Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook zei mijn moeder dat ik waarschijnlijk op redelijk jonge leeftijd om het leven ben gekomen in Auschwitz. Dit haalde ze uit het feit dat ik altijd al heel snel heb willen opgroeien. Ik wilde als baby nooit afhankelijk zijn en zo snel mogelijk volwassen worden. Het zou dus kunnen dat mijn geest zo kwaad is dat mijn vorig leven zo vroeg beeindigd werd dat hij (zij) zo snel mogelijk terug wilde naar het moment waar hij was gestopt.
|
![]() |
Laat ik ff duidelijk zijn, ik geloof niet in GOD, maar wel in vorige levens, ik denk ook gewoon dat het zo is, omdat er veel aanwijzingen naar zijn.
Ik zou het geen reincarnatie willen noemen, want dan moet ik meteen aan hindoes en het reinigen van de ziel denken. Ik denk dat jij zeker te maken hebt met een vorig leven, want ik heb er ook last van. Ik heb al sinds ik me kan herrinneren dromen over de oorlog, ik heb vaak last van déjá vu's en ik wordt ook altijd ontzettend aangeepren door alles over de oorlog. Sinds ik al een kleine kleuter was wilde ik er al alles over weten. Bij jou gaat het veel verder als ik jou verhaal lees. Als IK al denk dat ik misschien een vorig leven heb gehad met mijn (kleine) ervaringen, dan begrijp ik heel goed dat jij helemaal gaat twijfelen. Ik hoop dat je snel een antwoord vind en dat je er zo wat beter mee om kan gaan. Je kan trouwens ook onder hypnose gaan, dan kunnen ze de meest vreemde dingen ontdekken, sommige mensen kunnen dan talen spreken waarover ze de kennis niet eens hebben of ze beschrijven plekken waar ze nog noot geweest zijn.... dit is al bewijs genoeg denk ik. Ik vind het wel heel interessant.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lekker zooitje hebben ze bijelkaar geplaatst ![]()
|
Verwijderd
|
Ik geloof ook in Reincarnatie.
Ik ben zelf doodsbang voor water en dat heb ik al vanaf baby zijnde. Het is niet het water uit de douche en bad. Maar donker water en ik ben ook niet bang voor de zee. Het zwembad vind ik ook niet eng. Het zijn gewoon de meren die vooral in zweden voor komen met zo'n bruinig kleurtje. Je hebt het ook wel bij het ijsselmeer enzo. En bij havens. Ik weet nog wel dat ik klein was dat we met de familie gingen varen en dat we toen langs een sluis gingen en dat ik vet bang was. Ik merk wel dat hoe ouder ik ben hoe meer ik durf verder te gaan. Als kind durfde ik namelijk de zee nog niet in. Ik denk eigenlijk dat dit wel met mijn reincarnatie heeft te maken. |
![]() |
|
ik geloof in REINCARNATIE doormiddel van energie. Vorige levens en herinneringen zijn vergankelijk of energie zulke informatie kan bevatten is volgens mij nog onbewezen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Blessed Be
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Reïncarnatie Verwijderd | 72 | 29-08-2010 12:49 | |
klopt reïncarnatie? megas | 27 | 04-07-2005 18:03 | |
De Kantine |
Reïncarnatie Forumtalker | 14 | 28-10-2002 18:54 | |
als je gelooft in reincarnatie moet je vegetarier zijn Verwijderd | 51 | 05-10-2002 21:22 | |
reincarnatie superpoepdoosje | 23 | 22-08-2002 16:59 |