![]() |
|
![]() |
hier een link naar een IQ test. Gewoon uit nieuwsgierigheid hoe hoog het gemiddelde IQ hier in het D&A forum is.
Ben ik gewoon benieuwd naar; ik wil gewoon kijken of er een verband is tussen drugsgebruik en de hoogte van iemands IQ. Graag soorten gebruikte drugs en de mate van gebruik plaatsen. Als je dat wil ten minste. ![]() Congratulations, Robert! Your IQ score is 126 This number is the result of a formula based on how many questions you answered correctly on Emode's Ultimate IQ test. Test je IQ O ja, ik blow bijna dagelijks, hash en wiet. Pilletje gaat er op een party wel in, zo'n 3-5 per party, 2x in de maand. Beetje sos kan er op zn tijd ook wel bij. Een buisje is op zn tijd ook wel lachen op een party maar niet te vaak. Paddo's en andere tripmiddelen gebruik ik niet zo vaak. Dit is het zo'n beetje. Ik heb wel ongeveer het gemiddelde genomen, soms is het wat meer soms wat minder. Ligt er maar net aan.
Laatst gewijzigd op 01-08-2002 om 01:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had trouwens 133, en ik blow heel af en toe. |
![]() |
|
Congratulations, GOD!
Your IQ score is 136 ik snap alleen niet waarom iedereen gelijk erbij zegt hoeveel/weinig die gene blowt of whatever... volgens mij hebben drugs weinig met intelligentie te maken, meer met ontwikkeling/geheugen ofzo... naja, weet ik veel iig, ik blow best veel (zeker laatste paar weken) en ik rook gemiddeld ruim een pakje shag per week.
||
![]() |
Citaat:
|
http://www.123test.nl/index.html
Dit is de mensa iq test, de officiele hoogbegaafde vereniging. Hun testen zijn een stuk betrouwbaarder ![]() Maak em en post je scores hier. Uw score is 147 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uw score is 144
140 U bent zeer intelligent Haha, dat gebeurt er dus als ik nuchter ben. De vorige IQ test die ik deed (een jaar terug ofzo, ook via internet) zei 132, maar ze werken ook telkens met andere schalen. Ik heb 'm al een keer eerder geprobeerd, maar toen was ik zo stoont dat ik halverwege besloot dat het te ingewikkeld was en dat ik beter kon gaan eten ![]() Oh ja, ik rook elke dag wiet, 1-3 joints ofzo (in de weekends meer) en af en toe rook ik wel eens hasj. Heb wel eens ephedra geprobeerd maar dat was niet zo interessant. Laatst gewijzigd op 04-01-2003 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
http://www.123test.nl/cgi-bin/links/jump.cgi?ID=28 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet echt serieus ingevuld maar kwam op 127, vreemd want de vorige ECHTE iq test kwam hoger uit. Blow iedere dag ongeveer(behalve als ik een toets moet leren) en zoop tot dit weekend zoveel dat ik dit weekend in coma heb gelegen. Verder tot nu toe 5 keer paddo's maar dit komende weekend wordt nummer 6.
|
![]() |
|
Uw score is 141
Congratulations, Ellen! Your IQ score is 138 zoiets, ze flikkeren maar op met die stomme test, ik ben zo geniaal als ik me voel weekend: zuipen (vooral bier) en blowen (vooral wiet soms hasj, boeie) (beide genoeg om goed gaar te worden om op maandag dood te zijn) doordeweex: af en toe blowen (gem. 2/3 per week doordeweex) (vaag he) (zonder weekend dus) mn geheugen is wel redelijk dood overigens... oh en (nog maar ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn mensen gek? sirtommy | 40 | 26-10-2007 23:21 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Structuurformule methionzuur? Verwijderd | 5 | 16-04-2005 21:48 | |
Werk, Geld & Recht |
Opname van mij straks misschien op tv Spray rebel | 74 | 25-11-2004 18:18 | |
Psychologie |
Heb je er weleens aan gedacht om zelfmoord te plegen? rijk_v | 252 | 15-05-2004 22:29 | |
Seksualiteit |
een vraag aan de hetero-jongens... Verwijderd | 86 | 26-04-2003 12:13 |