Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja misschien voel je dat zo maar dat je je er zorgnen over maakt zegt toch al wat.
Maar kwestie ikke.... Nou ik merk wel dat veel mensen om mij heen eigenlijk heel oppervlakkig zijn. Ze weten heel veel dingen niet die gewoon dagelijks in de krant staan enz. Ze snappen nooit wat van mijn gedichten....Nu is het juist niet dat ik weinig vrienden heb en die vrienden vinden het allemaal wel mooi maar als ik dan met sommigen praat denk ik: wow, dan ben ik blij dak der meer van weet enz. Dus eigenlijk voel ik me soms wel boden anderen verheven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Wees blij (dit meen ik) dat je meer weet dan mij. Het is niet erg dat jij slimmer en beter bent, maar pas ajb je houding aan. Anders wordt die arrogantie nog wel eens de kop in gedrukt. Echt waar.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
een vriendin van me werd ook arrogant doordat ze voor ut eerst met iemand ging
na niet echt na de eeste x maar toen der meerdere volgde dacht ze dat ze beter was dan iedereen,ik heb ut tege der gezegt maar ze trekte er nix van aan.nu is het geen vriendin meer van me, ze kreeg TE veel zelfvertrouwe tis zelf zo erg geworde dat ze nu gewoon met jongens naar bed gaat van internet,daar vat ik echt nix van. zelfvertrouwe krijge is goed maar te veel kan fout aflope kuzzies mij, [Dit bericht is aangepast door GUANO APES!! (07-10-2001).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ken wat hier beschreven woord ook wel een beetje.
Zo ben ik zelf af en toe ook het is meestal meer dat ik me in een bepaalde positie gedreven voel daar wil ik uit komen dus doe ik wat gauwer arrogant. Wat ik wel altijd voor mezelf heb is zelfkritiek weet altijd van mezelf wat ik fout doe is alleen bijna niemand waar ik dat aan ga vertellen okeej mijn vriendin dan. Groetjes Edwin
||
![]() |
Citaat:
Een jaar geleden begonnen jongens mij opeens leuk te vinden en ik wist hier niet mee om te gaan. Een tijdje heb ik zo'n beetje precies hetzelfde gedaan als jij, maar de laatste tijd kan ik er steeds beter 'mee omgaan'. Ik weet beter wat ik wil en vooral wie ik wil. Je leert het dus vanzelf wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Ik sluit mezelf buiten Charina | 22 | 06-10-2007 17:34 | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
Lifestyle |
Arrogantie kaleidoscope | 54 | 04-11-2002 13:33 | |
Psychologie |
ik word arrogant plato | 6 | 20-01-2002 01:25 |