ze iedereen weer van de baan.
||
Citaat:
Maar nadien kwam Ferrari de hoek om en ze maakte indruk op me. McLaren daarentegen, loosde Marlboro en nam West, veranderde de kleuren, nam Mercedes motoren, kwam aanzetten met mannen a la Norbert Haug en nam ook nog een rijders als Hakinnen en Coulthard.... En dat trok mij dus helemaal niet en vanaf dat moment ben ik overgestap op Ferrari, die hadden een mooie kleur auto, Michael Schumacher en de flamboiante Eddie Irvine, dat gecombineerd met de Italiaanse branie... Ja, Ferrari was mijn team. Begrijp je me? Maar Senna, van hem blijf ik tot in de eeuwigheid fan, hij was en blijft te grootste ooit.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de persoon hakkinen trekt me niet, veel te koel en koud, een echt fin. Ik weet niet, dat Italiaanse trok me meer.
|
![]() |
|
|