Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
op een leeftijd van 14 of 15 jaar denken meisjes aan het uiterlijk en alles, maar ik denk dat als ze wat ouder/volwassener worden, dat ze dan meer gaan voor een jongen die er voor ze is, eentje die alsie ja zegt ook ja bedoelt!
remember this!: NOCE GUYS ALLWAYS FINISH LAST!!! tis niet echt oppeppend maar het is wel zo, ook wij komen aan de beurt, op ieder potje past een deksel!!
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ow.. volgens mij zijn er zat mensen die nog romantiek cool vinden. mijn gedachten komen in ieder geval wel een beetje overeen met de jouwe. En als jij het niet prettig vindt om in een disco tegen iedereen aan te rijden
![]() mensen genoeg op de aarde en tja; ik begon een tijdje geleden ook een klein beetje zo te denken, maar ja. toen ik uiteindelijk m'n eerste vriendinnetje had, was het wel leuk ofzo, maar tot nu toe nog niet het beste uit m'n leven.. ik denk dat je je niet te druk d'r om moet maken, gewoon laten komen (maak je maar druk als je 35 bent ![]() groeten Gert |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lief, toch!! ![]() [Dit bericht is aangepast door Emmy01 (27-10-2001).]
|
![]() |
Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt! Maar toch houden meisje echt wel van hulpeloze romantische jongens! Neem dat maar van mij aan!
Misschien zou je als je verliefd ben op een iemand, dit wel aan haar moeten laten merken. Al je zo'n romanticus bent kan je er een enorm lieve liefdesbrief schrijven. Wedden dat ze dan smelten! ![]() Dus, grijp je kans als de situatie zich voordoet, en doet-ie dat nog niet, dan komt jou tijd idd nog wel! ik hoop dat je hier wat aan hebt, en in ieder geval heel erg veel suc-6! Jannemieke |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ongeveer hetzelfde als jij, maar ik ben gelukkig gezegend met een geweldige vriendin.. Maar voor mij was het ook altijd dat ik niet op meisjes af durfde te gaan. Heb die van mij ongeveer via internet leren kennen, misschien verlaagd dat de drempel..
Waar stap je op meisjes af trouwens..? In een bar/cafe.? Ik heb gemerkt dat dat voor mij niet werkt, omdat ik het van me innerlijk moet hebben, en dat krijg je daar niet echt te zien. Probeer op je werk, in je klas mensen te leren kennen, zodat die je ook van een andere kant zien.. Dan heb je vaak meer geluk. Verder nog het advies: ga niet actief op zoek, omdat dat echt niet werkt (als je er een tijdje niet mee bezig bent, dan komt er plots iemand langs).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Verder lijkt L&R me hier idd een geschikter forum voor... |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Het kan dus wel, al heb ik het zelf nog niet ervaren... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
you're suported by klein gek geitje..
heey @pie.. ik ken het gevoel gek te zijn want ik ben debiel, gek, supermaf en dus prettig gestoord (soms wat minder prettig als ik overga op een hond zijn en een vriendin me niet meer vooruit krijgt omdat ik met mijn tanden in haar (nog al lange) puntmutsen kapuchon hang... ![]() ik krijg van jongens meestal wel een beetje aandacht.. maar het zijn gewoon een bepaald soort jongens... als ik naar zo'n jongen ga (type : look at me i can get every girl i waant) dan gaat ie me uitlachen waar ik zelf bij sta omdat ze, ookal vinden sommige me wel ok, hun reputatie dan flink naar beneden zouden werken... (niet dat ik die jongens nou uitkiess ofzo..) maar ik denk dat het ook een beetje om het type meisje moet zoeken.. sommige vinden het niet echt leuk voor hun reputatie om met een debielootje in haar buurt te omgeven en sommige vinden dat juist wel leuk aan een jongen... en naja het kan ook liggen aan je gekheid. is het een gekheid die gewoon puur van jezelf komt? of doe je het soms omdat je dan een beetje aandacht krijgt.. de tweede gekheid is een beetje irritant af en toe en soms erg duidelijk aanwezig.. daar kunnen meisjes dan weer op afknappen.. maar het kan ook aan je verlegenheid liggen denk ik.. veel meisjes stappen nou niet een twee drie op een jongen af, en stellen dat steeds uit en naja als die jongen dan ook niet echt op hun afstapt dan wordt het misschien minder ofzo?? naja raar mm dit is een vaag stuk.. ik denk niet dat ik echt iets bijdraag aan het ding maar zo is het hoe ik het ervaar (snik whahahahah ![]() ![]() ik heb ondertussen een hele lieve jongen gevonden die mij ook nog leuk vind.. en ik weet zeker dat jou dat ook lukt! you're suported by klein gek geitje
|
![]() |
Ik ben ook een hopeloze romanticus. En dat kan zo verkeerd uitpakken.. Ik ging liefde zoeken bij de verkeerde mensen en het heeft zo veel pijn gedaan.
Het mooie van hopeloze romantici is dat ze elkaar altijd vinden op een bepaald punt. Ware liefde, heet dat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Taksaai! #1658 xVeerle | 500 | 21-05-2012 22:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Liefde & Relatie |
Te jaloers? vrancken_anke | 32 | 01-11-2004 19:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |