Advertentie | |
|
![]() |
|
Nopez.
Het is goed dat je het zegt! http://www.msi.com.tw/program/produc...&MODEL=MS-6330 K7T Pro2-A MS-6330 - Support Socket A for AMD® Athlon™ / Duron™ Processors - Supports 600MHz~1.2GHz
|
http://www.msi.com.tw/program/suppor...6330%20Ver1.0C
Award® BIOS File Size 280KB Version 3.6 Update date 2002-10-7 Update Description -Support AMD XP 2400+ & 2600+ (K7T Turbo2 only)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ervaring is dat MSI in benchmarks altijd aardig goed meekomt met de andere borden, soms sneller soms iets trager (hoewel de moederbordperformance totaal in 't niet valt vergeleken met de rest van de hardware) maar veel leuke features aan boord heeft. Ach, slechte hardware wordt niet meer gemaakt. Behalve dan die vage Taiwanese condensatoren die sommige bakkers gebruikt hebben -- overigens zie ik nog geen bolle condensatoren op de K7T-RAID (133A) die m'n broertje gebruikt, noch op de KT3 Ultra die ik gebruik. |
![]() |
|
Ja echt slechte hardware is er nauwelijks meer. Je kunt voor weinig geld hele stabiele en relatief snelle systeempjes bouwen, zonder gekke problemen en gedoe.
En Asus heeft wel veel mobos gemaakt hoor, natuurlijk zit er dan ook wel een mislukkig tussen. Maar verder maakt Asus hele mooie moederborden. Terwijl ik weer nooit een Asus videokaart zal kopen. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ja maar voor een Asus videokaart betaal je voor het merk. En minder bekende merken zoals Albatron gebruiken ook 3.3ns geheugen op Ti4200 kaartjes, terwijl ze slechts €170 kosten. Asus videokaarten zijn toch behoorlijk duurder, dan betaal je echt voor het merk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
In principe heb je gelijk dat je nooit naar merken moet kijken; i.i.g. niet met videokaarten. Maar ik zeg niet per definitie nee tegen Asus videokaarten -- Eerst maar eens kijken wat je d'r voor krijgt ![]() |
![]() |
|
volgens mij moet ik toch een andere moederbord http://www.msi.com.tw/program/suppor...6330%20Ver1.0C
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn recente prijzen van FCC, mijn fav internetshop. www.funcomputer.de AMD Athlon XP 2400+ voor €160 is ook heel goedkoop.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Wat is verstandiger, financieel gezien: 360 kopen of PC upgraden: Verwijderd | 12 | 27-06-2008 22:42 | |
Software & Hardware |
[upgrade] pc upgraden BSDusr | 23 | 09-01-2007 13:48 | |
Software & Hardware |
[PC] Upgraden Johnnie-mannuh | 12 | 19-12-2004 00:52 | |
Software & Hardware |
[Upgraden] Videokaart, geheugen. Carpe Diem | 9 | 19-08-2004 19:15 | |
Software & Hardware |
[PC upgraden] welke volgorde? WolterB | 3 | 18-09-2002 18:56 | |
Software & Hardware |
[PC]Bottleneck bij upgraden? EvilSmiley | 5 | 30-08-2002 13:26 |