Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
*gaat tellen*
4 jeansbroeken(1 kniebroek dervan) 1 bordaux kniebroek 1 lange,groene broek 1 paarse ribbroek 1 beige broek 1 grijze ribbroek 1 gewone bruine broek 1 wijde bordaux zwarte broek en nog een stuk of 5 broeken die bestemd zijn voor mijn afsnijdtechniek en scouts stuk of 15 dus truien,ook redelijk veel,een stuk of 10 denk k,en ook veel driekwart blousjes heb ik er ook veel(een stuk of 6/7) Ik heb mss wel veel kleren maar de helft vind ik niet mooi meer,dus ik wil nieuwe(al denkt mijn ma daar anders over)µ veel t-shirt 5 paar schoenen
Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 12:16. |
![]() |
|
Pff ik heb heel veel kleren diek nooit aandoe en waar ik uitgegroeid ben maar ik kan niks wegdoen
![]() broeken: 6 en 2 die echt heel zomer zijn truien: 3 ofzow shirtjes: 15 ongeveer vestjes: 4 schoenen: 1 paar voor werk en 1 voor gewoon
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel veel kleren, maar te veel wat ik nooit aandoe, of in gekke bui heb gekocht ( en dus niet aan doe )
Maar goed ( dit zijn de kleren die ik regelmatig draag ) Broeken: 4 Shirtjes ( lange/3/4 mouwen): 3 shirtjes korte mouw : 3 of 4 ofzo Vestjes: 4 rokjes: 4 waarvan ik er 1 dus niet aan durf ![]() ![]() Jurk: 1 ( doe ik zelden aan ) En schoenen : 5 paar. |
![]() |
|
![]() |
pff das niet te tellen
![]() |
![]() |
|
![]() |
6 korte rokjes
3 gothicjurkjes 1 corset 3 lange rokken 3 lange vesten 3 paar schoenen 3 truien 20 truitjes ossow 12 jurkjes 0 broeken (haha lol) 5 zwarte panty's 10 soorten kniekousen 4 netpanty's
Laatst gewijzigd op 14-04-2002 om 12:40. |
![]() |
|
![]() |
4 korte rokjes
5 gothicjurkjes 4 lange rokken 2 lange vesten 4 paar schoenen 2 truien 24 truitjes (kheb geteld whaha ![]() 10 jurkjes Geen broeken 14 paar kniekousen 4 paar skisokken 6 paar pantys 3 paar maillot's 3 paar netpanty's (verschillende) 6 paar 'armpanty's) 4 paar handschoenen (voor de sier he niet omdat ik zo'n koukleumpje ben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
kheb 3 broeken waarvan ik er nooit 1 aanheb naar school, alleen me werk (broeken zitte eg klote)
3 gotische jurken 5 rokken iets van 8 shirtjes ofzo 9 paar pantys 1 paar handschoentjes, van die netdingen 2 vestjes 2 truien (ook nooit aan naar school, ook alleen werk) ondergoed en sokken hek nooit gebrek aan dus da zal dr wel heeel erg veel zijn, kga ze maar niej telle en 3 paar schoenen (diek niej draag tel k niet mee) |
![]() |
|
Verwijderd
|
okeej
7 spagettibandjestruitjes 2 corsetten 2 truitjes zonder mouwen 5 met lange mouwen 4 driekwartmouwen 16 shirtjes met korte mouwtjes 2 bloesjes 2 vestjes 7 truien 2 jassen 3 broeken (en nog 6 die ik niet draag) 1 lange rok 5 korte rokjes 4 paar schoenen (waarvan 1 te oud om no te dragen eigenlijk) 10 paar sokken 4 bh's 3 panties 3 sjaals 15 slipjes 1 string 2 bikini's en dat was ut wel ongeveer.. en dit klinkt wel als heel veel.. maar ik leen altijd heel veel uit en omgekeerd.. en ik draag maar de helft van wat ik heb eigenlijk... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vorige week een nieuw shirtje gevonden achter in m'n kast. Leuk joh! Lichtrose met driekwart mouwen en een boothalsje van Benneton. Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit aan heb gehad ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
3 winterjassen, 2 zomerjassen en een regenpak
3 of 4 truien 7 lange broeken (winter en zomer) iets van 2 korte broeken 7 onderbroeken 3 hemden 3 beha's 7 paar sokken 7 blouses 1 vest 20 t-shirts 1 overgooier 2 rokken 1 spencer 4 jurkjes 5 paar zomerschoenen 4 paar winterschoenen 1 bikini 1 badpak 6 panty's en twee of drie paar handschoenen en twee sjaals Alles zo ongeveer hoor... Het is wel erg veel eigenlijk. Maar er is zó veel dat ik echt nooit draag...
|
15 broeken (gloof ik)
4 truien stuk of 30 shirtjes 13 paar schoenen en natuurlijk nog de nodige sokken en boxershorts. Hoorde laatst van een gast die z'n ex-vriendin had alleen al 42 witte blousjes ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoeveel uren hebben jullie? Verwijderd | 40 | 05-04-2011 11:32 | |
De Kantine |
Hoeveel ventilators hebben jullie nu in huis? Mr.Oizo | 78 | 09-08-2006 23:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel drinken jullie per dag? Cat | 51 | 23-11-2004 21:44 | |
Eindexamens 2004 |
kan ik nu gezakt zijn voor nederlands??hoeveel punten hebben jullie? blondesmurfin! | 15 | 25-05-2004 22:16 | |
Muziek |
[poll]hoeveel cds hebben jullie? dark_poetry | 54 | 27-07-2003 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel contact hebben jullie? Tascha | 18 | 25-06-2003 13:04 |