Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mee eens. Maar tkan ook iets zijn waar je je bij jezelf in t verleden aan hebt geergerd. Of jaloesie: goh dat zou k ook wel (misschien in mindere mate) willen hebben/kunnen...
|
![]() |
Ik zal ook ff vertellen waar t vooral bij mij om gaat: Ik kan me doodergeren aan mn broertje als hij z'n eten heel gulzig zit op te eten en doet alsof z'n leven ervan afhangt. Hij vindt t dan zooo lekker dat hij er zelfs geluid bij maakt en de hele tijd z'n eten zit te bekijken (alsof ie 'n beetje op z'n eten zit te geilen zeg maar)
Nu kun je volgens mij al aan mijn omschrijving zien dat dit me erg stoort, maar als ik eerlijk tegen mezelf ben, zit ik ook de hele dag aan eten te denken en wil ik t zo eten, dat 't het lekkerst is, snappie? Beetje vaag allemaal, maar ik denk ook dat je eigenschappen, die je zelf maar niets vindt, sneller ziet bij anderen dan bij jezelf...En dat heb ik nog wel met meer dingen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
mja,dat klopt wel. maar ik erger me ook aan mensen die iets hebben wat ik heel graag wil bv onwijs spontane mensen die altijd een antwoord hebben ofsow. dat wil ik ook! maar dat is weer jaloesie he. deze topic wordt een vicieuse cirkel ( hehehe)
|
![]() |
mja,dat klopt wel. maar ik erger me ook aan mensen die iets hebben wat ik heel graag wil bv onwijs spontane mensen die altijd een antwoord hebben ofsow. dat wil ik ook! maar dat is weer jaloesie he. deze topic wordt een vicieuse cirkel ( hehehe)
|
![]() |
ik weet niet hoe dat bij mezelf zit. ben niet echt ontevreden met mezelf omdat ik toch denk dat er niks meer aan te doen is dus maar het beste van maken. ik heb wel een vriendin waar bij ik merke dat wat zij zegt over anderen precies is waar zij zich bij zichzelf onzeker over voeld ik vind dat wel apart wand volgens mij heeft ze het zelf niet door.
|
![]() |
kan het ook zo zijn dat het juist is dat wat anderen wel hebben of kunnen en jij niet jalosie bij je op wekt. en dat je je daar aan gaat ergeren omdat je er niet aan herinner wilt worden dat jij het niet hebt of kan?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |