Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2003, 12:28
Purgatori
Purgatori is offline
Heyz peeps..

Kdoe al een heel tydje fitnessen.. Maar ik zie altyd.. Dat men rechter arm veel dikker aan spierbal is as men linker.. Kzie dat bij eigenlijk ERG weinig mense daar.. En kga same met men bro... En die heb et ook gewoon normaal.. Hoe kan et dat et bij mij ongelijk is..? Vink beetje raar staan namelijk.. En hoe kank et goed krijge?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 12:33
Verwijderd
(Als je normaal Nederlands typt leest het wat makkelijker.)

Misschien doe je (onbewust?) meer met je rechterarm en zijn de spieren daar dus beter ontwikkeld? 'k weet niet of je rechts bent? Misschien helpt het als je meer met links gaat doen, zodat de spieren daar zich ook meer ontwikkelen. En misschien is het wel niet echt zo dat het verschil heel groot is, vraag eens aan een ander of die het ook ziet. Loopt er niet zo'n fitnessinstructeur rond? Misschien kun je daar aan vragen hoe, wie of wat?

(Wel heel veel misschienen in één reply. )
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 14:51
Verwijderd
Das lullig, niet zo erg als in de philips-reclame hoop ik?

Ik denk idd dat je je recherarm meer traint (doh). Misschien moet je oefeningen voor alleen je linkerarm gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 16:04
Purgatori
Purgatori is offline
Andere zien et niej echt.. Maar ik zal et alleen die arm is probere.. Bedankt alvast..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 16:24
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Andere zien et niej echt.. Maar ik zal et alleen die arm is probere.. Bedankt alvast..
kun je geen advies vragen bij de fitness studio... dat is toch het werk van die mensen...?
Oud 14-02-2003, 18:29
Drizzt
Drizzt is offline
Ik heb het ook, alleen is mijn linkerarm groter dan mijn rechterarm. Zie een duidelijk verschil in de biceps en triceps. Probeer zoveel mogelijk met losse dumbells te trainen om asymmetrie te voorkomen.

P.S. Meer trainen heeft niet altijd zin, je kunt de spier ook overbelasten. Teveel trainen leidt tot spierafbraak ipv opbouw.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 07:13
Snufje
Snufje is offline
Kan heel goed met rechtshandigheid te maken hebben. Bijvoorbeeld: je doet ook aan tennis en je tennist met je rechter arm, dan train je die meer dan je linker arm om het zo maar te zeggen. Probeer er eens op te letten of er ook andere dingen zijn die het kunnen beinvloeden.. Succes ermee!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten