Advertentie | |
|
![]() |
|
Hallo,
Jammer genoeg ken ik jou situatie. IK heb en aardig moelijke tijd achter de rug en ook heel veel dingen opgeschreven in een boekje waar ik achteraf weining van begreep waarom ik zo was en waarom ik het opschreef. In die tijd ging ik met één persoon heel goed om en waren de beste vrienden. Althans we vertelde elkaar heel veel. Aan die persoon heb ik toen het boekje gegeven. Voor mijn was dat eigelijk het einde van die moeilijke tijd, maar de persoon aan wie ik het had gegeven wist zich geen raad en uiteindelijk [ zoals de situatie er nu voor staat] zijn we amper vrienden meer. Tja....ik vind het heel jammer. Wat ik wil zeggen is het feit dat andere mensen [ vrienden etc.] het misschien niet aan kunnen en je dus beter met een ouder of wat dan ook er over kan praten. Of iets speciaals doen met het boekje zodat je echt afstand van al je onzekerheden kan doen. Want je moet gewoon tevreden met je zelf zijn. Je bent, denk ik, nu opzoek naar jezelf. Opzoek naar wie je echt bent en wat je plaats is. Dat kan lang duren, maar ook kort. Maar er zal altijd een eind komen aan een periode Hoop dat je er iets mee kan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
is altijd goed om je gevoelens op te schrijven.. ik doe het ook met sommige dingen. dan uit je het toch een bepaalde manier. en dat van dat niemand weer hoe je nu precies bent is helemaal niet vreemd hoor.. maar ik zou zelf niet eens willen dat mijn vrienden weten wat ik allemaal doe want dan zou ik ze volgens mij al lang niet meer als vriend hebben.
||
![]() |
Citaat:
Ik weet nog niet goed wat ik met het aan moet, wat ik opschrijf.. ik schrijf dan ook wel gedichten maar das dan tog weer iets anders vind ik (oowkal zijn dat oowk mijn gevoelens)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
iemand tóch wel leuk vinden, kansen verspeeld? VIC. | 15 | 07-11-2005 16:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Het nu dan toch wel officiële Lente-fototopic! Verwijderd | 501 | 02-07-2005 11:14 | |
De Kantine |
toch wel saai. De Pastoor. | 20 | 22-11-2003 22:40 | |
Liefde & Relatie |
beetje cliche, maar ik zit dr toch wel mee The_hunter | 5 | 02-09-2003 19:06 | |
Liefde & Relatie |
kzit er toch wel meej, dus toch maar n topicje erover.... Lilything | 12 | 20-01-2003 13:31 | |
Seksualiteit |
ooh mensen wat is het toch geweldig!!! sexybitch | 29 | 06-06-2002 16:06 |