Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2001, 20:07
@pie
@pie is offline
psychologie of l&r? zeg et maar forumbazen..

Ik ben een jongen van 19 jaar, gezond (na een zooi operaties) met genoeg vrienden en vriendinnen. Ik heb echter 1 probleem: ik ben blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg ofzo, want tot nu toe heb ik 1 groot vrijgezellenleven..

Ben ik onaantrekkelijk? Ben ik onvriendelijk? Ben ik misschien bot?

niet dat ik weet.. ik kan het niet goed over mezelf zeggen, maar als ik het aan mn vrienden vraag kunnen ze alleen bedenken dat ik een aap ben.. prettig gestroord.. en zo erg lelijk vinden mn vriendinnen me ook niet..

Ik ben wel redelijk verlegen van mezelf, en ik durf dus bijna nooit die 'eerste stap' te zetten.. Wanneer ik dat WEL doe, loopt het altijd op een groot fiasco uit...

Vind ik de verkeerde meisjes leuk? waarschijnlijk.. ik ben nogal een hopeloze romanticus.. zo zou ik soms liever in de bank liggen met n lief meisje in mn armen dan in een volle discotheek ergens tegen wildvreemden aan staan rijden.. maarja, als je ergens tegenwoordig weinig over hoort, is het wel romatiek.. alles gaat om sex en sms-jes sturen... ben ik nou de enige die iets zoekt wat ie nergens gevonden krijgt?

Als ik hierover met mn vrienden praat krijg ik meestal te horen: "jouw tijd komt nog wel".. daar leg ik me dan ook vaak bij neer, als voel ik me soms erg klote om diezelfde reden.. zoals dit moment..

ik vraag me dus af of er allicht iemand is die dit ook zo ziet, en of er misschien meisjes bestaan die een lieve verlegen jongen nog leuk genoeg vinden voor een relatie ook...
Oud 26-10-2001, 09:37
NO id
NO id is offline
humzzz
wrom zouden er geen meisjes op jou vallen??
lief en verlegen is juist schattug

maar misschien is het toch wel nodig om een keer al je moed te verzamelen en op een meisje af te stappen..
tis misschien wel heel errug eng maarrr je weet nooit heh
suc6 en kusjes
room
Oud 26-10-2001, 09:40
Marc S
Marc S is offline
Tja, zeer herkenbaar... tot op het feit dat ik ook bijna geen vrienden heb

Je kunt me mailen als je wilt...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2001, 09:51
Lilla
Lilla is offline
Citaat:
@pie schreef:
psychologie of l&r? zeg et maar forumbazen..

Ik ben een jongen van 19 jaar, gezond (na een zooi operaties) met genoeg vrienden en vriendinnen. Ik heb echter 1 probleem: ik ben blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg ofzo, want tot nu toe heb ik 1 groot vrijgezellenleven..

Ben ik onaantrekkelijk? Ben ik onvriendelijk? Ben ik misschien bot?

niet dat ik weet.. ik kan het niet goed over mezelf zeggen, maar als ik het aan mn vrienden vraag kunnen ze alleen bedenken dat ik een aap ben.. prettig gestroord.. en zo erg lelijk vinden mn vriendinnen me ook niet..

Ik ben wel redelijk verlegen van mezelf, en ik durf dus bijna nooit die 'eerste stap' te zetten.. Wanneer ik dat WEL doe, loopt het altijd op een groot fiasco uit...

Vind ik de verkeerde meisjes leuk? waarschijnlijk.. ik ben nogal een hopeloze romanticus.. zo zou ik soms liever in de bank liggen met n lief meisje in mn armen dan in een volle discotheek ergens tegen wildvreemden aan staan rijden.. maarja, als je ergens tegenwoordig weinig over hoort, is het wel romatiek.. alles gaat om sex en sms-jes sturen... ben ik nou de enige die iets zoekt wat ie nergens gevonden krijgt?

Als ik hierover met mn vrienden praat krijg ik meestal te horen: "jouw tijd komt nog wel".. daar leg ik me dan ook vaak bij neer, als voel ik me soms erg klote om diezelfde reden.. zoals dit moment..

ik vraag me dus af of er allicht iemand is die dit ook zo ziet, en of er misschien meisjes bestaan die een lieve verlegen jongen nog leuk genoeg vinden voor een relatie ook...

haha, je bent wel grappig

neej tuurlijk het is gewoon leuker om met je vriend op de bank te liggen dan in de discotheek te staan...

lijkt mij..
Oud 26-10-2001, 11:52
DaRk dEmON
DaRk dEmON is offline
op een leeftijd van 14 of 15 jaar denken meisjes aan het uiterlijk en alles, maar ik denk dat als ze wat ouder/volwassener worden, dat ze dan meer gaan voor een jongen die er voor ze is, eentje die alsie ja zegt ook ja bedoelt!

remember this!: NOCE GUYS ALLWAYS FINISH LAST!!!

tis niet echt oppeppend maar het is wel zo, ook wij komen aan de beurt, op ieder potje past een deksel!!
Oud 26-10-2001, 11:57
@pie
@pie is offline
Citaat:
DaRk dEmON schreef:
op een leeftijd van 14 of 15 jaar denken meisjes aan het uiterlijk en alles, maar ik denk dat als ze wat ouder/volwassener worden, dat ze dan meer gaan voor een jongen die er voor ze is, eentje die alsie ja zegt ook ja bedoelt!

remember this!: NOCE GUYS ALLWAYS FINISH LAST!!!

tis niet echt oppeppend maar het is wel zo, ook wij komen aan de beurt, op ieder potje past een deksel!!
nice guys finish last.. leuk dat je dat zegt :-) is mn motto.. goed nummer van greenday ook trouwes :-)

Oud 26-10-2001, 22:42
Verwijderd
ow.. volgens mij zijn er zat mensen die nog romantiek cool vinden. mijn gedachten komen in ieder geval wel een beetje overeen met de jouwe. En als jij het niet prettig vindt om in een disco tegen iedereen aan te rijden dan doe je dat lekker niet en kom je vast ooit iemand tegen die er ook zo over denkt.
mensen genoeg op de aarde en tja; ik begon een tijdje geleden ook een klein beetje zo te denken, maar ja. toen ik uiteindelijk m'n eerste vriendinnetje had, was het wel leuk ofzo, maar tot nu toe nog niet het beste uit m'n leven.. ik denk dat je je niet te druk d'r om moet maken, gewoon laten komen (maak je maar druk als je 35 bent
groeten

Gert
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 12:01
Emmy01
Emmy01 is offline
Citaat:
@pie schreef:
[.. ik ben nogal een hopeloze romanticus.. zo zou ik soms liever in de bank liggen met n lief meisje in mn armen dan in een volle discotheek ergens tegen wildvreemden aan staan rijden.. [/B]

lief, toch!!

[Dit bericht is aangepast door Emmy01 (27-10-2001).]
Oud 27-10-2001, 16:09
Jannemieke
Jannemieke is offline
Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt! Maar toch houden meisje echt wel van hulpeloze romantische jongens! Neem dat maar van mij aan!

Misschien zou je als je verliefd ben op een iemand, dit wel aan haar moeten laten merken. Al je zo'n romanticus bent kan je er een enorm lieve liefdesbrief schrijven. Wedden dat ze dan smelten!

Dus, grijp je kans als de situatie zich voordoet, en doet-ie dat nog niet, dan komt jou tijd idd nog wel!

ik hoop dat je hier wat aan hebt, en in ieder geval heel erg veel suc-6!

Jannemieke
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 18:19
HIBJ
HIBJ is offline
ik heb bijna hetzelfde probleem..........
Oud 27-10-2001, 18:40
damaetas
damaetas is offline
same here

maareuh
jij klinkt eigenlijk ideaal "vriendjesmateriaal" of hoe zeg je dat
Oud 27-10-2001, 20:06
Birkoff
Birkoff is offline
Ik ben ongeveer hetzelfde als jij, maar ik ben gelukkig gezegend met een geweldige vriendin.. Maar voor mij was het ook altijd dat ik niet op meisjes af durfde te gaan. Heb die van mij ongeveer via internet leren kennen, misschien verlaagd dat de drempel..

Waar stap je op meisjes af trouwens..? In een bar/cafe.? Ik heb gemerkt dat dat voor mij niet werkt, omdat ik het van me innerlijk moet hebben, en dat krijg je daar niet echt te zien. Probeer op je werk, in je klas mensen te leren kennen, zodat die je ook van een andere kant zien.. Dan heb je vaak meer geluk.

Verder nog het advies: ga niet actief op zoek, omdat dat echt niet werkt (als je er een tijdje niet mee bezig bent, dan komt er plots iemand langs).
Oud 12-01-2002, 02:22
soulless
soulless is offline
enige oplossing voor mij? ga naar vage feesten, het liefst van opa's, oma's colegas, vage vrienden van je ouders, zit bijna altijd wel een meisje wat zich net zo verveeld als jij
Oud 12-01-2002, 07:07
Verwijderd
Citaat:
DaRk dEmON schreef:
Er zijn ook zat jongere meisjes die niet alleen aan uiterlijk en alles denken. En er zijn idd ook zat meisjes die een vriend willen zoals @pie. En er zijn ook zat jongens die nog langer zonder vriendin zitten (22 of nog ouder is een vrij normale leeftijd). Ik heb nu een (hele lieve en verlegen ) vriend waarmee ik ook herlijk op de bank kan liggen, die kaarsjes aansteekt als we gaan eten (wat ik vervolgens eerder zag dan de bedoeling was, maar goed, daar gaat het niet om ) en dat soort dingen. Smsjes sturen doen we zeker ook, maar das lief en kan ook heel romantisch zijn. In een relatie draait het zeker niet alleen om de sex, niet voor iedereen iig, enige wat er op zit is op de juiste persoon wachten, die er net zo over denkt als jij.

Verder lijkt L&R me hier idd een geschikter forum voor...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 09:06
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
soulless schreef:
enige oplossing voor mij? ga naar vage feesten, het liefst van opa's, oma's colegas, vage vrienden van je ouders, zit bijna altijd wel een meisje wat zich net zo verveeld als jij
Hey, dat is wel slim
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 09:10
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Er zijn ook zat jongere meisjes die niet alleen aan uiterlijk en alles denken. En er zijn idd ook zat meisjes die een vriend willen zoals @pie.
Mijn zusje d'r vriend ziet er ook niet zo super aantrekkelijk uit, terwijl zij best geliefd is. Er lopen meerdere jongens achter haar aan, maar toch kiest zij voor hem...

Het kan dus wel, al heb ik het zelf nog niet ervaren...

Citaat:
En er zijn ook zat jongens die nog langer zonder vriendin zitten (22 of nog ouder is een vrij normale leeftijd).
Yup, ik ben bijna 21 bijv.

Citaat:
*Leonie heeft lieve vriend*

Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
*Leonie heeft lieve vriend*

Zekerz.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 09:25
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
you're suported by klein gek geitje..

heey @pie.. ik ken het gevoel gek te zijn
want ik ben debiel, gek, supermaf en dus prettig gestoord (soms wat minder prettig als ik overga op een hond zijn en een vriendin me niet meer vooruit krijgt omdat ik met mijn tanden in haar (nog al lange) puntmutsen kapuchon hang... )
ik krijg van jongens meestal wel een beetje aandacht.. maar het zijn gewoon een bepaald soort jongens...
als ik naar zo'n jongen ga (type : look at me i can get every girl i waant) dan gaat ie me uitlachen waar ik zelf bij sta omdat ze, ookal vinden sommige me wel ok, hun reputatie dan flink naar beneden zouden werken... (niet dat ik die jongens nou uitkiess ofzo..)

maar ik denk dat het ook een beetje om het type meisje moet zoeken.. sommige vinden het niet echt leuk voor hun reputatie om met een debielootje in haar buurt te omgeven en sommige vinden dat juist wel leuk aan een jongen...

en naja het kan ook liggen aan je gekheid.
is het een gekheid die gewoon puur van jezelf komt? of doe je het soms omdat je dan een beetje aandacht krijgt..
de tweede gekheid is een beetje irritant af en toe en soms erg duidelijk aanwezig.. daar kunnen meisjes dan weer op afknappen..

maar het kan ook aan je verlegenheid liggen denk ik.. veel meisjes stappen nou niet een twee drie op een jongen af, en stellen dat steeds uit en naja als die jongen dan ook niet echt op hun afstapt dan wordt het misschien minder ofzo?? naja raar

mm dit is een vaag stuk.. ik denk niet dat ik echt iets bijdraag aan het ding maar zo is het hoe ik het ervaar (snik whahahahah )
ik heb ondertussen een hele lieve jongen gevonden die mij ook nog leuk vind..
en ik weet zeker dat jou dat ook lukt!

you're suported by klein gek geitje

Oud 12-01-2002, 14:41
Shackles
Shackles is offline
Ik ben ook een hopeloze romanticus. En dat kan zo verkeerd uitpakken.. Ik ging liefde zoeken bij de verkeerde mensen en het heeft zo veel pijn gedaan.

Het mooie van hopeloze romantici is dat ze elkaar altijd vinden op een bepaald punt. Ware liefde, heet dat.

Oud 12-01-2002, 15:12
konijntje_18
konijntje_18 is offline
Jouw 'probleem' is vrij simpel: je denkt teveel na over meisjes EN je bent te onzeker over jezelf.

Als dat laatste zou veranderen ben je waarschijnlijk al een heel eind.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 22:25
Python
Python is offline
Mmm, i denk dat ik soms ook tot de categorie 'hopeloze romanticus' behoor...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 15:41
Mey
Mey is offline
Gewoon lekker jezelf zijn, en dan komt ze vanzelf, dat lieve meisje waar jij lekker mee op de bank kunt zitten.......
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:42
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
vrienden zegge dat je een aap bent??????? geweldig zo noemen ze mij ok
ut komt wel goed joh
Oud 14-01-2002, 16:51
sunshine82
sunshine82 is offline
Op elk potje past een dekseltje zeg ik altijd maar...!!

X
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten