Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat zou kunnen. Maar ik weet eigenlijk helemaal niet zo zeker of dit soort dingen wel altijd opgaan.
||
![]() |
Citaat:
Sorry, maar deze opmerking van je slaat nergens op. 1 op de 10 mensen is homo dus op jou school als daar 2000 mensen zitten b.v. is 200 homo...en die zijn allemaal vrouwelijk? Zal me niks verwonderen als je er niet eens 1 kent. Dus haal dat vooroordeel maar snel weer uit je hoofd. Dat is een drogbeeld ingeprent door de sensatie van de t.v. Verder kijken dan je neus lang is he!! ![]() Groetjes Ben(die zelf niet vrouwelijk is gelukkig ![]()
|
![]() |
je legt t zelf uit, en ik denk dat het waar is. Ik ben bij hele goede vrienden(waar ik zeker van weet dat het toch nooit wat wordt) en homo's(nou ja homo, want ik ken er maar 1) en soms zelfs bij goede vrienden die toch al een vriendin hebben veel opener, omdat ik niet bang hoef te zijn dat ze me 'bespringen', ff belachelijk gezegd
|
![]() |
Reactie
Ik ben het helemaal met je eens, dat er altijd spanningen tussen de man en de vrouw zitten. De vrouw of man denkt er altijd over na of een vriendschap niet meer kan worden, of hoe het zal zijn als jullie elkaar zoenen etc etc........dat speelt altijd wel EEN keer een rol in je gedachte-gang Als je homo-seksueel bent, heb je dat denk ik niet....ik ben hetero dus daar heb ik niet echt ervaring mee. Maar ik weet het bijna zeker. Als ik met een vriend praat ofzo, dan denk je toch altijd 1 keer in je leven van: Zou het niet meer kunnen zijn? We vinden elkaar zo aardig etc......... Enne...............mijn moeder vertelt altijd dat al haar vrienden vroeger homo waren, omdat ze zo gezellig waren enzo hahah......ze had bijna geen hetero-vriend ahhaha ![]() Dus: IK BEN HET MET JE EENs, IK WEET ZELFS ZEKER DAT DAT DE REDEN IS!!!!!!! En zeker niet alle homo's zijn vrouwelijk trouwens.....heel veel homo's zijn echt NIEt te herkennen, trust me!!!!! Liefs, Larah enne.....groetjes aan al je vriendinnen!!! hehe
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe komt het dat nadat rusland communsitisch werd er meerdere landen volgenden? SintjanJJ | 2 | 05-03-2015 07:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe komt het...? Peace | 6 | 01-05-2005 19:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe komt het dat je gek bent? nhc | 8 | 23-06-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Krachtig of niet: hoe komt het? sofie3 | 12 | 31-05-2002 17:31 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Hoe komt het dat AIDS niet te genezen is? Janey | 3 | 10-03-2002 22:51 |